AndroidHealthClinic

Contest log SniperX (HST + Bulk) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zegt al zovaak dat je niet meer reageert en weggaat en toch kom je weer terug en reageer je.. dus ik wacht af wanneer je weer reageert.
 
15 pull ups zijn trouwens wel nice, maar dat maakt ook geen complete training.

vind het trouwens knap als jij 15 pull ups kan, wel met deadhang he, niet van die rommel met een rom van niks.

Ik vermoed dat hij voor driekwart gewoon in het water hing:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Ik vermoed dat hij voor driekwart gewoon in het water hing:rolleyes:
Zie net dat ik niet de eerste ben die dat verzin.
Ps ga je nog iets doen met de adviezen. Je reageert wel op je eigen zwemcapriolen maar de adviesen negeer je:( in je reacties
Ik ga me in iedergeval nu met wat anders bezighouden verspilde energie hier
 
jij breekt je arm in het water wat lag er in het water dan kussentjes XD
ik brak me nek zowat toen jantje me bij de kop pakte gingen we stoeien was wel leuk alleen zere nek aan overgehouwe maar sniperx train jij nog wel is ????
 
jij breekt je arm in het water wat lag er in het water dan kussentjes XD
ik brak me nek zowat toen jantje me bij de kop pakte gingen we stoeien was wel leuk alleen zere nek aan overgehouwe maar sniperx train jij nog wel is ????

pas ging die toch een cardio training met jou doen, bolle ;)
 
Sniper ik dacht dat je dit logje zou sluiten?
 
jij breekt je arm in het water wat lag er in het water dan kussentjes XD
ik brak me nek zowat toen jantje me bij de kop pakte gingen we stoeien was wel leuk alleen zere nek aan overgehouwe maar sniperx train jij nog wel is ????

Train jij eigelijk wel? :roflol:
 
Ik zal een mod het even vragen, kan het zelf blijkbaar niet.

@ TB: Ja ik train nog. Helaas train jij niet op cardio na..
En ik zei in de GLIJBAAN zowat m'n arm brak, als je centrifuge sT er door heen knalt kan dat pijnlijk zijn.
 
je hebt toch alweer een ander topic...
 
Ik zal een mod het even vragen, kan het zelf blijkbaar niet.

@ TB: Ja ik train nog. Helaas train jij niet op cardio na..
En ik zei in de GLIJBAAN zowat m'n arm brak, als je centrifuge sT er door heen knalt kan dat pijnlijk zijn.

Ga dan gewoon op je rug liggen! :roflol:
 
Jezusssss, waar blijven de trainingen!!!!!
Er worden allerlei vragen gesteld, maar nergen wordt op gereageerd.
Steek er een slot op, en vervolg in allerlei je zwem-topic.
 
Ik zal een mod het even vragen, kan het zelf blijkbaar niet.

@ TB: Ja ik train nog. Helaas train jij niet op cardio na..
En ik zei in de GLIJBAAN zowat m'n arm brak, als je centrifuge sT er door heen knalt kan dat pijnlijk zijn.

Wat een heeeeeerlijk topic is dit toch ook!:roflol:
 
Jammer dat wesking ook niet z'n log heeft,
speaking of which, waar is de beest at ?
 
Sniper X zou gebanned moeten worden. Ik bedoel hij is 14 en zit nu al 22/7 achter de pc. Wat voor nerd is het over 4 jaar dan wel niet, gewoon voor zijn eigen bescherming moet hij nu gebanned worden.
 
Sniper X zou gebanned moeten worden. Ik bedoel hij is 14 en zit nu al 22/7 achter de pc. Wat voor nerd is het over 4 jaar dan wel niet, gewoon voor zijn eigen bescherming moet hij nu gebanned worden.

Ben het hier inmiddels wel mee eens. Je bent met afstand topposter van het afgelopen half jaar. Gebruik die tijd om te gaan hardlopen met 2 dumbels. Dan doe je conditie en fitness in 1x.
Dit is echt zinloos aan het worden.:o:(:)
 
Ben het hier inmiddels wel mee eens. Je bent met afstand topposter van het afgelopen half jaar. Gebruik die tijd om te gaan hardlopen met 2 dumbels. Dan doe je conditie en fitness in 1x.
Dit is echt zinloos aan het worden.:o:(:)

+1 :roflol:
 
Sniper X zou gebanned moeten worden. Ik bedoel hij is 14 en zit nu al 22/7 achter de pc. Wat voor nerd is het over 4 jaar dan wel niet, gewoon voor zijn eigen bescherming moet hij nu gebanned worden.

Dan vind ie wel weer een ander forum.
 
goed bezig sniper :thumbup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven