MuscleMeat

Contest Log metal_chris (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren niet getraind, geen tijd:D maar wel beetje kunnen herstellen, heb nog gruwelijk veel spierpijn in mijn borst en schouders...gewicht blijft steken op 94...
 
26kg sideraises.. wtf :roflol:
 
wat vindt iedereen daar zo raar aan :grinny:?
 
Na een paar dagen ziek geweest te zijn, weer vol bezig:)
giga spierpijn van rug training gisteren.
Was vooral voor de binnenkant rug gegaan en de dikte dus veel roeien, en zittend roeien lekker heavy!!
 
i want to see trainingen ! minder met de lul denken nu je vrijgezel bent :p
 
alright:P
ik zal straks update plaatsen:D
 
ff een moeizaam weekje gehad, gisteren bloed laten prikke bij doc. waarschijnlijk pfeiffer dus dat zou verrot zijn:P
Maar goed we gaan gewoon vol verder nu.
Gisteren nog legday gehad

Leg extensions 5sets laatste set 6 reps persen
Squats 5sets met de laatste set ook 6reps
hamstrings gedaan maar die waren pijnlijk en leeg door t squatten

Verder gegaan met van elke spiergroep 1 oefening omdat k paar dagen niet getraind had, ff die pomp krijgen dat alles warm blijft etc.

*Benchpress, eerste 5 sets gedaan tot 120kg, die nog met 6 reps. daarna 1x 140kg voor t gevoel weer.
*Zijwaarts heffen voor de schouders mijn favo, ook weer 3 goeie opwarmsets dat t goed warm is en de laatste 2 lekker heavy met als laatste 7 reps 24kg`s per arm
*breed optrekken, in totaal gewoon 25 reps gepakt, en dat in 5 sets gehaald.
*biceps curl met rechte stang niet spectaculair gewicht ofzo maar gewoon lekker
*triceps touw, idem dito als voor de biceps, meer herhalingen minder gewicht voor een goed brandend gevoel

Komende week zal k extra goed op t dieet lette en nog ff goed knallen voor de 15de goeie foto`s te hebben:)
 
Zo nog een paar dagen voor de finishing touch.
afgelopen week veel op t eten gelet, stukje droger weer geworden.
Helemaal anders gaan trainen, de zware gewichten gelaten voor wat t is.

Borst training zelfde oefeningen als altijd alleen met gemidd 20/30kg minder gewicht en meer herhalingen, maar dan heel langzaam en zeer gecontroleerd.

Merk dat het voor mij ook erg goed werkt, dat ik een mega pomp krijg ervan en dat mijn lijnen beter uitkomen.

Ben benieuwd naar de eindfoto hoe die het weergeeft.

Statts zitten nu op:

Maten:
Biceps: 45,5cm
Onderarmen:38cm
Borst:124cm
Taille: 90cm
Quadriceps:70cm
Kuiten: 41cm


Qua maten verschilt het niet heel veel met het begin, taille is stuk minder geworden en biceps wat gegroeid.
Gewicht zat vanmorgen nog op 94kg dus we zullen zien
 
Back
Naar boven