AndroidHealthClinic

Controle cut schema.

Bezoekers in dit topic

weyher

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2010
Berichten
18
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
69kg
Vetpercentage
14%
Beste BB'ers,

Mijn naam is Dennis en train nu iets meer dan een jaar, 5x per week.
Om vet te verliezen ben ik begonnen met cutten. Dit doe ik nu 3 weken en ben zo ongeveer 2 kilo kwijt.
Hoop in 3 maanden mijn bodyfat naar 11% te brengen. Mijn dagelijkse behoefte is 3142 en probeer iedere dag op zon 2700 kcal uit te komen.

Stats:

Man
178cm
78 kg
22 jaar.
Bf 14 %

Graag zou ik van jullie op en aanmerkingen willen horen op mijn voedingsschema om zo meer resultaat eruit te halen.

In het pdf bestand onder lunch zijn 2 verschillende maaltijden, schaft in de ochtend en in de middag.

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Voedings schema cut.pdf
    66,3 KB · Weergaven: 159
Mij lijken je eiwitten wat aan de hoge kant. Je zou genoeg kunnen hebben aan 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht. Dan zou je de overgebleven calorieën uit kunnen besteden aan wat extra koolhydraten :)

Edit: Je zal waarschijnlijk ook wat gehoor krijgen over het gebruik van de whey van B&F. Ze hebben destijds wat lopen sjoemelen met de daadwerkelijke eiwitgehalte van hun poeder(Whey Perfection - Bodyenfitshop - Aminozuuranalyse door Leden Bodybuilding.nl) . Bij mij is het vertrouwen in het merk wat gedaald. Je zou eens kunnen kijken op de site van forumsponsor XXL voor fijne proteïnepoeders. Zelf gebruik ik ook graag de producten van Myprotein.
 
Laatst bewerkt:
Zal eens kijken! eiwitten omlaag dus. verhoudingen per maaltijd kloppen ook niet helemaal kreeg ik net te horen. Zal hem aanpassen, thanks.
 
Back
Naar boven