MuscleMeat

Gestopt Contestlog - doel: 100kg...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:eek:

prrrrrogressie :D Gaat goed hier zie ik wel;)

Wacht maar eens op de foto's die komen gaan ;)

Wijdte en dikte is veel groter dan op deze foto, hij staan een beetje 'ineen gedrongen'

Zal binnenkort eens wat fototjes van sjapke schieten...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is trouwens mijn korte termijn doel(lees: volgende zomer).

einddoel is richting frank zane, iets ronder en voller.

Zak over 't hoofd = jam :lick:
:D

Succes!
 
Ben benieuwd..zo te lezen Cynthia ook ;)
 
oke, ik lach me echt kapot. net belde de huisarts met het bericht dat al mijn bloedwaarden goed waren, dingen als laag test waren foutief doorgegeven. conclusie: het menselijk lichaam kan VEEL hebben en hersteldt SNEL. YEAHHHHHBUDDYY!!!!!!
 
dalijk trainen als een beest. ga door tot ik niet meer kan en dan doe ik nog 3HH, woensdag ook gedaan en nu nogsteeds dikke spierpijn. ik ga borst, triceps en biceps trainen.

allemaal pumping iron style...:P:P:Pohhyeahh!!!
 
b6ora0.jpg


Ik heb sinds het begin van deze week mijn voeding wat omhoog gegooid, ga voor het langere termijn doel. In die paar dagen hebben kijn spieren zich echt vol gezogen, koud zijn mijn armen nu 43cm, hier op de foto pumped gaan ze over de 44,5cm best flinke armpjes dus.

Het is niet echt een goede foto, mijn schouders zijn best droog en er staan adertjes op maar dat zie je hier helemaal niet terug. Jammer, maarja.

nog 2 maandjes lekker zo doorgaan met cardio en op onderhoud eten, en dan in de winter even flink gaan bouwen.

Groetjes Sjap..
 
Zozo toe maar, flinke armen! Volgens mij ga je met je arm dikte nu al over je doel heen voor volgend jaar ;) Suc6 iig... vind het een mooi doel, ziet er goed uit.
 
mooie schouder kop ook ouwe!
 
Health city for the win :D

Ben net bij kk hardcoregym in beverwijk gaan trainen met ies...echt te brutal voor woorden. Deadliftplateau, squatrack tha whole shizzle....
 
Gaat lekker kerel, dikke v-shape en smalle taille al wel ... als je daar nog wat vanaf kan halen echt super!
 
Flinke guns bro!
 
@Boto; sorry bro wilde het hoogst haalbare doel voor jou persoonlijk niet de grond in boren:roflol:

:rolleyes:

Maak je geen illusies, die zogenaamde "ecto" outbuffed jou ook nog flink. Lekker mij als naturel gaan vergelijken met jezelf xtralarge, doe je goed!


Flinke arm sjapendoedel.
 
Ik vergelijk mij niet met jou. Uit welke post haal je dat? Merk op dat jij regelmatig mensen quote en dan zo`n smilie er achter plaatst. Niet doen doe ik ook niet bij jou. Als ik dat een ecto look vind is dat mijn mening respecteer dat.

Deze TS heeft een mega talent gaint als een ****ing monster zou het zonde vinden als hij voor de beachlook gaat ipv masslook.
Maar dat is uiteraard zijn persoonlijke mening en smaak.

s6 beest je bent goed bezig.

Ik haal het gegeven dat jij mij vergelijkt met jezelf uit het feit dat jij op beweert dat dit voor mij het hoogst haalbare zou zijn en zodoende niet voor jou. Dat is een vorm van vergelijking toch?
Ik vind je beschrijving komisch, dan moet je daarom als reactie niet de eikel uit te hangen. Geef dan concreet aan waarom je dat vindt, want volgens mij ben je de enige. Vandaar die ":rolleyes:".


edit : Allemaal goed en wel dat je enkel kijkt naar je doelen, maar dat neemt niet weg dat je respect kan tonen voor zo'n fysiek en de keuze van anderen om zo'n fysiek te bereiken ipv hem een ecto te gaan noemen, want dat vind ik op niet veel slaan. Je weet evengoed daar hier voor gekuurd mag worden. ;)

Anders praten we gezellig door via pm ofzo, je ziet maar of je het nodig acht.
 
Dit is een bodybuildingforum en imo heeft die gozer op dat plaatje een topfysiek maar oogt niet BB-achtig.

Sjappie heeft monsteraanleg zou het zonde vinden als hij meer voor beachboylook gaat ipv brute massa look. Maar dat is alleen een mening het gaat er natuurlijk om wat hij persoonlijk het mooiste vindt.


S6 sjappie nogmaals; brute armen!
 
Dit is een bodybuildingforum en imo heeft die gozer op dat plaatje een topfysiek maar oogt niet BB-achtig.

Sjappie heeft monsteraanleg zou het zonde vinden als hij meer voor beachboylook gaat ipv brute massa look. Maar dat is alleen een mening het gaat er natuurlijk om wat hij persoonlijk het mooiste vindt.


S6 sjappie nogmaals; brute armen!

Ik denk dat jij je vergist in hoe groot die kerel is op dat plaatje.
Dat is geen beachboy of zo. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven