AndroidHealthClinic

Gestopt Contestlog - doel: 100kg...

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk in de spiegel en zie een aidspatientje dat al 6 maanden in zijn bed licht, volgestampt met niet anabole medicijnen. Tijd om te trainen dus:P....

Hams en rug staat op het programma...nu eerst nog even het einde van een film met "the rock" kijken onder het genot van een vol shakebekertje met 3 schepjes CRACK!

Wish me luck!!!
 
Hij past zo bij deze groep of kan meevaren op een boot bij de gaypride.
Dat is toch geen bodybuilder.........!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind jij Jeppe of zo een echte bodybuilder?

Deze gast van het plaatje is veel groter dan hem:D
 
Die gast van dat plaatje(Rob Riches) is idd gewoon een beest. Ga zelf eens als een beachboy staan dan blijf er niks meer over, als deze gast een MM doet is het "lights out, game over." Hij draait ook wedstrijden, dezelfde als Layne Norton en de mannen die Layne begeleid. Onderschat dit niet.

Maar, ik geef je wel gelijk in het feit dat ik me meer op de lange termijn moet gaan richten. Als ik nu verder ga cutten gooi ik heel de zomer weg, er zal geen grammetje spier bijkomen. Een beter idee is gewoon nu "normaal" lees op onderhoud eten en ietsjes groeien en toch acceptabel over het strand lopen(10%) en dan volgend jaar of het jaar daarom een keer echt diep en miss ook een wedstrijdje pakken.

Mischien komt er zo een relaxed pose van de achterkant, mijn rug oogt best flink:P....je ziet alleen weer geen lijnen wat ik echt k*t vind. Maar eens foto's maken met een goede camera.

Kusje...
 
net even wat metingen verricht:

bovenbenen: 64
kuiten: 38
bovenarmen: 43
onderarmen: 39

kuiten zijn heel erg dun maar wel aan het groeien daar ben ik erg blij mee.
 
personaltrainer_7_g.jpg


In mijn ogen een streeffysiek;)
 
Tering op die andere foto ziet die gast er heel anders uit.
100% eens bruut fysiek zeg wat een k-foto is die andere dan van hem TS.
[afbeelding niet meer beschikbaar]




Dit is ook zeker good to go damn.

on topic
3 schepjes crack what te ****? Ik zit met 1 schepje al te stuiteren bro.
Ga jij ook zo retehard op dat spul?
 
Laatst bewerkt:
Vind jij Jeppe of zo een echte bodybuilder?

Deze gast van het plaatje is veel groter dan hem:D

veel groter ? :p guess again ..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan was ik nog depleted en quasi niet opgepompt :p maar ben het wel met je eens dat mensen zich makkelijk verkijken op de massa van zo iemand...als je écht droog bent lijkt het alsof de massa niet zo denderend is...tot je ernaast staat.
 
veel groter ? :p guess again ..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan was ik nog depleted en quasi niet opgepompt :p maar ben het wel met je eens dat mensen zich makkelijk verkijken op de massa van zo iemand...als je écht droog bent lijkt het alsof de massa niet zo denderend is...tot je ernaast staat.

Het was ook als voorbeeld, je snapt me punt vast wel:)
 
Allemaal ecto's hier joh!


@ ts: gaat super kerel, dat je niet onder de 10% gaat lijkt mij ook wel een beter plan.. Lange termijn doelen zijn immers het belangrijkste

succes verder:)
 
je, en mischien wil het toch wel lukken om wat droger te worden alleen dan langzaam. ben nu wat meer aan het eten en zeker nog geen vet aangekomen.

we zullen weleens zien allemaal...
 
oac2z4.jpg


ff tussendoor, 93kg
 
93 kg netjes sjappie!

Gaat lekker ziet er goed BUFF uit.......
 
Gaat lekker, 93 kg! Ben benieuwd naar het eindresultaat
 
foto's zien er goed uit tjappie!
 
Jaa kom op, nou moet je toch wel boven die 95 zitte toch?;)
 
Jaa kom op, nou moet je toch wel boven die 95 zitte toch?;)
sjek & sjap hadden afgelopen vrijdag een fotoshoot dus.
we moeten wachten tot de contest neem ik aan:rolleyes:
 
ik ben benieuwd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven