- Lid geworden
- 23 jul 2011
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
Enjoy man! Je bent er klaar voor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Op basis wat ik zie op de foto's snap ik je nr 2 positie niet zo goed.Recap van gister:
Stonden helaas maar met zijn 2en op het podium in mijn klasse. Ik ben 2e van de 2 geworden. Foto’s bijgevoegd van presentatie en wat vergelijkingsposes.
Laat ik positief beginnen, ik ben nog steeds facking trots op mezelf dat ik niet van het plan ben afgeweken, ik kan mezelf dus in de spiegel aankijken. Ik heb echt genoten van iedere seconde on stage, vond het echt leuk.Ik weet nu dus echt zeker dat het niet hierbij blijft en ik het het dus waard vind mijn geld aan deze sport te spenderen.
Vergelijking:
Het was sowieso enorm klote dat er iemand afhaakte en dat we maar met 2 stonden. Qua shape vond ik mezelf net iets te vochtig, ik was week eerder een stuk meer shredded. Had voor mijn gevoel een pak meer massa dan de concurrent, zeker op mijn benen. Hij had meer definitie, vooral de midsectie. Aangezien we zo 3 weeks out waren misschien toch beter nog wat dieper gegaan, dan had ik hem gepakt denk ik. Poseren van mij ging ook wat langzamer dan bij hem dus trok hij wss meer sneller de aandacht, kwam ook mede omdat ik overdonderd was dat ze ons zo kort vergeleken. Gehele vergelijkingsronde was in totaal 94 seconden😅.
Npc:
Waar ik wel echt een beetje teleurgesteld in ben is de NPC. Ze hebben ons letterlijk 2 seconden in iedere pose gehouden en alle posen maar 1x, ik kreeg bij die doorstapposen niet eens de kans om dat te doen. Omdat true novice en novice beide maar 2 deelnemers (en dezelfde) waren mochten we ook maar 1x op terwijl we al voor liepen op schema, dat hoorde we ook pas achter dus was echt anticlimax. Je betaald wel 2x inschrijfgeld en ik vind dat je dan best wat meer stagetime mag geven, zeker als je die ‘novice’ dan schrapt laat ons dan op zijn minst echt ff battelen tegen elkaar. Kregen nauwelijks aandacht voor mijn gevoel. Ook stagepics moet je per klasse kopen, nu heb ik dus voor 2 klassen betaald en maar 1x opgeweest, krijg dus de helft van de foto’s maar. Daarnaast mocht ik achteraf als atleet niet eens de zaal in om daarna nog te kijken, moest ik toeschouwersticket kopen wat ik echt belachelijk vind.
Gezien de fotoshoot van morgen ben ik clean een hapje wezen eten met familie, tomatensoep en zalm met salade en paar krieltjes. S’avonds nog schappelijke bak oats met whey en 1 eiwitreep. Daarnaast zeker nog 4 liter gedronken post show.
Vannacht makkelijk ingeslapen maar vanaf 02:00 klaar wakker. Pure ellende, heel dorstig en uitgedroogd, inmiddels 3liter verder en nog steeds dat gevoel, ook misselijk. Vandaag weer op een laag dieet ivm show van morgen, mentaal ff taai. S’avonds dan wel AYC sushi eten, erg veel zin in.
Ik ben nog steeds blij, trots en grotendeels voldaan. Voor een eerste wedstrijd gewoon een prima shape neergezet. Stukje dat ik niet volledig voldaan is die korte vergelijking. Ik had daar ook graag shakend willen staan omdat je poses 15sec moet vasthouden, dan heb je t gevoel dat je er echt voor ‘gevochten’ hebt. Maar ga niet liegen, ben ook zeker een beetje teleurgesteld, 2e van de 2 is gewoon kut, zeker omdat die gast 10kg lichter was.
Ik moet wachten op de echte stage pics en aan de hand daarvan inderdaad feedback van de Jury vragen heb ik begrepen. Sowieso is rug mijn zwakste punt, dat weet ik zelf al.Op basis wat ik zie op de foto's snap ik je nr 2 positie niet zo goed.
Wat ik denk te zien is enige gyno uiting van je rechter tepel. Dat hoeft het totaal niet te zijn natuurlijk dus begrijp me niet verkeerd.
Wellicht is het handig om feedback te vragen aan de hoofdjury. (ik denk Mike en anders Ronald vragen)
Je bovenlijf ziet er ook wat soft uit. Alsof je teveel geladen hebt en ineens vochtiger bent geworden.
Kan ook stress zijn door de plotselinge veranderingen tijdens de show. Je zal niet de eerst zijn die stress ervaart zonder het te ervaren,
Maar terugkijkend op je route en show mag je echt wel trots zijn op je resultaat.![]()
![]()
Dat maakt een boel duidelijk. Sterkte met je aanstaande operatie. 🙏🏼 Laat je alles weghalen? Soms willen ze wat weefsel achterlaten om geen “gespleten” tepel over te houden.Ik moet wachten op de echte stage pics en aan de hand daarvan inderdaad feedback van de Jury vragen heb ik begrepen. Sowieso is rug mijn zwakste punt, dat weet ik zelf al.
Ik heb inderdaad een klein beetje gyno uit mijn puberteit overgehouden, dit laad ik 11 oktober weghalen.
Midsectie is bij mij op de een of andere manier altijd soft, zelfs als de strepen op mijn reet staan😅. Keuze op winnaar had wat mij betreft beide kanten kunnen uitvallen, ik was wat groter, hij droger.
Maar ik ben zeker trots op het resultaat, genoten op het podium en heb enorm zin om na de operatie een lekker lange offseason in te gaan😁.
Bedankt kerel! Yes ga naar België bij Luc Bosmans. Die zei dat hij alles zou weghalen. Jef had hem aangeraden, in het verleden zijn meerdere atleten daar geweest met goede resultaten.Dat maakt een boel duidelijk. Sterkte met je aanstaande operatie. 🙏🏼 Laat je alles weghalen? Soms willen ze wat weefsel achterlaten om geen “gespleten” tepel over te houden.
Btw vind je rug er niet slecht uitzien. Kan altijd groter natuurlijk. 😋😋