Fitness Seller

Contest Log (v) Contestlog Marina1975

Bezoekers in dit topic

Die biceps heb je toch wel deels meegepakt met de rug hoor.
He, slaap nou eens door :D
 
Nette training marina!!
 
Hoewel 4200 kcal veel is voor een vrouw en voor je gewicht, vraag ik mij toch af wat je onderhoud is. Ik weet dat je al veel eet, maar is het een idee om toch je TDEE opnieuw uit te rekenen? Met behulp van dit sheet kun je dagelijks je gewicht en kcals tracken, waarna hij na ~3 weken je onderhoud voor je kan uitrekenen.
 
Laatst bewerkt:
De reden dat ik meedoe is een beetje dubbel. Er moeten wel genoeg dames zijn anders is er geen contest. Dus heb ik gezegd ik doe mee. Maar mijn doelen zijn gewoon totaal anders. Maar goed. Zo zijn er iig genoeg dames voor de contest. En bij de andere deelnemers zitten de winnaars! :)

In mijn ogen ben jij, met jouw instelling en doorzettingsvermogen, al een absolute winnaar...Of dat nu deze contest is of niet, dat interesseert me helemaal niets! Jij bent een winnaar...

Ik heb enorm veel respect voor je...met alles wat jij in je leven meemaakt en dan toch nog zo door blijven gaan, zoals je hier allemaal beschrijft :bow2::heart:
 
Met de training zit het wel snor. Kan je eens posten wat (en hoeveelheid gr'n) je zoal eet op een dag. Bv de afgelopen drie dagen...?
Ben daar eigenlijk ook benieuwd naar, maar waarom niet gewoon in je log:) Miss is dat een extra stok achter de deur toch?
 
Die rug is wel n energiezuiger maar leuk om te doen is ook mijn favoriet
Rug is gewoon lekker. Maar de pulls ups waren als warm up. Normaal doe ik pull downs als warm up.
Die biceps heb je toch wel deels meegepakt met de rug hoor.
He, slaap nou eens door :D
Dat denk ik ook!
Als dat nou eens zo makkelijk was ja :o

Nette training marina!!
Dank je!

17 sets ipv 7-9 sets...

Tsja, ieder advies blijkt zinloos. I'm out...:wave:
Ik neem je advies altijd ter harte! Dus please don't be out :(

De pull ups waren geen werk sets. Normaal doe ik een paar setjes pull down als warm up. Alleen dit keer gekozen voor pull ups als warm up.
De shruggs zijn extra omdat deze erg goed helpen tegen de pijn in mijn nek. Dus ik had 3 sets extra gepakt. Dacht dat dat wel kon voor 1 keer ...

Hoewel 4200 kcal veel is voor een vrouw en voor je gewicht, vraag ik mij toch af wat je onderhoud is. Ik weet dat je al veel eet, maar is het een idee om toch je TDEE opnieuw uit te rekenen? Met behulp van dit sheet kun je dagelijks je gewicht en kcals tracken, waarna hij na ~3 weken je onderhoud voor je kan uitrekenen.
Ik zal hem eens invullen. Ik meen dit al eens gedaan te hebben en dat er een onderhoud ban rond de 1700kcal uitkwam. Maar ik zal T nog eens bijhouden. Thx :)

In mijn ogen ben jij, met jouw instelling en doorzettingsvermogen, al een absolute winnaar...Of dat nu deze contest is of niet, dat interesseert me helemaal niets! Jij bent een winnaar...

Ik heb enorm veel respect voor je...met alles wat jij in je leven meemaakt en dan toch nog zo door blijven gaan, zoals je hier allemaal beschrijft :bow2::heart:
Gut.... Dank je :)
Nu wil ik van alles gaan zeggen zoals dat het toch normaal is day je doorgaat en niet opgeeft enzo...
Maar dank je :)

Ben daar eigenlijk ook benieuwd naar, maar waarom niet gewoon in je log:) Miss is dat een extra stok achter de deur toch?
Staat op de vorige pagina :)
 
Weet je, ik zou gewoon lekker blijven trainen, niet te hard, maar gewoon lekker compounds, doe je in fysiologische zin geen kwaad mee...
 
Weet je, ik zou gewoon lekker blijven trainen, niet te hard, maar gewoon lekker compounds, doe je in fysiologische zin geen kwaad mee...
Rustig doorgaan dus :) ik doe mijn best.

*****
Vanmorgen maar weer eens wat gedaan. Beetje freewheelen op techniek en ging ondanks een zeer korte training voldaan weg.

Training 7:10-7:55
Squats paused 5x20 kg warm up
Squats paused 5x5x30 kg
SLDL 3x10x35kg
Pull ups 5x5xBW
DB row 10x12 kg. 2x10x14 kg
Front raise schijf 3x10x5kg
DB side raise 3x8x4kg

Fin! Bijna weekend!! :)
 
Kijk ...daar doen we het voor...met een voldaan gevoel weer weg :thumbs:
 
Rustig doorgaan dus :) ik doe mijn best.

*****
Vanmorgen maar weer eens wat gedaan. Beetje freewheelen op techniek en ging ondanks een zeer korte training voldaan weg.

Training 7:10-7:55
Squats paused 5x20 kg warm up
Squats paused 5x5x30 kg
SLDL 3x10x35kg
Pull ups 5x5xBW
DB row 10x12 kg. 2x10x14 kg
Front raise schijf 3x10x5kg
DB side raise 3x8x4kg

Fin! Bijna weekend!! :)
Je was er weer vroeg bij! Ziet er allemaal prima uit toch..lekker beetje freewheelen op gevoel:thumbs:
 
Lekker op gevoel trainen, lekker weekend voor de boeg :)
 
Kijk ...daar doen we het voor...met een voldaan gevoel weer weg :thumbs:
uhuh... dat is nice!! :)
Je was er weer vroeg bij! Ziet er allemaal prima uit toch..lekker beetje freewheelen op gevoel:thumbs:
Yep was goed bevallen. Thanks. :)
Lekker op gevoel trainen, lekker weekend voor de boeg :)
Weekend!! Helaas weer om 5:30 wakker en zat alweer om 6:30 aan mijn ontbijt.... UItslapen... mocht het willen. :o
Precies dit, compounds wat mij betreft altijd goed! ^^
Yep inderdaad. Merk echt dat dat mijn ding ook wel is. :)

***
effe denken hoor...
Training 7:10-7:55
Ging wat mis met editen.......

vond het wel genoeg zo na een uurtje :)
 
Laatst bewerkt:
Was je die OHP vergeten? Daarom op het laatst?
 
Laatst bewerkt:
OHP op het laatst is niet zo handig nee, daar heb je best wat fut voor nodig, ook gewoon omdat het een grote compound is.
Banksessie ziet er erg netjes uit :)
 
Was je die OHP vergeten? Daarom op het laatst?
Nee, hij zit niet in mijn schema maar ik had er gewoon zin in. Bedacht het me alleen wat laat :o

OHP op het laatst is niet zo handig nee, daar heb je best wat fut voor nodig, ook gewoon omdat het een grote compound is.
Banksessie ziet er erg netjes uit :)
Dat klopt
Deze week kijken of ik hem weer eens eerder kan pakken. Dank je :)

****
Vanmorgen weer een vroege training. Slecht geslapen maar wel zin in. Gegeven wat erin zat.

Training 7:10-7:55
Squats 5x20 kg warm up
Squats 5x5x32,5 kg
SLDL 3x10x37,5kg
Pull ups 5x5xBW
DB row 8x14 kg. 2x10x14 kg
Front raise schijf 3x10x5kg
Pull down wijde grip 3x10x25kg laatste rep van elke set weer ven static hold.

Fin. Kort... Maar imo goed genoeg!
 
Lijkt een beetje op een full body, maar geen borst (tri / bi) ?
 
Lijkt een beetje op een full body, maar geen borst (tri / bi) ?
Op dit moment doe ik wat gaat en goed voelt. Planning was idd nog bp erbij te pakken. Maar de energie begon wat op te raken dus gestopt. Volgende training wordt dan borst en schouders. Misschien 1 oefening bi/tri erbij.

Fullbody op compounds beviel me de vorige cycle wel.
Maar op dit moment gezien hoe het gaat is het meer freewheelen maar ik zorg dat ik alle spiergroepen pak.

Ik ben er nog niet uit hoe ik het moet doen met foto's maken. Ik heb niemand die dit een beetje kan.
Daarbij weet ik ook niet of ik ze zou durven posten. Aangezien mijn gewicht nu op zijn laagst is... :(
 
Laatst bewerkt:
Als je dr geen goed gevoel bij heb dan maar zonder foto's

Ik kan het me goed voorstellen...is best wel moeilijk voor je

Je moet je helemaal niet verplicht voelen hoor Marina...je hoeft hier aan niemand verantwoording af te leggen

Niet te lang over piekeren hoor... :)
 
Back
Naar boven