MuscleMeat

Contest prep kuren

Bezoekers in dit topic

tavi

Cool Novice
Lid geworden
23 mei 2014
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
90kg
Ik zie dat heel veel atleten in de winter bulk erbij lopen met echt hoge bf en buik en dan binnen een aantal weken voor een contest kurkdroog zijn met behoud van massa hoe doen ze dit
 
Heel veel anabolen erin rammen en cutten.
 
Heb iemand meegemaakt die hier niets over loslaat van een dbol fat look binnen een paar weken helemaal droog met meer massa
 
Kvind je sowieso een gladiool als je enorm ga zitten bulken met hoog vet% en vocht..
 
heeeeeeeeee tavi jij was toch naturel
 
Veel HGH misschien?
 
heeeeeeeeee tavi jij was toch naturel

was naturel momenteel bezig met test 3000mg, tren a 500mg elke dag en oxy 150mg elk half uur. Cutting cycle btw
 
150 mg oxy... elk halfuur? 500 mg tren en test elke dag? XD hopelijk ben je aan t trollen.
 
Elk half uur 150mg oxy dat houdt je lichaam geen dag vol man..

150 mg oxy... elk halfuur? 500 mg tren en test elke dag? XD hopelijk ben je aan t trollen.

Natuurlijk loopt hij te trollen :roflol:
 
150 mg oxy... elk halfuur? 500 mg tren en test elke dag? XD hopelijk ben je aan t trollen.

vanaf vandaag komt er arofixen bij voor herstel tijdens de kuur
 
Pfff oooooohhhh jaaaaa! nu weet ik het weer!

een paar weken geleden was jij een bijna een nieuwe term geworden op DBB. met je 100 nieuwe topics over 1 onderwerp :P

je moet er voor zorgen dat mensen niet trollen in jou topic, zo krijg je never nooit een antwoord wat ergens op slaat. Al met al, die jongens waar jij het over hebt, die doen aan het geheim van de smit. ze gaan je niet vertellen wat ze nemen. Het zal zeker niet alleen een whey isolaatje van BEF zijn.
 
Tren maakt je niet droog.

Verbrand je toch sneller vet door en vet komt er ook minder snel aan?

+ geen vocht en je word er ''harder'' van ?
 
't BF van die gasten lijkt heel erg hoog maar komt volgens mij nauwelijks boven de 12 % uit in de meeste gevallen. Vocht en shit is allemaal weg met een weekje diuretica en AI en alles erbij en vet ben je ook zo kwijt als je ziet wat die lui erin rammen. Daarbij is 12 weken contest prep niet 'een paar weken', 12 weken is bijna 1/4 van een jaar, vind ik aardig lang.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Verbrand je toch sneller vet door en vet komt er ook minder snel aan?

+ geen vocht en je word er ''harder'' van ?

Je verbrand er niet eerder vet door, volgens mij maakt Tren je stofwisseling zelfs iets trager. Vet komt er minder snel aan + geen vocht ligt aan je voeding, als je 2000 kcal boven je onderhoud eet word je ook op Tren dik. Harder word je er wel van ja maar harder is niet droger.
 
Back
Naar boven