Fitness Seller

Contest log Skatermarvin 2009

Bezoekers in dit topic

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
46.678
Waardering
33.592
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Hey DBB'ers,

Ook ik ga hier m'n log bijhouden! Ik ben Marvin Burger en woon in oudewater, hier train ik ook bij "Richard Proost Fitness" (een healthcenter:mad:). Ben sinds september 2006 lid van DBB en dat is eigenlijk ook het punt dat ik serieuzer begon te worden, want daarvoor trainde ik elke dag m'n biceps..zonder resultaat.

Geschiedenis:
Zo als ik al zei ben ik in september 2006 begonnen. Trainde toen nog thuis en had het 1 en ander tot m'n beschikking. Maar echt lukken wilde het toen nog niet + dat ik een hoop fout deed.

Mijn stats waren toen:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 67kg
Bf: ~11/12%

In januari 2007 ben ik dan toch maar de gym binnen gestapt, om daar aan het echte werk te beginnen..Daar ging alles een stuk harder en in juni 2007 woog ik uiteindelijk 78/79kg, maar begon wel wat vet te worden!:rolleyes:. In dat jaar heel erg m'n best gedaan en ook eens crea-mono geprobeerd...Pff wat een domper was dat..na 1 a 1,5 week gebruik compleet onder de bulten en een jeuk!!!

Januari 2008 woog ik uiteindelijk toch 81/82kg en was weer iets minder vet geworden (11/12%). Jippie in mei 2008 eindelijk nog een kilootje erbovenop! En na de NO-xplode en Cellmass woog ik in november eindelijk 85/86!:D

Helaas kreeg ik toen op 3 december last van steken in m'n rechterzij..op naar het ziekenhuis dan maar!:( M'n blinde darm moest eruit (nee..gelukkig niet m'n blinde arm:D). Dit resulteerde in een paar dagen ziekenhuis en een drietal weken niet sporten...VRESELIJK! Katabool als een gek en futloos ging ik eind december de gym weer in...de weegschaal liet me bijna huilen! teruggevallen naar de 80/81kg, en een lelijk litteken rijker!

2009
Vol goede moed 2009 ingeknald! Met behulp van CEE zat ik snel weer op m'n oude gewicht van ongeveer 85/86 kg! Daarna nog even doorgebulkt tot zo'n 88kg om nu voordat ik op vakantie ga (31mei - 8 juni) iets scherper te zijn! Daarna weer keihard aan de slag!

Mijn stats momenteel:

Lengte: 1.80m
Gewicht: 85/86kg
Bf: 11/12%

Benchpress: 2x100kg
Squat : 6x140kg (parallel), 1x115kg(ATG)
Deadlift: 1x170kg

Mijn doel voor 15juli:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 86/87
Bf: 10%

In deze log ga ik ook m'n trainingen en voeding bij houden! Zie post #12 voor 2 voor foto's!
 
Laatst bewerkt:
Succes alvast!
 
Alvast Succes kerel! :thumbs:
 
Veel succes! :)
 
Succes skaterb0y
 
Succes skater :cool:
 
Succes man.
 
Bedankt allemaal voor de suc6 wensen! Ga zo m'n huidige schema posten en even een fotootje van zomer vorig jaar!

2 foto's van zomer 2008
364029162.jpg

Ja ik hou m'n buik in!;)
364029165.jpg
 
Laatst bewerkt:
Succes marvin! mooie doelen heb je voor de contest;)
 
Even gauw een update van m'n split die ik momenteel volg:

Dag 1: Rug, traps en biceps
Dag 2: Benen en schouders
Dag 3: Borst en triceps

Ik train 4 dagen dus tel steeds door en de oefeningen ga ik dagelijks hier posten en de gewichten post ik s'avonds.

De training van vandaag:

Rug:
BOR: 12x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 8x80kg
Assisted Chin up: 8xBw (+36kg assistance)
Single arm row: 12x32kg, 12x32kg, 10x38kg
Reverse grip pulldown: 15x50kg, 8x82kg, 8x77kg
Deadlift (straps): 12x100kg, 10x120kg, 8x140kg

Traps:
Barbell shrugs: 12x60kg, 10x60kg, 10x70kg
CG chin up (middle traps): 10xbw (+23kg assitance)

Biceps (licht):
Barbell curl: 3x10x30kg
Dumbbell curl: 12x10kg, 12x12kg, 12x14kg
Hammer curl: 10x20kg, 8x20kg

Buik:
Machine crunch: 12x40kg, 12x50kg, 10x60kg
Side machine crunch: 3x10x36kg

Cardio:
15 minuutjes fietsen

Voeding:
7:00: 200ml magere yoghurt + banaan + multivit + 5g CEE
9:00: 3 boterhammen met filet american + handje pinda's
11:00: 225ml magere kwark + half blikje ananas
12:30: 3 boterhammen met filet american + handje pinda's + appel
15:00: 225ml magere kwark + half blikje ananas
17:00: handje pinda's
17:15: Avond eten (spaghetti met saus)
17:45: 2 scoops supercharge
20:15: 5g CEE + waxy maize
21:00: 25gram Whey + 250ml magere melk:D
 
Goed bezig bro, sterke squats en deadlifts man!

Ik denk dat je je voeding best wat omhoog kan gooien, op basis van je foto''s van afgelopen zomer en je 11 % vet.
Voor nu zo vlak voor de zomer zou ik het zo laten maar na de zomer zou ik wat meer in bulkmodus gaan.
Eet eens wat complexe carbs (havermout of brinta) en snelle eiwitten (whey-shake) in de ochtend.
En juist laat op de avond je 500gram magere kwark.
En vervang 1 maaltijd filet american door 125gram kipfilet of runderrookvlees.
Zorg dat ook bij je avondeten een eiwitbron zit; gooi 200 gram tonijn, rundergehakt of kipfilet door je pasta of rijst heen.
Na je training ook nog een complexe carb maaltijd, rijst met kip of makreel ofzo. Verder heb ik zo'n vermoeden dat jij weinig vette vis eet, dus dan zou ik visoliecapsules aanraden vanwege de omega 3 en 6 vetzuren.


Succes ik hou je log in de gaten.
 
Goed bezig bro, sterke squats en deadlifts man!

Ik denk dat je je voeding best wat omhoog kan gooien, op basis van je foto''s van afgelopen zomer en je 11 % vet.
Voor nu zo vlak voor de zomer zou ik het zo laten maar na de zomer zou ik wat meer in bulkmodus gaan.
Eet eens wat complexe carbs (havermout of brinta) en snelle eiwitten (whey-shake) in de ochtend.
En juist laat op de avond je 500gram magere kwark.
En vervang 1 maaltijd filet american door 125gram kipfilet of runderrookvlees.
Zorg dat ook bij je avondeten een eiwitbron zit; gooi 200 gram tonijn, rundergehakt of kipfilet door je pasta of rijst heen.
Na je training ook nog een complexe carb maaltijd, rijst met kip of makreel ofzo. Verder heb ik zo'n vermoeden dat jij weinig vette vis eet, dus dan zou ik visoliecapsules aanraden vanwege de omega 3 en 6 vetzuren.


Succes ik hou je log in de gaten.
Bedankt voor de comments Loo! Nu voor m'n vakantie houdt ik het allemaal wat lager..maar na m'n vakantie moet ik weer wat opschroeven! Ben helaas niet zo thuis in het hele voeding gebeuren, dus laat me graag adviseren.

Brinta e.d lust ik helaas niet:(..Visolie kan ik inderdaad wel halen want vis eet ik maximaal 1 keer per week. De maaltijd vanavanavond bevatte uiteraard wel rundergehakt. En normaal zijn het 8 boterhammen per dag..je zult ook zien dat het belleg behoorlijk varieert, want pak wat er voorhande is..meestal; rosbief, filet american, kip/kalkoenfilet of pindakaas.

Verder weet ik dat ik met die kwark met name trage eiwitten naar binnen werk..maar vind dit wel makkelijk meenemen naar m'n werk. Kan ik dat eventueel vervangen voor iets met kip?? En hoeveel moet ik dan nemen?
 
Als je Brinta niet lust, probeer dan eens Cruesli, lust je zeker weten wel!

Succes skater!
 
Back
Naar boven