XXL Nutrition

Contest Log Contest log Guido

Bezoekers in dit topic

In. Succes!
 
Moet in de buurt komen van jouw profielfoto buik.
Dan zou ik wel iets van kcal gaan tracken :D maar je shape vind ik in elk geval al heel goed om te starten!
 
Persoonlijk vind ik dit eerder een compleet fysiek, ik heb geen idee hoe je dit nog kunt verbeteren. Lager in vet is kwa looks niet persee mooier, dit is al heel droog :)
Maar smaken verschillen natuurlijk.
 
succes man. Goede shape al in ieder geval
 
Bedankt voor reacties. Denk dat ik toch volgens planning te werk ga. Is jammer als je aan t einde van de rit niet strak genoeg erop staat. Wil natuurlijk wel op gewicht blijven. Hoe ik straks netjes op de foto kom in de juiste houding wordt tricky. Heb daar 0 ervaring mee. Dus als daar iemand tips n tricks voor heeft zou super zijn. Grts.
 
Goeiemorge. Back day. Met Marcel afgesproken dwz hardcore workout. Veel volume en hoog tempo met oefeningen die hem meer liggen dan mij. Geeft na afloop voldaan gevoel maar is niet voor tere zieltjes. Straks ff posten hoe t eruit zag.
 
Rugtraining klaar . Alle oefeningen voor rug zn beetje gehad. Nog discussie gehad over deadlift. Naar mijn mening geen bb oefening. Doe ik dit jaar dus niet meer. Wel supertraining dus dat zal morgen wel lekker aanvoelen.
 
Potentiele winnaar! I'm in:marvin:
 
Benen vandaag.
Legpress 7 sets
Squat 5 sets
Front raise 4 sets
Legg curl 4 sets
Kuiten in smith machine.. 6 en wat drop sets.. Gister geschoren dus daar zal het niet aan liggen. Ga nu non stim pre-workout pakken en dan zijn we ready 2 go.

IMG_20190616_083254.jpg
 
Non-stim pwo, zonde van het geld :p
 
Rustdag. Oudergesprek. Dierenarts.
 
Wat is er met je diertje?
Heb een roodstaart die zich om de staart plukt. Staart laat ze heel maar die pluisjes trekt ze uit.
 
Heb een roodstaart die zich om de staart plukt. Staart laat ze heel maar die pluisjes trekt ze uit.

Iets van stress dan toch? Hopelijk niks lichamelijks. Succes!
 
Iets van stress dan toch? Hopelijk niks lichamelijks. Succes!
Ja danke. Hoor t vanavond. Zal waarschijnlijk soort bandje om krijgen dat ze niet meer erbij komt.
 
Back
Naar boven