XXL Nutrition

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

Bezoekers in dit topic

dit is enkel zo gedaan om de prijs te drukken.
Ik doe om de dag 6iu om te kijken of dit uitmaakt versus de eigen productie.
Er zijn wel enkele (top)coaches die dit principe voorschrijven.
Argument was dat ED je insuline gevoeligheid beinvloed, vandaar dat mijn huidige coach 5x pw / TD only adviseert en tevens ook 3iu pre bed.
Bij mijn vorige coach zetten ik ED 3iu en verdeeld nuchter/pre bed 1.5iu per keer aangezien hij dacht dat dit het beste was.

Oh ieder z'n ding, vandaar de imo. Ik vind 't onzin om iets wat baat heeft bij een zoveel mogelijk stabiele waarde instabiel te zetten. Maar ik ben dan ook de pipo die al z'n AAS ED zet. Ook in de cruise.
In blast prik ik gear ook ED, niet alleen vanuit beste waardes perspectief maar ook dat je de weekdosis deelt door 7 ipv 2/3x pw paar ml erin rammen.

Argument was dat ED je insuline gevoeligheid beinvloed, vandaar dat mijn huidige coach 5x pw / TD only adviseert en tevens ook 3iu pre bed.
Bij mijn vorige coach zetten ik ED 3iu en verdeeld nuchter/pre bed 1.5iu per keer aangezien hij dacht dat dit het beste was.
maar je zet lantus toch?

• Like
Waarderingen: AK
Ja, maar ook dat heeft andere voordelen dan alleen maar bloedglucose op peil brengen
ja maar dan gaat onderstaande toch niet op als je toch Lantus zet?

Wel grappig want er zijn ook talloze slimme lui die zeggen dat pre bed weer slecht is voor je insuline gevoeligheid. Zo zie je maar weer dat volgens mij niemand 't echt weet en 't er voor de grote jongens simpelweg op neer komt om gewoon de dosis zo hoog mogelijk te houden en dit zo consequent mogelijk te blijven doen.

Dat snap ik niet gaan die 2 dagen je dan echt helpen.
Ik snap het vanuit financieel oogpunt. Nouja nog eens meer gaan inlezen op GH.

ja maar dan gaat onderstaande toch niet op als je toch Lantus zet?
Lantus neem ik puur vanuit het anabolische oogpunt om “sneller” massa te pakken. Niet zozeer om me glucose te managen aangezien die 4.3nnmol vrij standaard is. Eet ook niet gigantisch veel koolhydraten.

Dat snap ik niet gaan die 2 dagen je dan echt helpen.
Ik snap het vanuit financieel oogpunt. Nouja nog eens meer gaan inlezen op GH.
Er zullen onderzoeken zijn die zijn standpunt bevestigen, maar er zullen waars nog meer onderzoek resultaten zijn die het tegendeel bewijzen. Ik voer zijn plan uit en daarop wijzigen we indien nodig. Als ik zelf iets anders doe dan wat het plan voorschrijft wijk ik af en kan ik de coach niet erop aanspreken als er geen resultaten volgen.

Lantus neem ik puur vanuit het anabolische oogpunt om “sneller” massa te pakken. Niet zozeer om me glucose te managen aangezien die 4.3nnmol vrij standaard is. Eet ook niet gigantisch veel koolhydraten.
ja maar als 4.3 standaard is en je neemt nu ook op je rustdagen die 3 IU gaat het echt niet opeens omhoog. zeker niet als je ook je lantus gewoon elke dag zet. Dat bedoelde ik meer

• Like
ja maar als 4.3 standaard is en je neemt nu ook op je rustdagen die 3 IU gaat het echt niet opeens omhoog. zeker niet als je ook je lantus gewoon elke dag zet. Dat bedoelde ik meer
Snap het punt, maar zo blijft elke coach een andere aanpak hanteren waar hij/zij het beste resultaat mee denkt te bereiken.
Gevoelsmatig zou ik het ook ed zetten de gh, verdeeld over 1 of 2 prikken zou denk ik zelf niks uitmaken dan weer. Volg Roels aanpak 1 op 1 over aangezien ik merk dit dit gewoon beter aanslaat op mijn lichaam dan Kays aanpak, maar dit wil niet zeggen dat een andere aanpak weer niet beter werkt voor iemand anders.
Maar zo blijf je constant die aanpak methodes onder de loep nemen, want als ik me split/oefeningen op dbb zou posten zou 99% me voor gek verklaren en het is allemaal niet “optimaal”.

Er zullen onderzoeken zijn die zijn standpunt bevestigen, maar er zullen waars nog meer onderzoek resultaten zijn die het tegendeel bewijzen. Ik voer zijn plan uit en daarop wijzigen we indien nodig. Als ik zelf iets anders doe dan wat het plan voorschrijft wijk ik af en kan ik de coach niet erop aanspreken als er geen resultaten volgen.
Goed punt dat laatste.

• Like
Gisteravond wijs geluisterd en 1iu gezet, voelde een klein beetje in mn handen maar niet pijnlijk, ik wacht tot dat weg trekt en dan hoog ik op

F29C040A-78EA-49C7-89C7-C00D7673E817.jpeg
18A8DAFA-830A-46E8-9AE6-C347A8ED747F.jpeg
E98F1506-F229-4F90-8337-05146515EEDB.jpeg

Godverdomme zoveel zin in chocola en ijs constant :roflol:
Morgen uiteten dus nog even wachten

En ik weet niet hoe iedereen denkt over GH binnen dit forum

Maar in mijn ogen is de synergie van GH en AAS wel echt superieur tov hogere dose AAS.

Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat het echt baat heeft.

Maar kan ook zijn omdat ik nu niet eet als een varken hehe

Maar in mijn ogen is de synergie van GH en AAS wel echt superieur tov hogere dose AAS.

Je bent net begonnen, je hebt nog nooit hogere dosissen aas gezet dus hoe kom je tot deze conclusie?

Je kunt 't nog niet weten na een paar dagen/weken op hgh, maar ben 't verder wel met je eens haha. Na een langere tijd op een fatsoenlijke dosis, voor mij minimaal 5 iu, zie je er gewoon heel anders uit dan zonder hgh. Ik iig wel.

Je kunt 't nog niet weten na een paar dagen/weken op hgh, maar ben 't verder wel met je eens haha. Na een langere tijd op een fatsoenlijke dosis, voor mij minimaal 5 iu, zie je er gewoon heel anders uit dan zonder hgh. Ik iig wel.
Ik merk nog weinig van de gh moet ik zeggen. Behalve dat ik eind van de dag flinke vocht poten heb en dikkere vingers

Ik zit vanaf 3 juli aan de GH

Ik ga voor contest dezelfde foto’s maken als in de beginpost, dus rond 20 september

Dat is 3,5 maanden, ben benieuwd of er dan een verandering in mn fysiek is, anders dan normaal met gear only

Heb altijd dezelfde foto spot gebruik in ieder geval dus kan het mooi naast elkaar leggen

Ik zit vanaf 3 juli aan de GH

Ik ga voor contest dezelfde foto’s maken als in de beginpost, dus rond 20 september

Dat is 3,5 maanden, ben benieuwd of er dan een verandering in mn fysiek is, anders dan normaal met gear only

Heb altijd dezelfde foto spot gebruik in ieder geval dus kan het mooi naast elkaar leggen
heb je precies dezelfde gear samenstelling dan?
Want anders weet je nog niets. Wil je echt weten of het iets doet dan minimala een half jaar GH Only en dan kan je wellicht iets concluderen.
Wellicht omdat je nooit dezelfde omstandigheden kan nabootsen.

Back
Naar boven