AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Coolbuilder, from flabs to abs

Bezoekers in dit topic

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
10 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2014
Berichten
957
Waardering
1.156
Vorige weer toch maar besloten om mee te doen. Nu net op tijd het topic geopent:D


Ik ben 22 jaar oud. Sport vanaf februari 2010, dus dat is al meer dan 7 jaar. Gewicht was in het begin 62kg bij 1,83m. Voordeel toen ik begon was dat ik al redelijk droog was. Elke spiervezel die ik aanzette kon je zien. Dunne polsen helpen ook al was ik daar toen niet zo blij mee op 1 of andere manier(skinny:o) Op het moment weeg ik circa 93kg.

2010.jpg

Maar daar gaat dit topic niet om. Dit topic gaat om het brengen van mijn beste shape voor de zomer en voor 31 juli:D. Voor mij m'n beste shape is het hebben van een 8-pack met minder massa liever dan 6 flabs met veel massa.

Ben op het moment al 4 weken aan het cutten en ben van 12% naar circa 10% gegaan.(95-96 naar 93 naar Ik heb veel vreet fases maar nu wil ik een lager vetpercentage ook echt eens goed behouden. M'n aanpak is nu ook anders. I.p.v. 4-5 weken diep cutten ga ik voor 10 weken minder diep.

Dit zal ik doen door middel van carb cycling. Nu ga ik vooral tijdje net onder onderhoud eten omdat ik 4 weken lang m'n carb verlaagd heb voor betere insulin sensitivity en andere voordelen.

Mijn shape nu na 4 weken en 2 dagen cutten is dit:
20170530_215727.jpg
20170530_215516.jpg
20170530_203038.jpg

Calorieën zullen tussen de 2.200 en 4.500 gaan zitten.

Stats op het moment:
middel: 82.7cm
armen: 44.7cm en 43.5cm (flat as hell, inb4 fapfap)
Legs: 66cm en 65cm
Polsen: 17cm
Chest: 126cm flexed
Lengte: 1,88m

Trainingsschema:
Maandag: Legs, abs
Dinsdag: Borst, triceps, voorkant schouders, abs
Woensdag: Cardio(jogging 10 kmpu 20-30min, gewoon buiten, als m'n schenen het aankunnen:o:o)
Donderdag: Rug, biceps, zijkant schouders, abs
Vrijdag: Triceps, voorkant schouders abs
Zaterdag: rust
Zondag: Rust of lichte bicep, zijkant schouder workout of cardio (jogging 10kmpu 20-30 min)

Dus welkom allemaal bij m'n log :D

Oja nog wat kracht stats in bulk:
2x140 pb
8x140kg squat
6x28 kg bicep curls
 
 
Goeie fysiek, ik volg!
 
Altijd in als mensen hun bicep dumbell curl bij krachtstats zetten.

En heb altijd gevonden dat je een bruut fysiek hebt.
 
Laatst bewerkt:
Succes!
 
Altijd in als mensen hun bicep dumbell curl bij krachtstats zetten.

En heb altijd gevonden dat je een bruut fysiek hebt.
haha ik moet toch mensen proberen over te halen ;) Als ik eerlijk ben voel ik me niet zo speciaal met de kracht stats die ik heb.
Tenminste boven average. Deadlift doe ik al jaren niet dus daar valt weinig over te zeggen..
 
Update:
Vandaag kom ik uit op 3300 kcal, 260 gram eiwit, 70 gram vet en de rest carbs(zo uit me hoofd)
Geen training of cardio gehad vandaag wegens drukte met school.
Merk dat ik weer voller word. Van de 4 weken dat ik al cut veel op 2.500 gezeten en dus poos vrij flat geweest.
Een deel van de volheid is terug. Merk vooral dat m'n armen weer voller zijn door het glycogeen van de carbs:
20170531_142855.jpg

Redelijk goed licht bij de Zara. Nu ik zie dat er geen of weinig massa verlies te zien is durf ik weer wat 2.200 kcal dagen erin te gooien.
Morgen wil ik nog een dagje op 3.300 gaan zitten voor een fijne back day:D

20170531_143833.jpg
 
Streeffysiek. Echt helemaal naar wens :cool: Succes!
Dankje man. Ik doe me best:D
Zelf zou ik nog wat meer legs willen. Telkens als ik gebulkt(of dikzak word) heb denk ik, nu is het in verhouding. Maar dan cut ik en dan kom ik erachter dat er veel vet en vocht op zit:rolleyes:
 
Dikke guns! Ben je natty?

In ieder geval goed fysiek!
 
In! Succes man
 
Just kiding bro, goed fysiek en ik volg
Succes
 
Back
Naar boven