Fitness Seller

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

• Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 389
  • Weergaven 23K
  • Volgers 45

Bezoekers in dit topic

Vypaw

On a so called medicine
Elite Member
Waardering
18.579
Lengte
1m72
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Leeftijd: 25 jaar
Lengte: 172cm
Gewicht: 73,2kg
Bodyfat:
:clown:

- Zal er binnenkort voor de leuk nog zo'n InBody scan bij gooien -

Foto's van huidige shape:

1685799537471.png

Voorbereiding tot nu toe:
Cut van 84,6kg naar (as we speak 73,2kg), wil nog tot 1 juli doorcutten
2K kcal per week met 2 dagen 2,5K. 10-15K stappen per dag + 6x45 min cardio per week

Vanaf 1 juli nieuw push traject starten onder Daan Mansens

Motivatie tot deelname:
Leuk initiatief en een beetje competitie is een mooie motivatie om alles uit mezelf te halen.
Ik wil echt graag volgend jaar op stage staan en de push fase zo succesvol mogelijk doen.

Hoelang je al trained:
6 jaar:
3 jaar zonder te weten wat ik doe
3 jaar serieus met daarvan 1,5 jaar aan de PED's.

Huidige PED's:
Cruise @ ~200mg Test-E p/w
Iets hoger dan gebruikelijke cruise, gezien ik erg agressief cut hoop ik iets meer damage control te doen op deze manier

MT2 voor de tan & blijkbaar kan het ook bijdragen aan lipolysis?

Bloedwerk:
Voor nu in orde, HDL moet alleen beter worden, zal deze tegen de tijd van 1 juli nog apart testen

Trainingsmethodes:
Voorgaand 1,5 jaar overal 2 straight sets gedaan met hier-en-daar een back-off set
Nu even een periode wat hoger volume met verschillende repgoals per set
Vanaf 1 juli denk ik dat ik met een topset/backoffset tactiek ga werken gezien ik dat veel bij Daan's cliënten terug zie komen.
Ik ga wel het balletje hoger volume opgooien omdat ik eigenlijk al zolang met 2 sets werk.

Supps:
Creatine
Omega-3
Zink
Magnesium
NAC
Milk Thistle
Citrus Bergamot
Rode Rijstgist
Vitamine C
Vitamine D3 + K2
Collageen
Ashwagandha
Valeriaan-extract
Binnenkort wss nog Niacin

- Ik ga hier pas vanaf 1 juli ook echt loggen i.v.m. nieuwe split, voedingsschema en gewoon een geheel nieuw "game" plan. -

Laatst bewerkt:
In, succes!

In!

Zou die niacin skippen tbf

in, succes

In

In! Nice dat je gaat starten bij Daan 👌🏼 zet hem op 💪🏽

Officieel abbo afgesloten dus ik ga hier wel verder met loggen I guess

Gisteren even goed geschoren
Straks ff statief kopen voor betere picca’s

FB0A4475-9BA2-49E0-8BEB-F26F7B4893D4.jpeg

Gewicht stabiliseert beetje rond de 73,5 laatste dagen

Lying Leg Press
1x15x125
1x8x141
1x15x101 (TuT)

Leg Press Uni PL 3 sec N
2x12x50
Deze is kut hoek unilateraal

Leg ext
1x12x61
1x10x61

Lying Leg Curl
1x17x10
2x10x15

SLC
1x12x50
2x11x50

Adductor
2x12x70

Seated Calf Raise
2x12x25
1x10x25

Standing Calf Raise
1x12
2x10x60

sta ook is een keer recht op ipv naar voren gebogen :P geeft ook al een beter beeld gezien je NPO3 filmpje zijn je schouders helemaal niet zo huge als op je foto's :P

sta ook is een keer recht op ipv naar voren gebogen :P geeft ook al een beter beeld gezien je NPO3 filmpje zijn je schouders helemaal niet zo huge als op je foto's :P
Ja daarom ga ik een statief kopen, want mn camera staat nu op een vensterbank

Dus geeft beetje vertekend beeld

Maar op t filmpje van de NPO kwam ik net terug van n blast en een paar weken in een cut

Dus was sowieso worst timing ever

In!

FDB21802-765B-4736-BD3D-F093FF3FF3F4.jpeg

Ab veins komen langzaam door nu, vanochtend erg vroeg wakker, vergeten te wegen maar wel een lekkere wandeling gemaakt

Zometeen push sessie knallen en cardio

Ik ga volgende off season wel abs erbij pakken, want ik merk dat ze niet heel goed gedefinieerd zijn zonder te flexen

Dus ik denk dat ik hier nog wel winst uit kan behalen, wil ook weer niet te gek doen want wil mn waist size wel houden

Beetje zoekende in de gym nog qua gewichten

PL chest press stand 4
10x35
3x50
9x35

Incline PL hoogste stand
3x12x15

SP Pin
2x12x45
1x8x45
Normaal doe ik niet nog n shoulder press, maar wilde hem even uittesten en hou hem er de komende maand lekker in

Side Raise
1x16x8
2x15x8

Rear Delt T Bar Row
1x20x20
2x8x35

Flyes -
Cable station is niet verstelbaar, ga pec deck doen met D-handles eraan

Cable Cross Tricep Ext
1x12x20
1x10x20
1x8x20

Tricep Supported Overhead Ext
2x10x20
1x10x20

Heb een statief gekocht, morgen upload ik de mandatory poses op lege maag hier ✌🏻

• Like
Waarderingen: BB_
Bekijk bijlage 584535

Ab veins komen langzaam door nu, vanochtend erg vroeg wakker, vergeten te wegen maar wel een lekkere wandeling gemaakt

Zometeen push sessie knallen en cardio

Ik ga volgende off season wel abs erbij pakken, want ik merk dat ze niet heel goed gedefinieerd zijn zonder te flexen

Dus ik denk dat ik hier nog wel winst uit kan behalen, wil ook weer niet te gek doen want wil mn waist size wel houden
Zelf tot een klein jaartje geleden abs nooit direct aangepakt en sinds een jaar doe ik dusdanig vaak 2x pw 4 sets (nu zelfs vaker🫠) dat je degelijk verschil ziet in de “dikte” van de blokken. Zal deels genetisch zijn, maar abs zijn ook spieren die je “dikker” kunt maken dmv trainen.

Zelf tot een klein jaartje geleden abs nooit direct aangepakt en sinds een jaar doe ik dusdanig vaak 2x pw 4 sets (nu zelfs vaker🫠) dat je degelijk verschil ziet in de “dikte” van de blokken. Zal deels genetisch zijn, maar abs zijn ook spieren die je “dikker” kunt maken dmv trainen.
Precies man, is even de perfecte balans vinden tussen dikkere abs kweken en een smalle waist behouden

Dus zo effectieve hoeveelheid volume toepassen

Back
Naar boven