Fitness Seller

controle keto eetschema

Bezoekers in dit topic

roandolkens

Novice
Lid geworden
12 apr 2016
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
Hallo BB'ers,
na mijn eerste waardeloze keto schema heb ik een 2e compleet andere gemaakt.
Zouden jullie op dit schema graag feedback willen geven?
 

Bijlagen

keto eerste - kopie.pdf
23,4 KB · Weergaven: 221

Waarom keto?
 
Hard in gewicht of vet?
 
Hard in gewicht of vet?
Ik denk beide wel je verliest natuurlijk spiermassa dat kan niet anders maar als ke weer snel daarna kan bulken lijkt het mij niet veel uit te maken
 
Ik zou meer calorieën eten en de eiwitten verlagen. Lichaam heeft 1.6 gram/kg nodig om spiermassa te behouden cq. lichte opbouw te generen. Met jouw aantal zal je lichaam waarschijnlijk alsnog de eiwitten als koolhydraten gaan omzetten :s Vetten kunnen nog veel hoger probeer zeker boven de 60% te komen. En gebruik meer variatie met dit schema houd je het geen twee weken vol. Zeker als je de keto flu hit krijgt, geheid cravings dan..

Meer eieren, pindakaas, noten, lijnzaad (netto 0 carbs) en echt veel meer groente/vezels! Bakken in kokosolie en mis echt alle soorten kaas als mozzarella, parmezaan, cheddar, camembert etc etc. Sla dressing van tahin of blauwe kaas, supperlekker :)
 
Oja en die whey? Eruit! Sowieso whey savonds is bullshit en ten tweede whey en keto? Dat gaat niet samen
 
Je weegt 76 kg en je wilt cutten?
Zou je niet beter eerst wat spiermassa aanzetten en dan pas beginnen cutten?
Als uw lichaam meer spieren gaat hebben dan zal je tijdens uwe volgende cut nog sneller vet kunnen verliezen.
 
Oja en die whey? Eruit! Sowieso whey savonds is bullshit en ten tweede whey en keto? Dat gaat niet samen

En kun je mij uitleggen waarom dat volgens JOU niet samen zou gaan ? Ik heb keto gedaan en de enigste reden waarom ik geen Whey nam is omdat ik graag tijdens een dieet mij calorieën eet zodat ik mij vol voel en dus niet ga bingen , en ook omdat ik graag vlees /vis/ kip eet wat dus eigenlijk in een keto dieet ideaal is . Maar dat je zegt dat Whey niet met keto gaat is lekkere onzin weer , als een Whey word genomen die laag is in carbs is dat gewoon perfect te implementeren in een keto dieet , bijvoorbeeld door een Whey - avocado smoothie te maken of kokosolie . Aub geen boolshit praten want je duidelijk is dat je weer lekker lult zonder enige verstand te gebruiken .
TS mijn advies is om je eiwitten uit voornamelijk cleane brons te hale , dus ga geen shoarma of beefburgers eten omdat er zogezegd 0 carbs inzitten , focus op schone eiwitten en haal je vetten uit avocado's en macadamianoten of olie , kokosolie , olijfolie , etc. Zeker 60% vetten eten , dit deet heeft vet nodig om vet te verbranden dus zorg dat je vetiname 60% is minimaal van je totale calorieën . Een tip , gebruik bij elke maaltijd groenten als sla , komkommer , spinazie om je vol te voelen , ik mixte mijn avocado met sla en maakte daar soort van guacamole van en dat gaf me zeker voldaan gevoel. Soms deed ik er 20-30 gram feta kaas bij en dat was echt lekker samen en dan met biefstuk bijvoorbeeld . Ga niet overboord met kazen , maar gebruik kleine hoeveelheden .
 
Laatst bewerkt:
Vind heel dat keto maar onzin, zonder carbs trainen is gewoon kut.
 
Vind heel dat keto maar onzin, zonder carbs trainen is gewoon kut.
Mwa valt mee als je refeeds hebt in het weekend blaas je helemaal op , als je lichaam eenmaal gewend is om vetten te gebruiken voor energie zul je veel energie hebben , alleen of het dieet massa kan bouwen dat betwijfel ik . Maar iemand die 12-16% vet heeft , kan in principe gewoon een normaal dieet volgen met zowel carbs eiwitten en vetten, keto is of bij mensen met veel overgewicht vooral effectief of als je bijvoorbeeld van 8% naar 4-6% wilt gaan erg goed . Carb cycling kan natuurlijk ook
 
Mwa valt mee als je refeeds hebt in het weekend blaas je helemaal op , als je lichaam eenmaal gewend is om vetten te gebruiken voor energie zul je veel energie hebben , alleen of het dieet massa kan bouwen dat betwijfel ik . Maar iemand die 12-16% vet heeft , kan in principe gewoon een normaal dieet volgen met zowel carbs eiwitten en vetten, keto is of bij mensen met veel overgewicht vooral effectief of als je bijvoorbeeld van 8% naar 4-6% wilt gaan erg goed . Carb cycling kan natuurlijk ook
Verlaging van vet kan ook gewoon door kcal te verlagen
 
Verlaging van vet kan ook gewoon door kcal te verlagen

Oh nee echt ? Lol wat probeer ik duidelijk te maken dan , ik zeg dieet dus je kan wel aannemen dat ik daarmee een caloriebeperkt dieet bedoel . Pak je koffie maar want goed wakker ben je niet
 
Oh nee echt ? Lol wat probeer ik duidelijk te maken dan , ik zeg dieet dus je kan wel aannemen dat ik daarmee een caloriebeperkt dieet bedoel . Pak je koffie maar want goed wakker ben je niet
Waarom plak je het verhaal van carb cycling erachter aan dan?
 
Omdat carb cycling zeker ze plaats heeft met het afvallen , je hebt mensen die gewoon laag moeten gaan in carbs om vetverlies te zien , en je hebt mensen die op 400 gr carbs kunnen cutten , ik geef advies niet alleen voor 1 doelgroep , iedereen is anders . Ik kan cutten op 40% carb inname zolang ik in een deficit ben , je hebt mensen die echt lager moeten gaan , voornamelijk endomorphen zijn insuline gevoelig.
 
Omdat carb cycling zeker ze plaats heeft met het afvallen , je hebt mensen die gewoon laag moeten gaan in carbs om vetverlies te zien , en je hebt mensen die op 400 gr carbs kunnen cutten , ik geef advies niet alleen voor 1 doelgroep , iedereen is anders . Ik kan cutten op 40% carb inname zolang ik in een deficit ben , je hebt mensen die echt lager moeten gaan , voornamelijk endomorphen zijn insuline gevoelig.
Duidelijk
 
Als uw lichaam meer spieren gaat hebben dan zal je tijdens uwe volgende cut nog sneller vet kunnen verliezen.
Waarom?
Omdat spiermassa meer energie verbruikt?
Daarmee stijgt jouw bmr dus ook en als je dan weer gaat cutten met 500 deficit blijft het hetzelfde
 
Omdat carb cycling zeker ze plaats heeft met het afvallen , je hebt mensen die gewoon laag moeten gaan in carbs om vetverlies te zien , en je hebt mensen die op 400 gr carbs kunnen cutten , ik geef advies niet alleen voor 1 doelgroep , iedereen is anders . Ik kan cutten op 40% carb inname zolang ik in een deficit ben , je hebt mensen die echt lager moeten gaan , voornamelijk endomorphen zijn insuline gevoelig.

Zolang ze in een gelijkwaardig kcal deficit zitten maakt dit geen verschil. het punt met dit soort diëten is dat ze het makkelijker maken om je aan een kcal deficit te houden (door de onderdrukking van hongergevoel), niet dat ze je sneller vet doen verbranden. energie balans is altijd lijdend. Het visuele verschil is doordat je vocht verliest, dit komt zo gauw je weer normaal eet keihard terug en heeft dus geen enkel nut tenzij je naar een specifiek punt toe traint, zoals een shoot of een wedstrijd.

Ik heb beide geprobeerd, en het maakt geen reet uit naar mijn ervaring.
 
Je weegt 76 kg en je wilt cutten?
Zou je niet beter eerst wat spiermassa aanzetten en dan pas beginnen cutten?
Als uw lichaam meer spieren gaat hebben dan zal je tijdens uwe volgende cut nog sneller vet kunnen verliezen.
Ja ik wil gaan cutten zodat ik droog ben tijdens de zomer en dan wil ik weer gaan bulken, ben nu 19% vet dus wil graag mijn buikje weghebben
 
ja maar toch, uw VVM is maar 61 kg dus als je cut naar 14 of 12 % zal je nog meer spieren verliezen.
 
Back
Naar boven