XXL Nutrition

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

• Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 389
  • Weergaven 23K
  • Volgers 45

Bezoekers in dit topic

Met je hoofd er bij lijk je wel een stuk minder buff, of je hebt gewoon een groot hoofd.

P.S: Wil je er nou bewust als een downie bijlopen met die blonde haren of heb je gewoon echt niet door dat dit er mongolischer dan mongolisch uit ziet?
Hoe buff verwacht je iemand van 80kg kan ik beter vragen

Dat je überhaupt nog steeds bezig bent met mijn uiterlijke keuzes vind ik ook wel iets moois :roflol:

Als ik zin heb om mn wenkbrauwen eraf te scheren doe ik dat ook gewoon, kan mij het nou interesseren wat iemand anders denkt

Jij leeft echt teveel voor anderen heb ik het idee

Hoe buff verwacht je iemand van 80kg kan ik beter vragen

Dat je überhaupt nog steeds bezig bent met mijn uiterlijke keuzes vind ik ook wel iets moois :roflol:

Als ik zin heb om mn wenkbrauwen eraf te scheren doe ik dat ook gewoon, kan mij het nou interesseren wat iemand anders denkt

Jij leeft echt teveel voor anderen heb ik het idee
Nouja het blijkt maar weer dat je mister angle bent met die foto's van 1mm afstand.

En bezig zijn met jouw uiterlijk, dude:roflol:. Er is geen ontkomen aan als je er zo maf bij gaat lopen, je lijkt wel een omgekeerde pleeborstel. Als er iemand geen fuck geeft om wat andere denken ben ik het wel:roflol:, ik moest gewoon even dubbelchecken of je wel door had hoe je er bij liep, maar dat heb je wel dus.

Overigens weer op 3iu GH maar mn handen doen een stuk minder zeer

Het is eigenlijk voornamelijk als ik op mn buik slaap dat het mis gaat omdat ik dan mn eigen handen afknel en icm GH is dit funest (ik slaap met 1 hand onder mn kussen/hoofd normaliter)

Probeer mezelf nu aan te leren op mn rug te slapen

Overigens weer op 3iu GH maar mn handen doen een stuk minder zeer

Het is eigenlijk voornamelijk als ik op mn buik slaap dat het mis gaat omdat ik dan mn eigen handen afknel en icm GH is dit funest (ik slaap met 1 hand onder mn kussen/hoofd normaliter)

Probeer mezelf nu aan te leren op mn rug te slapen
Als ik op mijn rug slaap krijg ik thuis stompen tegenwoordig😂

Goede progessie in de afgelopen tijd! Ik vind persoonlijk dat je er echt een stuk frisser uit ziet met de blonde coup en vooral sinds je acné weg is. Negeer de rest lekker juh

Back
Naar boven