Fitness Seller

Contest log Wim

Bezoekers in dit topic

:wave: Voorzichtig aan, dan breekt het lijntje niet ;)
 
Wim je foto's zijn niet doorgekomen je hebt nog tot 20:00 de tijd.:(
 
dank je, ik heb ze opnieuw gestuurd, wel naar zelfde mailadres, dus we zullen wel zien.
met gmail verstuurd, staat ook in mijn send items box, meer kan ik ook niet doen.
 
Suc6 Wim
laatste worden we zowiezo niet van de 40 man :)
Denk dat er toch een paar slappe benen kregen tegen het einde.
 
Suc6 Wim
laatste worden we zowiezo niet van de 40 man :)
Denk dat er toch een paar slappe benen kregen tegen het einde.
Het kan nog tot morgen 17:00 uur anders zijn er net zoveel deelnemers als voorgaande jaren.
 
wim staat er gewoon bij toch?
De oudjes doen ten minste mee ;)
 
wim staat er gewoon bij toch?
De oudjes doen ten minste mee ;)
Ja zelfs skinnie heeft foto's ingestuurd, die ouwe reus met skippybal is nergens bang voor:D
 
Wij kunnen altijd nog zeggen dat we oud, uitgezakt en versleten zijn.
Voorlopig doen de rollatorboys gewoon mee.
Mooie naam voor een nieuwe stripact trouwens(net zo iets als de full monthy)
:)
 
Ja zelfs skinnie heeft foto's ingestuurd, die ouwe reus met skippybal is nergens bang voor:D

schei uit, ik heb nog overal kramp van het spannen pfff... gisteren zo'n 50 foto's gemaakt en de beste.... een rugpose!
misschien dat er voor massa gekozen word....
succes jij!
 
schei uit, ik heb nog overal kramp van het spannen pfff... gisteren zo'n 50 foto's gemaakt en de beste.... een rugpose!
misschien dat er voor massa gekozen word....
succes jij!
Haha ik krijg er een beeld bij, wel goed als cardio vervanger dat poseren skinnie gewoon elke avond doen. Ik ben gisteren ook tot 2 uur snachts bezig geweest maar kwam toch tot de conclusie dat ik al teveel gevreten had om nog een goede foto te maken.:D
 
Tja dat poseren is best zwaar.
Je pers zowat je darmen er uit bij het aanspannen :fart:
Ik had de volgende dag ook spierpijn:)
 
hahaha, stelletje knarren zeg, ja, het is wat als je ouder word, maar de lol is er gelukkig nog wel.
mijn foto's zijn niet wat ik in gedachten had, maar goed, het lijf is ook niet geworden wat ik in gedachten had, hahaha.
voorlopig blijf ik gewoon doorgaan met wat ik nu doe, op mijn eten letten, trainen en zoveel mogenlijk cardio erbij.
Je kunt van een lichaam dat jaren op non actief heeft gestaan, verpest door roken en alcohol niet verwachten dat het in een jaartje helemaal in topvorm is.
het is hier ook een jaren-project geworden, en dat geeft ook niet, tis beter dan op de bank hangen en over een paar jaar het ziekenhuis in met dichte adertjes.
allemaal veel succes, het maakt niet uit waar we eindigen, het ging om de motivatie (zeker om de jeugd te stimuleren mee te doen) en de lol, dat we er nog wat mee opgeschoten zijn is lekker :p.
 
Ik heb er in ieder geval van genoten.
Deze contest heeft mij toch zover gekregen dat ik voor het eerst heb gecut.
Volgend doel is nu wat meer massa krijgen en ik denk dat dit nu ook nog wel mogelijk is.
Tuurlijk zullen bepaalde dingen makkelijker zijn als je jong bent maar als je ouder bent kan je soms meer motivatie en doorzettingsvermogen hebben.
Alles is mogelijk Wim
 
ja, het was zeker leuk om mee te doen, ook leuk om logjes te lezen en info op te doen, zeker met betrekking tot het voedings gedeelte, daar valt nog genoeg te sleutelen.
ik heb 1 fototje in mijn album geplaatst, is van zaterdag, geeft klein beetje idee hoe ik er voor staat na 1,5 jaar sporten :p
 
Goeie massa Wim
Kijk ik pik wat van jouw massa en dan krijg jij wat van mijn droogheid
Worden we er samen beter van.
Denk dat een hoop jonkies verstelt zullen staan van ons resultaat.
 
ja, en iedere jonge knul die door ons extra gemotiveerd raakt is meegenomen he, is goed voor de sport, en goed voor de algehele gezondheid ook.
als je naar die tv shows in amerika kijkt, dan heeft de jeugd een groter probleem dan hier kwa voedingspatroon.
goed, ik ga mijn pondje magere kwark nuttigen..:D
 
skinnie!

geschorst omdat ik geen bovenstukje droeg!! gekker moet het niet worden....

ik doe wel met de mannen mee dan...

:roflol:
 
Back
Naar boven