Fitness Seller

Gestopt Contestlog Karin

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja daar hebben er hier wel meer last van...;)

Wat bedoel je nou dan?? :eek:
Hahahaha, moet toegeven met die contest dat ik ook echt weer veel aan het lezen ben. Iedereen z`n logje in en uit, iedereen blijft maar posten. Ach, laptop kan ik ook uitzetten enzo he ;)
 
Wat bedoel je nou dan?? :eek:
Hahahaha, moet toegeven met die contest dat ik ook echt weer veel aan het lezen ben. Iedereen z`n logje in en uit, iedereen blijft maar posten. Ach, laptop kan ik ook uitzetten enzo he ;)


Haha ja idd die laptop kan uit maar..op één of ander manier springt die van mij vanzelf weer aan?? Heel vreemd....:rolleyes:
 
Ja, dat is wel een nasty side-effect van de contest he, de DBB-verslaving die je er gratis bijkrijgt :D
 
Haha ja idd die laptop kan uit maar..op één of ander manier springt die van mij vanzelf weer aan?? Heel vreemd....:rolleyes:
:roflol:

het is besmettelijk... :bang:

:p
 
:roflol:

het is besmettelijk... :bang:

:p

meen je dat nou?? ik krijg ook allemaal bultjes en die beginnen te jeuken..what's that?? (side effect??):eek!:
 
Goedemorgen:wave2:

Have a nice new contest day
 
Hoe gaat het hier?:wave2:
 
hallo!!! hoe is het?? gaat het nog goed??
 
:o:o
jaa het gaat allemaal helemaal prima hoor!:o
Ik ben nog steeds druk bezig met me schema en doelstellingen, gaat allemaal eigenlijk helemaal de goede kant op! ( behalve dan dat ik enorme moeite heb met me log bij houden:eek::eek:)

volgende week krijg ik eindelijk me racefiets waar ik al weeeeken op heb zitten wachten! dus kan ik ook nog even lekker aan me conditie/cardio werken!

heb eigenlijk ook wel een hele drukke week gehad! Hoop dat ik volgende week weer beetje mee kan lopen hier op DBB aangezien ik dan weer meer vrije tijd heb

succes allemaal verder nog!:D
 
Goedemorgen,

Nieuwe dag en dichterbij het einddoel

:meal::roflol::brew::loopband::lifter::cheer::clap::aai::fire::meal::coffeepc::coffee::loopband::cheer::lifter::cheer::lifter::wave2::hello::aai:
 
zo laat ik maar weer eens iets van me horen!
ondanks dat ik weinig echt '' nieuws'' heb.. ik ben nog steeds lekker bezig met me schema, gaat allemaal nog prima! ik ga nog steeds 2 keer per week spinnen alleen is het voetbal op het moment even over.. zomerstop! maar goede resultaten geboekt 2de in e competitie, 2de in de knvb beker EN 2de met de vpr cup. eigenlijk alles net niet:P
vanaf het weekend dus lekker buiten fietsen op me splinternieuwe racefiets! was 2 dagen geleden jarig natuurlijk weer veeel te veel taart gegeten haha geeft me juist weer mooi extra motivatie om nog even extra hard te cario-en ;) nou dit nog 2 a 3maandjes volhouden en dan zit de contest er alweer op!
 
heyhey ik ga je volgen! nog gefeliciteerd trouwens;)

succes met je logje!

je bent trouwens vereerd met mijn 100ste post :P
 
Laatst bewerkt:
Nog gefeliciteerd! Zowel met je verjaardag als de tweede plaats in beide competities! :D
Je verjaardag is *de* perfecte junk-dag zou ik zeggen en met die nieuwe racefiets fiets je het er zo weer af!

Ga zo door! :D
 
heyhey ik ga je volgen! nog gefeliciteerd trouwens;)

succes met je logje!

je bent trouwens vereerd met mijn 100ste post :P

Dankjewel! :cool:

wat een eeer!:D

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Nog gefeliciteerd! Zowel met je verjaardag als de tweede plaats in beide competities! :D
Je verjaardag is *de* perfecte junk-dag zou ik zeggen en met die nieuwe racefiets fiets je het er zo weer af!

Ga zo door! :D


Dankjewel!;)

jaa altijd verleidelijk met een verjaardag maar op me eigen verjaardag vind ik toch wel dat het mag!:D
 
Dankjewel! :cool:

wat een eeer!:D

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------




Dankjewel!;)

jaa altijd verleidelijk met een verjaardag maar op me eigen verjaardag vind ik toch wel dat het mag!:D

haha gelijk heb je meid;)
 
Jaja!

Ik voer hier ook echt werkelijk waar niks uit!:duh:
waar ik me natuurlijk diep voor schaam! :o
maaaar het goede nieuws is wel dat ik in die tussen tijd niet uit me neus zit te vreten maar al weeeeken aan me 6 daagse trainingschema bezig ben! wat me tot nu toe heel goed af gaat! ik heb besloten om met de contest te stoppen
omdat ik dit alles puur voor mezelf doe en hier verder weinig tijd aan besteed/ besteed heb.. kwam er ook pas vandaag achter dat vandaag de deadline was om de fotos in te leveren..:duh: + aantal problems waardoor ik niet mijn doelen en schema's kon nastreven..

mogen de beste winnen:D:D
 
Laatst bewerkt:
De andere dames doen dit ook gewoon puur voor zichzelf, dus je punt is?
 
Dat ik hier geen moeite meer voor wil doen:eek!: maar me in plaats van deze contest lekker op me schemaatje richt:)

dat dus
 
zeg dát dan ;)

Ik hou mn trainingen gewoon bij in een exceletje en kopier+plak die gewoon 1 op 1 in mn log, klaar.
De mening van anderen kan de kijk op je eigen idee zowel positief als negatief beïnvloeden....
 
Laatst bewerkt:
Jaa daar heb je zeker een punt! ;)
maar heb al zo een flauw vermoeden dat ik ook dat maar 2 keer zal volhouden :duh: maaar wie weet:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven