Fitness Seller

Contest log Wim

Bezoekers in dit topic

Knock knock!!!

Wordt er hier nog eens wat gepost of hoe zit dat? :D
 
hehehe, ja, sorry hoor, druk druk druk met 1001 dingen.
ik zou eigenlijk superset schema gaan doen vanaf afgelopen week, wel geprobeerd maar is niet goed haalbaar ivm de apparatuur bezet en dergelijke.
ben dus weer op het normale 3 daags split schema teruggevallen.
wel kan ik merken dat er een afname is in kracht, waarschijnlijk doordat ik minder eet, andere voeding etc.
ik train naturel, en gebruik ook geen supplementen, dus beetje inleveren op kracht, nouja, dat is het ergste niet.
nog paar weekjes dan zit de contest erop, maar ik denk dat ik nog wel iets langer door blijf gaan todat de boel zit zoals ik het graag wil hebben.;)
 
hehehe, ja, sorry hoor, druk druk druk met 1001 dingen.
ik zou eigenlijk superset schema gaan doen vanaf afgelopen week, wel geprobeerd maar is niet goed haalbaar ivm de apparatuur bezet en dergelijke.
ben dus weer op het normale 3 daags split schema teruggevallen.
wel kan ik merken dat er een afname is in kracht, waarschijnlijk doordat ik minder eet, andere voeding etc.
ik train naturel, en gebruik ook geen supplementen, dus beetje inleveren op kracht, nouja, dat is het ergste niet.
nog paar weekjes dan zit de contest erop, maar ik denk dat ik nog wel iets langer door blijf gaan todat de boel zit zoals ik het graag wil hebben.;)

Je hebt bijna mijn tekst gepikt, behalve dan van de supersets, 3 daags split en de supplementen :D
Het is niet anders, door het dieet lever je altijd wel aan kracht in...

Die laatste zin is een goede, daar ga ik ook voor!

Succes de laatste weekjes Wim :)
 
nou, beetje onregelmatige trainingen laatste paar dagen, kinderen schoolreisje en schoolfeest, vandaag mocht ik weer langs de tandarts ivm kiespijn al paar dagen.
floep, weer een kies eruit..hoppa, blijft niet veel over, hahaha..
nouja, morgen hopelijk weer een dag zonder pijn voor de verandering :D
 
vandaag borst/triceps
bankdrukken overgeslagen, schuindrukken, cable flyes en machine presses.
schuindrukken ging lekker, laatste serie voor het eerst 100kg 5 keer gedaan.
triceps ging ook goed, niks te mopperen ondanks het dieet.

gewicht is ook iets minder, momenteel rond 84 kilo, middel zojuist gemeten:

87 cm :D yes, gaat eindelijk lekker.
blokjus komen nu ook inmiddels door zonder aan te spannen, dus gaat de goeie kant op
 
Dat gaat allemaal hartstikke goed Wim, logisch natuurlijk ook als je niets meer in je mond hebt om mee te kauwen ;)

Complimenten voor je schuine bank!
 
hehehe, ja, sorry hoor, druk druk druk met 1001 dingen.
ik zou eigenlijk superset schema gaan doen vanaf afgelopen week, wel geprobeerd maar is niet goed haalbaar ivm de apparatuur bezet en dergelijke.ben dus weer op het normale 3 daags split schema teruggevallen.
wel kan ik merken dat er een afname is in kracht, waarschijnlijk doordat ik minder eet, andere voeding etc.
ik train naturel, en gebruik ook geen supplementen, dus beetje inleveren op kracht, nouja, dat is het ergste niet.
nog paar weekjes dan zit de contest erop, maar ik denk dat ik nog wel iets langer door blijf gaan todat de boel zit zoals ik het graag wil hebben.;)

Das denk bijna overal wel, helaas. Pakt iemand of je apparaat in, of je materiaal af, of ze gaan zeuren, of er is uberhaupt al niet genoeg vrij om er al aan te beginnen...
 
nou, ook weer een update, gaat niet echt lekker, ben afgelopen week wakker geworden met vreselijke rugpijn, kon haast mijn bed niet eens uit.
spit..lekker dan met dit mooie weer, maar goed, wel naar de sportschool geweest, maar was dus helemaal niks.
nu bijna een week later gaat het op de ochtend na iets beter, maar trainen is maar op een laag pitje gezet, helaas dat dit nu net die laatste paar weken moet gebeuren.
iedergeval is mijn doel nog niet bereikt, maar wel in zicht, blijf op een 85 kilo staan nu zonder eigenlijk iets te doen, dus heb wel goede hoop voor de toekomst als de rug weer wilt meewerken.
morgen een kleine poging wagen om wat te trainen, al is het maar armen of wat cardio.
 
Sterkte met je rug Wim!
Uitgerekend weer op het verkeerde moment natuurlijk :grumble:
Ik vind het al knap van je dat je je toch naar de sportschool hebt gesleept maar beter even wat kalmer aan doen....

Beterschap! :)
 
dank je Jerney, ja, komt niet lekker uit nu, maarja, je hebt dat niet voor het zeggen, straks de kinderen ook nog vakantie, dus trainen zal er wel vaak bij inschieten
 
Dat soort dingen gebeuren altijd op het verkeerde moment :(
dan maar netjes eten hè....
 
Komop Wim jij bent niet zo maar uit het veld te slaan he:cool:
 
Komop Wim jij bent niet zo maar uit het veld te slaan he:cool:
nee hoor, niet zo snel..;)
is ook een gekkenhuis he, kinderen de laatste weken voor de vakantie allerlei dingen op school, verjaardagen, rugklachten, tandarts ivm kiespijn, noem maar op zeg, pff..het blijft doorgaan.
morgen weer met mijn dochtertje naar de tandarts, precies in de tijd dat ik normaal train, dus weer een training gemist.
nouja, ik denk maar zo, wat ik nu niet train en weer beetje kwijtraak, dat haal ik na de vakantie dubbel zo snel wel weer in.
ik ben zeker wel een hoop vetjes kwijt ieder geval, maar voel mezelf wel behoorlijk zwak, kracht is met trainen ook niet erg stabiel, dus na de zomer ga ik lekker weer voldoende eten en cutten komt dan wel weer in april/mei volgend jaar :D
 
:wave: gaat al wat beter?
Prettig als je in ieder geval stabiel blijft, haal je straks inderdaad gewoon zo weer in!
Sterkte!
 
:wave: gaat al wat beter?
Prettig als je in ieder geval stabiel blijft, haal je straks inderdaad gewoon zo weer in!
Sterkte!
het gaat langzaam aan iets beter, maar ik moet ook geen boodschappentas verkeerd oppakken, want dan is het weer terug bij af.
ik heb wel de foto's opgestuurd van de contest, maar zijn erg slechte kwaliteit, moest ze in de badkamer maken, slechte belichting, slechte camera.
zal later wel eens duidelijke maken en dan alsnog in mijn galerij plaatsen.
 
Back
Naar boven