XXL Nutrition

contest log grosje

Bezoekers in dit topic

Nee waar ligt de grens? dat is ook mijn angst
ben bang dat ik te vet wordt en dat ik het niet meer makkelijk weg krijg.
Nou volgende week wil ik de Eiwitten bestellen en dan met extra brood en Yins geheime product :) (ja jij hebt het goed geraden) eens kijken hoe snel ik aan kom.
Ik gok/hoop op 1 a 2 kg p/maand en dat wil ik dan 4 maanden (t/m December) proberen.
Als het bevalt dan doe ik het 6 maanden. Daarna wil ik weer cutten en droger worden. Tja dan pas zal ik zien wat er over blijft aan vetvrije spiermassa.

Aan de babyvoeding ja ;), last van je midlifecrisis ;).
Loop maar met je te dollen hoor! :) Maare bedoel je nou die papmaaltijden (eet zelf bijv. altijd de bambix) of de geprakte maaltijden in potjes? Anders kan je die ook zelf maken ;), rijst/groente/kip in de blender..whey erbij en happen maar ;eat: :(

Maarre goede planning hoor om het zo te doen, kan begrijpen dat je het liefste zo weinig mogelijk in vetmassa aan komt..logisch ook.. gewoon proberen zo schoon mogelijk te eten en net genoeg :).

Klinkt goed Grosje! Succes ermee.
Ik laat je trouwens nog wel weten wanneer ik kom trainen, zou het wel leuk vinden als dit op de dag is dat jij ook traint.:)

Wat gezellig hé, wonen jullie allemaal bij elkaar in de buurt ofzo dat er af en toe lekker onderling samen getraint word :).

Tja ik wordt een beetje kinds
In de vakantie wilde ik ook alleen maar met mijn opblaasdolfijn spelen
Als de kinderen hem af wilde pakken dan gaf ik een boze blik
zie foto

G-E-W-E-L-D-I-G-E kop trek je daar :roflol: :D
Je staat er goed op ouwe! ;). (ssstt lief bedoeld hé)

Heb ik voorgesteld maar ze is bang dat ik hard bijt.
De laatste die er aan lurkte had nog geen tandjes
Denk toch dat de poeder sneller werkt.
Heb vanochtend een paar schepjes in mijn havermouthpap gedaan.
Smaakt nergens naar dus ik moet snel Whey hebben met een zoete vanille smaak. In het weekend maar ff kijken waar ik die het beste kan scoren.

Owww je gebruikt van die soort weightgainervoedsel voor baby's :rolleyes:. Heb ik hier ook nog een blik Nutricia Fantomalt (khrijk energiebron) staan waar niks mee word gedaan. Het is voor medisch gebruik.. maar het is gewoon poedervorm op basis van dextrine-maltose en word gegeven als extra aanvulling als je bijv. veel afvalt waar mijn vriend toen erg last van had.
 
Pilatusmeisje vind je dat ik een lief gezichtje trek op de foto? :)
Mijn vrouw maakte plotseling deze foto en ik weet niet waar ik aan stond te denken maar blij kijk ik niet. De dolfijn kwam toevallig voorbij, nee was echt niet van mij.
Wat de voeding betreft......................
Het is gewoon babyflesvoeding. (geen potjes want die zijn niet te vreten)
In de flesvoeding daar zitten veel koolhydraden in en daar groei je van. (volgens Yin Yang en ik geloof hem)
Het is de bedoeling dat je dat extra bij je Wheyshake doet en dan krijg je en veel eiwitten binnen en ook veel kh en niet te veel vet.
Heb net dit http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/guaranteed-muscle-stack bestelt.
misschien dat ik er over een tijdje nog een creatine bij doe. Maar hier ga ik het mee proberen samen met mijn babypoeder (misschien ook goed tegen rimpels en luier uitslag)
Moet nu eerst nog even in mijn ritme komen.
Vandaag benen en schouders gedaan.
Had nog veel last van mijn triceps (afgelopen Donderdag gedaan) en dat merkte ik bij de schoulderpress en zelfs bij het vastpakken van de stang bij het squaten met de smithmachine. gek dat ik daar nu last van had maar ook goed want dan weet ik dat ik hem nu goed getraind hebt.
De groeten weer .....
 
Back
Naar boven