XXL Nutrition

Contest log Masters

Bezoekers in dit topic

gaat lekker ouwe. bijna klaar :D
 
gaat lekker ouwe. bijna klaar :D

Dank je.

Ja moet zeggen dat het deze keer heel erg lekker gaat. Heb meerdere keren gecut in mijn leven en telkens was het toch eigenlijk zwaar klote na een paar weken. Verloor veel spier en had er dan ook weinig zin meer in. Maar nu gaat het super!!!!
 
zo ben weer terug van een lang weekend motor rijden in de eifel......niet echt aan mijn dieet gehouden :eek:.....

Vanavond weer lekker naar de gym om te knallen
 
Zo maandag en dinsdag weer lekker getrained. Maandag heb ik thuis borst/ triceps gedaan. Niet heel erg veel oefeningen, maar zeker voor een thuis training ging het erg goed.

Dumbbell press
1x15 met 12kg dumbbell's
3x12 met 27kg dumbbell's

Decline Fly's
1x12 met 14,5kg dumbbell's
2x12 met 17kg dumbbell's

Triceps dumbbell extension
3x12 met 14,5kg dumbbell's

Push ups
3x20

Dippen
3x15

gisteren in de gym rug/ biceps/ schouders gedaan:

row machine
1x12 met 65kg
2x10 met 80kg

Biceps curl Machine
1x14 met 15kg
2x12 met 30kg

upright row (barbell)
3x10 met 40kg

Straight arm pulldown
1x12 met 45kg
2x10 met 65kg

cable biceps curl (met touw)
3x10 met 60kg

Shoulder press apparaat
3x10 met 35kg aan elke kant

soort crunches (benen los van de grond met je armen op kussens en rug tegen een soort van bal.....lekker vaag he)
3x12

Vandaag ff een halfuurtje hardlopen en daarna benen training. ff goed mijn best doen want morgen middag vertrek ik naar Assen........voor de TT tot en met zaterdagmiddag. Dus dat word niet trainen/ slecht eten/ weinig slapen en bier..........Na dit weekend ga ik nog ff 18 dagen knallen!!!!!
 
Zo heb de TT weer overleefd. Heb zondag lekker 7km hard gelopen en gisteren een heerlijke rug/ biceps/ schouder training gehad.
Vandaag staat borst/ triceps en 20 min cardio op de planning. Zal wel lekker zweten worden met dit weer :D
 
Ook al zo fanatiek! :D

Heb je een leuke TT gehad?
 
Ook al zo fanatiek! :D

Heb je een leuke TT gehad?

Ja joh de TT was weer super. Alleen weer aardig wat bier gedronken en totaal niet op mijn voeding gelet........Daarom moet ik ook wel fanatiek zijn anders gaat het niks worden natuurlijk.

Jij was toch ook bij de tt geweest?
 
Ja joh de TT was weer super. Alleen weer aardig wat bier gedronken en totaal niet op mijn voeding gelet........Daarom moet ik ook wel fanatiek zijn anders gaat het niks worden natuurlijk.

Jij was toch ook bij de tt geweest?

Misschien heb ik je wel aan mijn bar gehad? :D

Ben helaas niet op de baan geweest dit jaar.
Viel niet te combineren met mijn vaste baan.

Volgend jaar beter. :)
 
Misschien heb ik je wel aan mijn bar gehad? :D

Ben helaas niet op de baan geweest dit jaar.
Viel niet te combineren met mijn vaste baan.

Volgend jaar beter. :)

Moest je werken in de stad dan? Ben alleen vrijdagavond even naar de stad gelopen. Maar heb daar geen bier gehaald (nemen we altijd mee natuurlijk). Vond het maar klote sfeer (redbull stage). We zijn dan ook na 1,5 uur terug naar de camping gegaan.
 
Moest je werken in de stad dan? Ben alleen vrijdagavond even naar de stad gelopen. Maar heb daar geen bier gehaald (nemen we altijd mee natuurlijk). Vond het maar klote sfeer (redbull stage). We zijn dan ook na 1,5 uur terug naar de camping gegaan.

Ja wat verwacht je dan ook bij de redbull stage.. :D;)
Ik was inderdaad in de stad aan het werk, stond achter de bar bij de rockstage.
Verder wel goed vermaakt op de camping? :)
 
Ja wat verwacht je dan ook bij de redbull stage.. :D;)
Ik was inderdaad in de stad aan het werk, stond achter de bar bij de rockstage.
Verder wel goed vermaakt op de camping? :)

ja is altijd gezellig op de camping. Altijd een lekkere tering bende.

Ah de rockstage, ja daar zijn we idd wel langs gelopen. Had wel een beetje het idee dat het minder druk was in de stad ivm voorgaande jaren
 
ja is altijd gezellig op de camping. Altijd een lekkere tering bende.

Ah de rockstage, ja daar zijn we idd wel langs gelopen. Had wel een beetje het idee dat het minder druk was in de stad ivm voorgaande jaren

Het leek op de donderdag drukker dan op de vrijdag, erg vreemd.
Sinds ze er een echt 'festival' van hebben gemaakt en de verschillende muziekstages ver van elkaar vandaan hebben geplaatst lijkt het inderdaad stukken rustiger dan toen alles nog compleet door elkaar heen liep en de meeste activiteiten echt vol in het centrum waren. :)

Goed dat je je vermaakt hebt, nu weer flink aan de slag he. ;)
 
zo vanavond rug en biceps weer ff doen. Gelukkig is het iets minder warm dan gisteren.....
 
zo vanavond rug en biceps weer ff doen. Gelukkig is het iets minder warm dan gisteren.....

Heb vrijdag maar hardgelopen. Kwam even niet uit om kt te doen. Dus toen heb ik zaterdag maar rug biceps en beetje schouders gedaan. Maarrrrrrrrr ik begon de dag met een uurtje hardlopen. Lekker rond 12 uur in het zonnetje.......ff beetje bij kleuren. Toen s'avonds kt gedaan. Ging heel erg lekker

Zondag stond borst en triceps weer op het programma. Voelde me echt totaal verrot de hele dag en zag het niet meer zitten om te gaan sporten....maarrrrrrrrr om 7 uur s'avonds ging het ineens weer helemaal top. FF wat gegeten en gaan met die banaan. Heb heerlijk getrained.

Ben met een eindsprint begonnen. Ga waarschijnlijk zaterdag foto's maken voor de contest (IVM vakantie). Heb dus nog 6 dagen.

Vanavond 30min hardlopen en benen trainen. Heb er zin in

Zit nu overgens op 79 a 80 kg......dus dat zit wel goed. Dus die 78kg met 8% moet wel kunnen lijkt me
 
zo de foto's zijn gemaakt :cool::cool::cool:

Heb ze al naar T gestuurd. Weet nog niet of ik ze hier al eerder neer ga zetten.........

Heb nu alweer heel veel zin in de bulk na mijn vakanties :D:meal::zuip::mc:
 
zo de foto's zijn gemaakt :cool::cool::cool:

Heb ze al naar T gestuurd. Weet nog niet of ik ze hier al eerder neer ga zetten.........

Heb nu alweer heel veel zin in de bulk na mijn vakanties :D:meal::zuip::mc:

ajoh, gewoon doen! :D
 
zo de foto's zijn gemaakt :cool::cool::cool:

Heb ze al naar T gestuurd. Weet nog niet of ik ze hier al eerder neer ga zetten.........

Heb nu alweer heel veel zin in de bulk na mijn vakanties :D:meal::zuip::mc:

Na je vakanties? :D

:p

Ben benieuwd naar je foto's!
 
Na je vakanties? :D

:p

Ben benieuwd naar je foto's!

Ehhh nou die vakanties gaan natuurlijk zwaar katabool worden heheheheh. Ga daarna wel weer een keer proberen schoon te bulken. Ben in deze cut echt door een platau heen gebroken en daar wil ik wel van gaan profiteren natuurlijk.
 
Zo ff spullen pakken en daarna nog ff een ub workout doen.......
 
Back
Naar boven