MuscleMeat

Contest log Masters

Bezoekers in dit topic

Ook deze deelnemer, veel succes!
 
Weer getrained gisteren. Heb benen gedaan. pffff wat heb ik toch een hekel aan benen :cool:

Full squat
1x25 met 20kg (op warmen)
3x10 met 90kg

Goodmornings
3x12 met 60kg

Barbell shrugs
3x14 met 80kg

standing calve raises
3x15 met 75kg

Een vaag ding op de grond waar je je poten in kan klemmen. (soort squat)
1x10 met 25kg
1x10 met 25kg meteen erna nog een setje zonder gewicht (dropset)

liggende leg curl
1x12 met 30kg
1x10 met 35kg
1x8 met 40kg

sitting leg abduction
3x10 met 99,5kg (meer kan er niet op)

sitting leg extension
1x12 met 65kg
1x10 met 75kg
1x10 met 90kg

Vandaag gelukkig weer hardlopen............FF door de spierpijn heen knallen :D

Dit weekend ga ik weer ff een huidplooi meting doen en even posing foto's maken.
 
:Dheb vandaag ff foto's gemaakt......kan ik er maar 2 per dag uploaden :mad:

ztw6ky.jpg


30mrb7n.jpg


4qhle8.jpg


4h9p5k.jpg


28m09j7.jpg


Dus maar ff anders gedaan. Maargoed ben nu 1 week aan het cutten. Weeg iets van 83,5 kg nu en ben al wel wat vet kwijt. Doe netjes mijn cardio (hardlopen) en eet netjes. Tot nu toe gaat het eigenlijk heel erg voorspoedig. Merk gelukkig nog totaal niets in kracht afname maar weet van vorige cuts dat dat na 3 weken wel anders kan zijn :(

Ik ga iig net zolang door tot ik die 8% gehaald heb en ik hoop dat dat voor het einde van de contest is. Ik ga morgen even een huidplooi meting doen want ik blijf het moeilijk vinden om mijn bf te schatten. De laatste keer dat ik het gemeten heb is 3 maanden terug en toen was het 13,9%. Nu is het zeker lager.

Zo en nu is het tijd voor mijn junkmaaltje. Ga de frituurpan vast aanzetten
 
Training Vrijdag: 50 min hardlopen. Ging heel erg lekker. Jammer dat ik binnen moest lopen omdat het enorm klote weer was buiten. Op een loopband vind ik toch altijd een stuk minder leuk dan lekker buiten.

Training Zaterdag borst triceps:

Dumbbell drukken
1x15 met 24 dumbbells (warm up)
2x10 met 34kg dumbbells
1x10 met 30kg dumbbells

incline smith benchpress
1x12 met 50kg
2x10 met 70kg

Cable push down (triceps) met touw
3x12 met 45kg

cable side raise
3x12 met 20kg

Close grip bench press
1x12 met 50kg
2x10 met 60kg

machine fly's
3x10 met 79kg

Cable press down (triceps) met recht stangetje
3x12 met 60kg

Was een redelijk normale training. Vandaag zijn rug en biceps aan de beurt. Heb er niet echt zin in.........:rolleyes:
 
Goed fysiek! Succes..
 
Gisteravond weer gaan trainen. Heb rug en biceps gedaan. Het ging niet echt heel erg lekker. Heb sinds een paar weken een klein beetje last van mijn rechter onderarm/ elleboog. Alleen begint dat nu dus echt pijnlijk te worden helaas :mad: Vooral bij rug/ biceps trainingen waarbij ik gestrekt iets naar me toe moet trekken doet het zeer. Gelukkig vandaag hardlopen en morgen benen. Dus dan krijgt het weer even rust.

Als het echt nog erger gaat worden ga ik gewoon 1 week bovenlichaam schrappen :(

Hier mijn training:

Optrekken (chinnen)
2x10
1x9

Machine row
3x10 met 85kg

hammer curl (achterover zittend)
3x12 met 14kg dumbbell's

smalle lat pul
3x12 met 65kg

crunches
3x25

Cable reverse grip barbell curl
3x10 met 50kg

machine bent over raise
3x12 met 45kg
 
gisteren weer heerlijk hard gelopen. Was prachtig weer en niet te warm dus weer lekker buiten bezig geweest. Heb 45 min gelopen en heb daarin ongeveer 7,5km afgelegd.

Vandaag ga ik voor een rustdag. Ik voel dat mijn lichaam het nodig heeft. Morgen gaan ik weer aan de gang met de beentjes (zie er nu al tegen op :eek:)
 
Succes bro, fysiek ziet er goed uit, brute upperbody!

Iets cutten zodat er wat meer hardheid in komt en klaar voor de contest!
 
FF weer een update. Gisteren heb ik de benen weer gedaan.

Deadlift
1x20 met 20kg (op warmen)
1x10 met 90kg
1x10 met 140kg
1x3 met 170kg (failure :D)

Full front squat
1x20 met 20kg (op warmen)
1x10 met 60kg
1x7 met 80kg (failure :D)
1x10 met 60kg

Calve raises (in hack squat ding)
3x12 met 60kg

Standing leg curl
3x10 met 50kg

seated calve raises
3x15 met 30kg

liggende leg curl
1x12 met 30kg
1x10 met 35kg
1x8 met 40kg

sitting leg extension
1x12 met 75kg
1x10 met 95kg
1x10 met 111kg (meer kan dat ding niet)

sitting leg abduction
3x10 met 99,5kg (meer kan er niet op)

Al met al is het een erg lekkere training geworden. Had het van te voren nooit verwacht. Voelde me erg moe en het was vies benauwd in de gym. Zeker die failure's waren gaaf.

Vanavond is het weer borst triceps tijd. Heb er nu al zin. (zal wel lekker rustig zijn in de gym)
 
Donderdag lekker borst triceps en een beetje schouder gedaan. Heb allemaal drop sets gedaan pfffff wat is dat toch vermoeiend. Echt niet normaal. Leek wel of mijn armen uit elkaar zouden knallen van de pomp.

Wat ik allemaal gedaan heb weet ik niet meer.

Gisteren heb ik nog weer even een uurtje hard gelopen buiten. Was weer heerlijk.

Vandaag weer naar de gym om mijn rug en biceps af te slachten.

Over 2 weken ga ik ff een tussentijdse meting doen door weer even foto's te maken.
 
netjes! en jij ook veel succes
 
Zo ff een update. Zondag heb ik een rustdag gehad. Heb de hele dag motor gereden. En dat was al vermoeiend genoeg :o

Maandag de benen weer gedaan. Was erg warm in de gym en het ging dan ook niet echt super. Had heel erg veel last van de warmte..........Een training om snel weer te vergeten.

Maandagnacht niet veel geslapen door al het onweer........gisteren super druk gehad op het werk ------> geen goede combi voor een uber workout, maarrrrrrrrrrr geluk was mijn bestelling voor 2 potten superpump 250 binnen gekomen. Vlug 2 scheppen genomen en trainen maar. Normaal had dit een k*t training geworden met zo weinig slaap, maar nu ging het best heel aardig.

Borst en triceps

Incline benchpress
2x12 met 80kg

Dumbbell druk apparaat of zoiets
3x10 met 45kg aan elke kant

Triceps push down apparaat
3x10 met 90kg

side raise
3x12 met 12kg

Cable push down (triceps) met stang
1x12 met 55kg
2x9 met 63kg

incline benchpress apparaat
1x12 met 25kg per kant
2x10 met 30kg per kant

machine fly's
3x10 met 79kg

Daarna nog ff tot failure handen op een bankje en dan benen gestrekt voor me uit en dan zakken voor de triceps.......kan ff niet op de naam komen. Niet dippen iig

Al met al een aardige training geweest....met dank aan superpump :D
 
woendag weer 5km hard gelopen. Ging wel lekker maar miste wel energie. Begin nu echt te voelen dat ik aan het cutten ben. Voel me redelijk slap de laatste dagen. Moest ook wel een keer gaan gebeuren natuurlijk.

Gisteren (donderdag) weer rug/ biceps/ schouders gedaan. Ging super (dankzij 3 scheppen super pump :D)

Optrekken wijd
2x10
1x9

Shoulder press apparaat
1x12 met 25kg aan elke kant
1x12 met 35kg aan elke kant
1x10 met 40kg aan elke kant

Biceps curl apparaat
1x14 met 40kg
2x10 met 50kg

machine bent over raise
3x12 met 45kg

cable row
3x10 met 85kg

Optrekken smal
3x12

cable biceps curl (met touw)
2x14 met 35kg

Zo vanavond weer de benen........:cool: en morgen 6 uur lopen op de veluwe.
 
verlate succeswens ;)
 
2 dagen terug 6 uur gelopen op de veluwe. Was erg leuk maar heb wel heel veel honger gehad. Dus was een mooie cut :D

Gisteren borst triceps gedaan. Ging heerlijk. De sportschool was leeg en ik was lekker uitgerust :cool:

dumbbell press
1x10 met 30kg (gestopt door last aan mijn elleboog)

Dumbbell druk apparaat of zoiets
3x10 met 45kg aan elke kant

incline fly's
1x12 met 16kg dumbbell's
1x10 met 18kg dumbbell's
1x10 met 20kg dumbbell's

Triceps push down
2x12 met 60kg
1x10 met 70kg

upright rows (barbell)
2x12 met 38kg
1x10 met 42kg

Triceps push down met een touw
1x12 met 38kg
2x10 met 42kg

Decline benchpress
1x12 met 70kg
2x10 met 90kg

machine fly's dropset
3x12 met 72kg
3x12 met 48kg
3x12 met 28kg

Al met al een heerlijke training. Kijken of vandaag weer zo goed gaat. Rug en biceps staan op het programma. Eerst ff lekker de zon in :cool:
 
(late reactie) Succes met het halen van die 8%, bent lekker bezig, foto's zien er goed uit, ben benieuwd naar je eindresultaat!
 
Training 1 juni, Rug biceps:

cable row
1x12 met 65kg
2x10 met 80kg

reverse grip Biceps curl (barbell)
1x14 met 25kg
2x12 met 30kg

single hand cable row
1x12 met 35kg
2x10 met 40kg

cable biceps curl (met touw)
3x10 met 70kg

T-bar in the corner
1x12 met 40kg
2x10 met 45kg

Bent over side raise
3x14 met 6kg dumbbells

Buik apparaat
3x14 op 45kg

soort crunches (benen los van de grond met je armen op kussens en rug tegen een soort van bal.....lekker vaag he)
3x12

Gaat eigenlijk heel erg goed nog.Merk niet veel van krachtafname......Misschien komt het ook wel door de superpump250. Ik vind het heerlijk iig. Alleen die honger elke keer 1 uur voor ik weer mag eten begint een beetje irritant te worden.

Gisteren weer 8km hard gelopen. Ging erg goed, was alleen een beetje warm.

Vanavond weer benen :rolleyes:


machine bent over raise
3x12 met 45kg


Optrekken smal
3x12
 
zo tijd voor een update. Ben de afgelopen dagen (vrijdag t/m maandag) op vakantie geweest naar de ardennen. Dus ik heb lekker rust gehad. Het had in 1e instantie nog een soort van actieve vakantie moeten worden, maar door het weer is daar niet veel van gekomen. Heb ook aardig wat gevreten en een beetje teveel gedronken voor in de cut :eek:

Gisteren wel meteen weer een training gedaan gelukkig. Dan merk je wel meteen dat je 3 dagen wat meer gegeten hebt. De kracht was heerlijk. Vandaag alweer veel honger gehad door deze lange refeed :D

Training 8 juni

fly's
1x12 met 16kg dumbbell's
2x12 met 20kg dumbbell's

Decline benchpress
1x12 met 70kg
2x10 met 90kg

reverse grip Triceps push down
2x12 met 40kg
1x10 met 50kg

Triceps push down
3x12 met 70kg

incline chest press apparaat
2x12 met 30kg per kant
1x10 met 35kg per kant

Triceps push down met een touw
1x12 met 38kg
2x10 met 42kg

machine fly's dropset
1x12 met 72kg
1x12 met 48kg
1x12 met 28kg
 
Zo ff een korte update. Het trainen gaat nog steeds super eigenlijk, maar ik ga nu wel stoppen met de sp250. Heb het idee dat het nu niet veel meer doet. Dus ff een paar weken niet gebruiken en dan hopen dat het weer wel werkt.

Zal proberen vanavond een keer vet te meten. Is er nog steeds niet van gekomen. Zit nu wel al rond de 81kg..........Dus die 78kg komt in de buurt. Ben benieuwd of ik tegen die tijd op mijn gewenste 8% sta.
 
Back
Naar boven