MuscleMeat

Contest Log Matijaz

Bezoekers in dit topic

Kom op man, niet liegen over trainingstijd/gebruik.
Is toch nergens voor nodig?
 
oo man haha :)
Euhm zeur je ook tegen GFG of Jeppe of iemand anders van het forum dat ze gekuurt hebben?
En die post toen was een informatieve vraag ( ik denk dat dit niet verboden is )
En ja zoals je kan zien en ik zelf ook ben ik geregistreerd in 2006 maar ik ben meermaals ziek geweest waardoor ik 6maanden, 4maanden,.. en door prive redenen of geen zin nietmeer ben gaan trainen dus ik spreek over mijn EFFICTIEVE trainingstijd.
Enja ik heb vroeger gekuurt maar ik weet zelf wel wat ik in men reet duw en wanneer daarvoor heb ik jou niet nodig om dit te zeggen:)
grtz
 
oo man haha :)
Euhm zaag je ook tegen GFG of Jeppe of iemand anders van het forum dat ze gekuurt hebben?
En die post toen was een informatieve vraag ( ik denk dat dit niet verboden is )
En ja zoals je kan zien en ik zelf ook ben ik geregistreerd in 2006 maar ik ben meermaals ziek geweest waardoor ik 6maanden, 4maanden,.. en door prive redenen of geen zin nietmeer ben gaan trainen dus ik spreek over mijn EFFICTIEVE trainingstijd.

grtz
Die hebben ook echt een brutaal fysiek, dus nee.
 
Meerdere kuurtjes achter de rug toch?

Eeuhm nee sorry toch niet, moet je teleurstellen.
Of je moest het beter weten

oo man haha :)
Euhm zeur je ook tegen GFG of Jeppe of iemand anders van het forum dat ze gekuurt hebben?
En die post toen was een informatieve vraag ( ik denk dat dit niet verboden is )
En ja zoals je kan zien en ik zelf ook ben ik geregistreerd in 2006 maar ik ben meermaals ziek geweest waardoor ik 6maanden, 4maanden,.. en door prive redenen of geen zin nietmeer ben gaan trainen dus ik spreek over mijn EFFICTIEVE trainingstijd.
Enja ik heb vroeger gekuurt maar ik weet zelf wel wat ik in men reet duw en wanneer daarvoor heb ik jou niet nodig om dit te zeggen:)
grtz
:rolleyes:
 
Laat maar. Veel succes.
 
Niet afdwalen mensen, anders moet ik perm bans uitdelen. Succes Matijaz, ben benieuwd naar een training van je;)
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/winstrol-88793/#post1576694

En volgens mij werd jij door iedereen gebashed toen je foto's plaatste van jezelf en ergens had vermeld dat je had gekuurd.
Bovendien trainde je in 2006 al 'goei een jaar'...

Naja, dubieus. Veel succes.

O niet weer zo één. Eerlijk zijn is toch moeilijk. :roflol:

oo man haha :)
Euhm zeur je ook tegen GFG of Jeppe of iemand anders van het forum dat ze gekuurt hebben?
En die post toen was een informatieve vraag ( ik denk dat dit niet verboden is )
En ja zoals je kan zien en ik zelf ook ben ik geregistreerd in 2006 maar ik ben meermaals ziek geweest waardoor ik 6maanden, 4maanden,.. en door prive redenen of geen zin nietmeer ben gaan trainen dus ik spreek over mijn EFFICTIEVE trainingstijd.
Enja ik heb vroeger gekuurt maar ik weet zelf wel wat ik in men reet duw en wanneer daarvoor heb ik jou niet nodig om dit te zeggen:)
grtz

Jezelf vergelijken met een GFG of Jeppe. :roflol: Tevens zijn zij wel eerlijk over gebruik en trainingstijd.
Als ik spreek over effectieve trainingstijd train ik in totaal 6 maanden, dus stfu want zo slaat het nergens op.

Toch veel succes, je hebt een nette fysiek. Je krachtstats zijn dan weer erg raar.
Je bent achteruitgegaan sinds je voorlaatste foto waar je op 89kg stond in januari? Of sta je er nu al ripped bij op sub 8% dan?
 
O niet weer zo één. Eerlijk zijn is toch moeilijk. :roflol:



Jezelf vergelijken met een GFG of Jeppe. :roflol: Tevens zijn zij wel eerlijk over gebruik en trainingstijd.
Als ik spreek over effectieve trainingstijd train ik in totaal 6 maanden, dus stfu want zo slaat het nergens op.

Toch veel succes, je hebt een nette fysiek. Je krachtstats zijn dan weer erg raar.
Je bent achteruitgegaan sinds je voorlaatste foto waar je op 89kg stond in januari? Of sta je er nu al ripped bij op sub 8% dan?

Ik vergelijk me niet met hun..
Heb ik nooit gezegd..
En man man met wat houden jullie je bezig haha :D
Neem nou bv Jeppe, moest hij al heel veel hebben gebruikt maakt me niets uit en moest hij zijn fysiek naturel hebben behaald maakt me ook niks uit..
Ik heb gewoon respect voor zyn fysiek en wat hij al heeft behaald en zijn discipline.
Spijtig dat er weer een hele hoop gezeik nu in men log staat maarja

grtz
 
Thx Peetjuh,
ff update, zit momenteel op 88 a 89 kg..
Vet % heb ik trouwens geen idee van

grtz
 
Thx Peetjuh,
ff update, zit momenteel op 88 a 89 kg..
Vet % heb ik trouwens geen idee van

grtz

zozo, dus binnen een week 3 kilo aangekomen?!:eek:
Ga je trouwens kuren voor de contest? (niet flauw of verkeerd bedoeld, gewoon interesse tonen ;) )
 
zozo, dus binnen een week 3 kilo aangekomen?!:eek:
Ga je trouwens kuren voor de contest? (niet flauw of verkeerd bedoeld, gewoon interesse tonen ;) )

Jep, net 1weekje bezig met test e en winny tabs
Weet is geen super kuur maar zolang ik met lage dossissen kan groeien waarom niet..
Test e 500 mg ew en winny tabs 40mg per dag en weet nou niet of het door de winny komt maar ik zweet echt hard.
Ik heb alleen last van overtollige huid waardoor men buik nietmeer strak is.
Snap btw niet waarom mensen zo snel naar hoge dosissen grijpen
grtz
 
Jep, net 1weekje bezig met test e en winny tabs
Weet is geen super kuur maar zolang ik met lage dossissen kan groeien waarom niet..
Test e 500 mg ew en winny tabs 40mg per dag en weet nou niet of het door de winny komt maar ik zweet echt hard.
Ik heb alleen last van overtollige huid waardoor men buik nietmeer strak is.
Snap btw niet waarom mensen zo snel naar hoge dosissen grijpen
grtz


Suc6 ermee! Benieuwd naar het resultaat! En niet meer liegen:mad:
 
Suc6 ermee! Benieuwd naar het resultaat! En niet meer liegen:mad:

Hij zei 'meerdere' kuren en dit klopt niet dus ik had het over dit :rolleyes:
Enja het resultaat verwacht gewoon paar kilotjes erbij en hopelijk wat droger/harder komen dus niet teveel vocht
grtz
 
Suc6 met je kuur M. ;)
 
Back
Naar boven