XXL Nutrition

contest log van Peetjuh83 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij jou ook! Mag nog wel wat hoger!Je staat er mooi bij ! Doe je ook mee aan de andere seizoenswedstrijden?
Dankje.:o
Ik weet het nog niet.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Bikkeltjes, jullie gaan beiden goed he, enne, nog geen 1 gezien Peetjuh:klink:
Haha komt goed.
Heb jij trouwens nog gecut?

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Ik kan me alleen de foto's herinneren die nu in de collage staan?
De sexy fotoshoot hebben we overgeslagen:D
Waarschijnlijk had ik in die droom een andere fotograaf.;)
 
Hoe gaat het met je?

gehehe, tnx Jerney.

:)


Er is niet echt veel veranderd, helaas iets minder massa maar ik let des te beter op mijn voeding :D
Het wordt steeds uitgesteld :o maar oktober wordt ik weer lid van een sportschool. Ik kan iig benen en cardio doen. UB is nog steeds erg lastig :(
 
Echt mooie pics hoor..zeker bikiniproof..nu het weer nog;(
 
:)


Er is niet echt veel veranderd, helaas iets minder massa maar ik let des te beter op mijn voeding :D
Het wordt steeds uitgesteld :o maar oktober wordt ik weer lid van een sportschool. Ik kan iig benen en cardio doen. UB is nog steeds erg lastig :(
Geen spekkoek meer?:D
Wat fijn dat voeding goed gaat.
Blijf je bij dezelfde sportschool of maak je een nieuwe start ergens anders?
Balen dat UB lastig blijft.

Ik start zelf morgen de week met LB omdat sinds vandaag steeds meer spieren in de buurt van me schouders beginnen te piepen. (smal bankdrukken met lege stang doe ik maar niet meer ter afwisseling :( )

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Echt mooie pics hoor..zeker bikiniproof..nu het weer nog;(

Dankje.:o Ik ga de zon opzoeken maar eerst nog ff knallen in Nederland.
Volgende week en die week erna ga ik naar 2 buiten feessies dus hoop nog op beter weer hier.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

ohoooo zeker een jonge adonis met blauwe ogen
ipv een ouwe bejaarde met grijs haar :D

Geen idee, weet alleen dat jij niet bejaard bent haha.
 
Geen spekkoek meer?:D
Wat fijn dat voeding goed gaat.
Blijf je bij dezelfde sportschool of maak je een nieuwe start ergens anders?
Balen dat UB lastig blijft.

Ik start zelf morgen de week met LB omdat sinds vandaag steeds meer spieren in de buurt van me schouders beginnen te piepen. (smal bankdrukken met lege stang doe ik maar niet meer ter afwisseling :( )

Beter maar even niet :D, binnenkort heb ik vakantie en je weet: strak op het strand! Jij binnenkort ook weer lekker op vakantie?
Nee, ik ga bij een andere sportschool trainen, hij is nieuw met maar de helft abonnementskosten per maand. Apparatuur e.d. zag er goed uit en er is ook kickbokstraining. Vindt mijn man altijd leuk, ga ik wel stil in een hoekje toekijken ;)
http://www.ff4l.nl/


Jij ook al, wordt tijd dat er goede bionische schouders worden uitgevonden!
Voorzichtig aan hè!
 
Welke feestjes ga je heen?
 
Beter maar even niet :D, binnenkort heb ik vakantie en je weet: strak op het strand! Jij binnenkort ook weer lekker op vakantie?
Nee, ik ga bij een andere sportschool trainen, hij is nieuw met maar de helft abonnementskosten per maand. Apparatuur e.d. zag er goed uit en er is ook kickbokstraining. Vindt mijn man altijd leuk, ga ik wel stil in een hoekje toekijken ;)
http://www.ff4l.nl/


Jij ook al, wordt tijd dat er goede bionische schouders worden uitgevonden!
Voorzichtig aan hè!
Haha.
Jij ook lekker naar het strand net als mij.:p Turkey :heart:

Wat leuk dat je naar een andere sportschool gaat.
Als dat bij mij zou worden gegeven doe ik mee.:D
Alhoewel ik vermoed dat ik dan binnen de kortste keren weer met te pijnlijke trps en schouders rond loop...

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Welke feestjes ga je heen?
Decibel outdoor en Mystery land. :D
 
haha.
Jij ook lekker naar het strand net als mij.:p turkey :heart:

Wat leuk dat je naar een andere sportschool gaat.
Als dat bij mij zou worden gegeven doe ik mee.:d
alhoewel ik vermoed dat ik dan binnen de kortste keren weer met te pijnlijke trps en schouders rond loop...

---------- toegevoegd om 20:02 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------


decibel outdoor en mystery land. :d


gaaf!!!:)
 
zie ik je daar wel weer :)
 
Back
Naar boven