MuscleMeat

contestlog Miss H!

Bezoekers in dit topic

14082010006-1.jpg


Nu hier mijn nieuwe kapsel..what do you think..??:D
 
Very nice,mooie madam ben je hoor en het kapsel en de kleur staat je heel goed!
 
nou dank je wel hoor..*blush blush* hahaha
 
Leuke foto! En leuk haar, 't is wat donkerder en korter dan eerst toch?
 
ja een stuk korter..wel 20cm af en ook donkerder..met wat lichte highlights erdoor..maar foto's vind ik eigenlijk altijd shit maar goed..belofte maakt schuld..
 
:)Foto is heel erg leuk. En ook al vind je zelf vast van niet; je staat er mooi op!!! High lights zijn trouwens erg mooi..Ga je nu vaker?;)
 
:)Foto is heel erg leuk. En ook al vind je zelf vast van niet; je staat er mooi op!!! High lights zijn trouwens erg mooi..Ga je nu vaker?;)

Ja wel wat vaker als 1 x per jaar hahaha..;) mijn plan is over 3mnd weer..maar ja..
 
Mooi haar, mooie foto's!:D
Ow, dus je haar was eerst nóg langer, vind wel erg mooi moet ik zeggen:o
 
Mooi haar, mooie foto's!:D
Ow, dus je haar was eerst nóg langer, vind wel erg mooi moet ik zeggen:o

dank je..ik moet nu toch niet gaan blozen hé:p:o

idd wat een leuke foto/haar!!:cheer::)
dank je wel..;)

Ik ga morgen stemmen..zitten wel wat dames bij die ik er zeker heel goed uit vind zien..qua bb oogpunt.. dus moet er ffies over nadenken.. dus goodnight everybody
 
Laatst bewerkt:
Ik moet er ook nog ff goed over nadenken:)..Iedereen is namelijk wel ergens de beste in..maar ik weet alleen nog niet hoe ik dat precies moet verwoorden
 
Je kapsel is mooi en staat je goed. :)

Ik vind het ook lastig om te stemmen en moet er minimaal een nachtje over slapen.
 
Mooi kapsel Miss H, het lijkt nog steeds lang en ik hou van kleurtjes in het haar!
 
dank je wel...ja ik ben ook gek op kleurtjes..de planning is nu wel om over 3mnd gewoon weer netjes naar de kapper te gaan..

Nog 1 weekje werken en dan 3 weken vakantie..wat denken jullie..word t nog mooi weer offe..kan ik nog beter 1 last minute boeken??
We hebben eigenlijk 3 weken een chalet..aan het Leukermeer..maar ja..ik had wel gehoopt op een beetje mooi weer..en ik geloof er niet zo in...

Morgen weer trainen..rug-schouders op het programma..lekker..
Ik moet ook maar weer s verdergaan in mijn oude log eigenlijk..
 
Er zou nog een hittegolf aankomen maar wanneer en of ie nog komt...

Train ze morgen!
 
dank je wel...ja ik ben ook gek op kleurtjes..de planning is nu wel om over 3mnd gewoon weer netjes naar de kapper te gaan..

Nog 1 weekje werken en dan 3 weken vakantie..wat denken jullie..word t nog mooi weer offe..kan ik nog beter 1 last minute boeken??
We hebben eigenlijk 3 weken een chalet..aan het Leukermeer..maar ja..ik had wel gehoopt op een beetje mooi weer..en ik geloof er niet zo in...
O je kan ook nog kiezen uit een last minute, waar zou je dan heen willen?
Morgen weer trainen..rug-schouders op het programma..lekker..
Ik moet ook maar weer s verdergaan in mijn oude log eigenlijk..

Welke rug oefeningen werken voor jou goed? werk ze nog dat ene weekje, dan lekker vakantie he!:)
 
Ja bijna holiday..in t fantastische Nederland..ik ga ook weer verder in mijn oude logje..wel raar om hier dan weer te vertrekkken eigenlijk..
 
Mijn stem heb je Miss H :D


Nog bedankt voor je berichtje in m'n topic :thumbs:
 
Back
Naar boven