XXL Nutrition

Contest log Wim

Bezoekers in dit topic

wimpienl

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
555
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
95kg
Goed, kleine achtergrond info:
Leeftijd: 44 jaar
Werk: afgekeurd
Trainingstijd: begonnen februarie 2008
Start gewicht: 76 kg
Huidig gewicht: 90 kg
Lengte: 180 cm

huidige toestand:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainings schema is vrij simpel:
dag 1 : rug/biceps
dag 2 : borst/triceps
dag 3 : schouders/benen

Iedere spiergroep 3 verschillende oefeningen, en die worden regelmatig afgewisseld.
Trainings frequentie: 7 dagen per week momenteel, ochtend 1 uur kracht, avond 3 kwartier cardio.

Het doel: Wat sterker lichaam zodat er minder last is van diverse lichamelijke klachten (rug vooral).
Helaas kan de rug niet erg veel hebben, 2 maal poging gewaagd om deadlift in te voeren.
Resultaat dat wanneer rond de 100 kg werd bereikt 2 maal hernia opgelopen, dus maar mee gestopt.
Mede hierdoor gaat het squatten ook erg moeizaam en zit ik nog steeds op het lage gewicht van max 80 kg.

We zullen zien wat er nog te verbeteren valt (genoeg) mede op voedings gebied.
Ik ben nu ook (over 2 dagen) 1 jaar rookvrij, hierdoor ben ik wel meer gaan eten en wat extra gewicht om de middel was het negatieve resultaat.

Succes aan alle deelnemers, en dat ieder zijn persoonlijke doelen maar mag bereiken.
 
Okay beest zet hem op!!
 
jij ook kerel, succes!
 
Succes wim!
 
Succes Wim!
 
Veel succes! :)
 
Succes met je log!
 
Dank jullie wel, zal geen mega log worden omdat mijn schema erg simpel is, maar goed, we gaan er voor!
 
Hey Wim, mooi dat je mee doet, de oudjes gaan er hier voor.
Ying yang, jij en ik halen de gemiddelde leeftijd behoorlijk omhoog.
Wij gaan ons best doen om te laten zien dat als je een dagje ouder bent je nog een heel behoorlijk fysiek kan opbouwen.
Succes man
 
Veel succes!!!
 
Zet hem op, succes! :)
 
nou, ontbijt van 3 volkoren bammetjes..2 kommen koffie, en rustig aan naar de gym.
helemaal alleen in de sportschool..
bankdrukken, schuindrukken en flyes.
triceps rope pushdown, skullcrusher en single hand cable pushdown.

ik kan merken dat ik veel minder eet nu, gewicht was 88,5 kg en de kracht is iets aan het afnemen.
positieve is dat de buikomvang ook aan het afnemen is (hoera!)
 
Back
Naar boven