AndroidHealthClinic

contest log Joellen!

Bezoekers in dit topic

Zo lekker weekend gehad? Netjes aan je eten gehouden, goed hoor! Ja, nog een paar dagen doorzetter!!! Succes!
 
He jo schiet niet op zo he blijft kwakkelen zo.
Kijk maar gewoon wat gaat en wat er binnen blijft misschien knap je wel op en anders zien we wel waar het schip strand.
KOP OP gewoon doorgaan
 

Lekker bezig.:)

Zo lekker weekend gehad? Netjes aan je eten gehouden, goed hoor! Ja, nog een paar dagen doorzetter!!! Succes!

dank je...

gisteren niet gesport.... ben weer ziek.... koorts, spugen, keelpijn is nog niet over!! en de kuur is afgelopen snap er niks van.
vandaag hou ik ook nog even een rust dag.... zweet toch al;)

He jo schiet niet op zo he blijft kwakkelen zo.
Kijk maar gewoon wat gaat en wat er binnen blijft misschien knap je wel op en anders zien we wel waar het schip strand.
KOP OP gewoon doorgaan

:( JA!:grumble::janken::sad::angstig: vind het wel zwaarder om deze voeding schema vol te houden... helemaal als je niet lekker bent....
liefst eet ik niks.:p

morgen weer een nieuwe dag!!!!!:thumb::wave2:
 
Pff! beterschap dan maar! het klinkt allemaal niet zo best helaas..echt even rust nemen nu!:D
 
Pff! beterschap dan maar! het klinkt allemaal niet zo best helaas..echt even rust nemen nu!:D
En blijven eten!!! (ja, makkelijk gezegd... maar goed bedoeld... hebt je lijf echt nodig!)
 
Ja beterschap en inderdaad iets blijven eten!
 
Pff! beterschap dan maar! het klinkt allemaal niet zo best helaas..echt even rust nemen nu!:D

En blijven eten!!! (ja, makkelijk gezegd... maar goed bedoeld... hebt je lijf echt nodig!)

Ja beterschap en inderdaad iets blijven eten!
vandaag gaat het iets beter:) eten is er in gebleven... alleen :rolleyes: komt het nu aan de andere kant weer uit!:eek::hahaha::lol::laugh:....

vandaag heb ik 50min stok gedraaid:cheer::cheer::cheer:
en opdrukken.... 2x 8 en 2x6:D:clap::clap::clap::clap::clap::clap: ben daar zo trots op!
eerst kon ik, echt geen 1.:o


Dieet ging goed. meer gegeten

gelukkig is deze dag weer voor bij:p:D

groetjes:hello:
 
hahahaha!!! Beter dat het er aan de andere kant weer uitkomt... heb je er in ieder geval meer profijt van als het er meteen weer uitkomt :p
 
hahahaha!!! Beter dat het er aan de andere kant weer uitkomt... heb je er in ieder geval meer profijt van als het er meteen weer uitkomt :p
hahaha!;)
gaat gelukkig weer beter!:)

Vandaag 20 min gefietst:banana::banana::banana::banana::banana:

en super set Schouders.... kon niet zwaar trainen ben echt leeg:eek::wl:

dieet ging weer goed...... uhhh nog 5 dagen JOEPIE!!!!!!!:cheer::cheer::cheer:

fijn weekend mensen!:hello::wave2::wave:
 
Goed om te horen! Jaaa nog vijf dagen! Kom op je kan het!Fijn weekend!
 
Nog even Joellen:D;)

Frozen_tilapia_fillet.jpg


panga.jpg
 
QUOTE=pat82;5097612]Goed om te horen! Jaaa nog vijf dagen! Kom op je kan het!Fijn weekend![/QUOTE]


kom op!!! jij ook !!:)


Nog even Joellen:D;)

ZOOOO!!................ jij bent erg!!:mad:
:meal: het smaakt heerlijk!!! net een :burger::popcorn::mc::pepsi::popcorn2: :p
 
Alle kleine beetjes helpen toch:)...Je stopt toch niet rigoreus na de contest?!;)
 
Hahaha, van mij mag je vis om Marv's oren slaan (nadat je ze niet meer nodig hebt :p of ga je door na de contest?)
 
Alle kleine beetjes helpen toch:)...Je stopt toch niet rigoreus na de contest?!;)

Hahaha, van mij mag je vis om Marv's oren slaan (nadat je ze niet meer nodig hebt :p of ga je door na de contest?)


Ja hier na stop ik er mee ben het helemaal zat!:p hahaha
Nee hoor!! ik ga rustig verder (niet met deze dieet:angstig:)want ik heb nog steeds niet mijn doel gehaald!
mascha_tieken_011252739827.jpg
Helaas.... maar maak ook niks uit.... zou saai zijn als je al klaar was toch?;)


succes met foto's maken dames!:)
 
vandaag weer 20 min gefietst!:)

dieet ging ook goed.


ben best wel zenuwachtig voor de foto's :o hihhi......
 
Back
Naar boven