Fitness Seller

contest log van Peetjuh83

Bezoekers in dit topic

peetjuh83

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
4.934
Waardering
714
Hallo allemaal,

Intro
Ik ben Petra, 26 jaar, 1.70 en weeg 62 kg.
Sinds ik me kan herinneren ben ik altijd wel een stevige dame geweest wat in de pubertijd alleen maar erger is geworden met als top 78 kg.
Ik heb op de meeste domme manieren een poging gedaan om af te vallen en ik deed maar wat in de sportschool.
In 2007 ben ik mede door dit forum beter gaan leren eten en wat bewuster gaan trainen.
Dit was vooral een combinatie van machines en groepslessen met als resultaat dat ik begin vorig jaar rond de 66-68 woog.

Eind mei 2009 heb ik de overstap gemaakt naar een echte gym.
Ik vond het daar meteen heel erg leuk en nog steeds train ik er elke keer weer met veel plezier.
Uiteraard train ik nu wel met barbels,dummbells, kabels en machines.:D
De sport begon ik ook steeds boeiender te vinden waardoor ik de beslissing heb genomen om de hulp van de personal trainster van mijn gym in te schakelen.
Hierdoor heb ik erg veel geleerd en ik leer ook steeds weer nieuwe dingen.

training
Ik heb een 5 daagse KT split.
maandag: schouders
dinsdag: quads + kuiten
woensdag: borst
donderdag: rust
vrijdag: rug + hamstrings
zaterdag: triceps + biceps

Vaak train ik ook nog een 6e dag en soms schuif ik hamstrings naar die dag samen met bv buik en kuiten.
Buik doe ik meestal 3x per week.

Uit respect naar me trainster vermeld ik niet mijn trainingsschema in mijn log.
2x per week is ze bij mijn training en hoe die training verloopt is altijd een verassing en bijna altijd garantie voor spierpijn.:D
Dit betekent ook dat jullie geen uitgebreide trainingsverslagen van mij kunnen verwachten.

Cardio: genoeg.:o

voeding
Wederom uit respect naar me trainster wil ik hier weinig over kwijt.
Het is een low carb dieet en zaterdag vanaf 16.00 heb ik een mini junkdag:p.
Mijn voeding wordt geregelmatig in de gaten gehouden en indien nodig aangepast.

doel
Mijn vet% verlagen.
Verder wil ik vooral aan mijn schouders en benen/kuiten werken.
Altijd was ik wel tevreden met me benen ten opzichte van me bovenlichaam maar nu mijn vet% lager is geworden ben ik ineens ontevreden over de vorm van vooral me billen.:o
Mijn buik is ook een aandachtspunt maar daar zal ik ooit wel tevreden over worden zodra mijn vet% gedaald is.
Een fysiek zoals bij de figure/body fitness/atlethic klasse(niet de bikini klasse) vind ik wel mooi.
Ik heb wel podium ambities gehad maar gezien ik momenteel nog lekker wil leven lijkt het me niet zo verstandig om dit nu te doen.
Of het er ooit van gaat komen weet ik nog niet.

Foto
Ik doe niet aan een begin foto.
Jullie mogen mij gaan beoordelen op het eind resultaat.:p
Vriendjes kunnen wel zien hoe ik er momenteel ongeveer bij sta in een prive map.
Ik wil deze foto´s liever niet openbaar plaatsen doordat ze geen goede kwaliteit hebben en ik dus liever betere foto´s openbaar plaats die veel beter te beoordelen zijn.

Ik wil alle dames heel veel succes wensen met de contest.
Ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren en elkaar kunnen motiveren om tot het einde door te knallen.
 
Laatst bewerkt:
succes peetjuh :thumbs:
 
SUCCES!!!:cheer::lifter::evilnana::rocknana::loopband::thumb::clap::clap::clap::thumbs::wave2::thumb:
 
Toppie Peetje, ik denk dat we verbaasd gaan zijn strakkies! Zet m op..
 
Yeay, leuk dat je ook je log bent gestart nu! veel succes! ;)
 
Succes met je doelen!
 
Succes Petra :thumb:
 
Succes gewenst & knallen:D
 
Peetjuh, heel veel succes met de contest! Ik weet zeker dat we een aantal hele mooie eind-resultaten kunnen verwachten!
 
Peetjuh, heel veel succes met de contest! Ik weet zeker dat we een aantal hele mooie eind-resultaten kunnen verwachten!
Dankje wel!
Ik vind het leuk dat je ook mee doet en ben benieuwd naar je log.
We gaan met ze alle mooie eind resultaten neerzetten.:D
 
Dankje wel!
Ik vind het leuk dat je ook mee doet en ben benieuwd naar je log.
We gaan met ze alle mooie eind resultaten neerzetten.:D

Deal!
Ik moet nog even kijken welke doelen ik mezelf nu precies wil gaan stellen. Ik wil wel een uitdaging hebben, maar het moet ook enigszins haalbaar zijn. Darn! :P

Succes in ieder geval en I'll be watching you!
 
He Peet! Je hebt al een hele mooie vooruitgang gemaakt sinds de vorige contest, en een hele hoop bijgeleerd, dus dat wordt vast een hele mooie eind-foto.
En Saskia gaat je natuurlijk regelmatig :whip: tijdens je trainingen, dus dat zit iig al helemaal goed :D
 
Deal!
Ik moet nog even kijken welke doelen ik mezelf nu precies wil gaan stellen. Ik wil wel een uitdaging hebben, maar het moet ook enigszins haalbaar zijn. Darn! :P

Succes in ieder geval en I'll be watching you!
Ik ben benieuwd met je doelen.
Zelf heb ik ook een soort beeld in me hoofd hoe ik er in augustus bij wil staan.
Het is een uitdaging en ga er gewoon voor.:D

Ik zal jou ook in de gaten houden.:)

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

He Peet! Je hebt al een hele mooie vooruitgang gemaakt sinds de vorige contest, en een hele hoop bijgeleerd, dus dat wordt vast een hele mooie eind-foto.
En Saskia gaat je natuurlijk regelmatig :whip: tijdens je trainingen, dus dat zit iig al helemaal goed :D
:o :o :o Ik ga er alles aan doen om een mooi eind resultaat te halen.

Het is dat ze nooit een echte zweep bij zich heeft anders was ik inmiddels zo blauw als een smurf. :o :roflol: :eek:
 
Peetjuh, zet `m op!!! We gaan ervoor.
Tuurlijk ga ik ook jou volgen :D
 
Succes meis! :thumb::D
 
Succes ermee!
 
Back
Naar boven