XXL Nutrition

Gestopt Contest log MoMass

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoMass

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2009
Berichten
800
Waardering
44
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen ik ben Roy momass, 25 jaar.
Heb ook besloten dit jaar mee te doen met de contest.
Niet echt bekend onder iedereen,ben ook niet heel actief.
Meer een lezer dan een poster!
Ben nu 3jaar bezig,en daarvoor heb ik 4,5 jaar wedstrijd boksen gedaan.
Sinds dit jaar een nieuw trainings maatje die heeft me aangespoord om eind dit jaar me eerste wedstrijd te gaan doen.

Stats : 90 kg 12% 1,78 lang
Ga dit log zo goed mogelijk bijhouden,ben alleen vanaf zondag 2 weken op vakantie:cool:

Hoop op de eind fotos op 8% te staan.
Sterke punten zijn benen,borst ook wel. zwak armen en rugwijdte

wat fotos:

SUC50074.jpg


SUC50085.jpg


DSCF2649.jpg


DSCF2653.jpg
 
aah, de oude trainingsmaat van Robert - je bent nu volledig overgestapt op bodybuilding geloof ik heh?! goede pics en zoals ik eerder al eens gezien had...dikke poten man! succes
 
succes ... nice fysiek :D
 
aah, de oude trainingsmaat van Robert - je bent nu volledig overgestapt op bodybuilding geloof ik heh?! goede pics en zoals ik eerder al eens gezien had...dikke poten man! succes

Ja klopt helemaal,en idd vol aan het bb nu.me rug trok het niet op kracht gericht trainen. thnx verders man

succes ... nice fysiek :D

Thnx jij ook suc6!
 
veel succes
 
ziet er goed uit

moest ff grinniken bij de laatste foto
 
naturel? Mooi fysiek iig, je kan zien dat je goed deadlifts doet :)
 
Ziet er goed uit man! Volgens mij was jij boksertje op bodynet. Niet klote bedoeld, maar volgens mij zag je er toen al ongeveer hetzelfde uit qua fysiek(pics uit je oude logje) of heb ik het mis?
 
ziet er goed uit

moest ff grinniken bij de laatste foto
Ja lastig he poseren haha

naturel? Mooi fysiek iig, je kan zien dat je goed deadlifts doet :)
Nee niet naturel,2 jaar terug een test only gedaan.deads doe ik niet meer vanwege hernia.

Ziet er goed uit man! Volgens mij was jij boksertje op bodynet. Niet klote bedoeld, maar volgens mij zag je er toen al ongeveer hetzelfde uit qua fysiek(pics uit je oude logje) of heb ik het mis?

Klopt helemaal!tijd een log bijgehouden daar,ik woog daar een kilo of 83 zelfde vet, dus er is wel vooruitgang geboekt alleen niet goed te zien op fotos vaak.
Veel dikte erbijgeplakt
 
goed fysiek man suc6 met de contest!
 
Succes! leuk dat je mee doet!
 
Nette fysiek. Succes met het contest! ;)
 
Kerel, om eerlijk te zijn heb je vrijwel hetzelfde fysiek als ik op dit moment, echter ben ik wat langer (1.85) maar wat betreft de foto's zie ik er vrijwel hetzelfde uit!

Maar ook bij mij zijn mijn benen en borst sterk, maar is de armdikte en de rugwijdte een stuk minder.

(heb btw precies dezelfde front delts als jou haha, cool)

Ik ga je volgen, succes!
 
Kerel, om eerlijk te zijn heb je vrijwel hetzelfde fysiek als ik op dit moment, echter ben ik wat langer (1.85) maar wat betreft de foto's zie ik er vrijwel hetzelfde uit!

Maar ook bij mij zijn mijn benen en borst sterk, maar is de armdikte en de rugwijdte een stuk minder.

(heb btw precies dezelfde front delts als jou haha, cool)

Ik ga je volgen, succes!

sinds vorige contest duidelijk afgedwaald van de natuurlijke weg dan :o
nice sig trouwens, waar is dat van?
 
Thnx all!

Vannacht ga ik op vakantie,word een strijd om geen gewicht
te verliezen,kom lastig aan namelijk.
Heb al wat whey ingepakt:)

Eet om en nabij de 5000kcal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven