XXL Nutrition

Controle Schema (Beginner) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bushimo

Novice
Lid geworden
26 jul 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Hey,

Allereerst mijn doelstellingen :

- Balans vinden tussen relatief lichte cardio, mass gaining en explosiviteit.
(Rekening houdende dat ik een absolute beginner ben en de laatste jaren echt geen reet gedaan heb)

- De core zoveel mogelijk bijwerken voor een stabiel geheel, ook belangrijk naar mijn nieuwe sport toe.

- Mass gaining vergt uiteraard veel tijd, maar doel is toch wel om binnen hier en jaar er duidelijk fitter uit te zien, en graag ook een deftige toename in omvang.


Mijn idee/vragen over dit schema :

- Een paar reps (chinups) zijn heel laag, maar ik vrees een beetje dat ik gewoon op dit moment voldoende kracht mis om het deftig uit te voeren, dus liever een beetje lager en opbouwen.

- Veel coordinatie/balance drills, puur om de spieren een beter geheel te laten vormen.

- Schrik dat het teveel gaat zijn om wekelijks vol te houden?

- Schrik dat ik de verkeerde oefeningen gekozen heb?

- Misschien wat overdreven in de Abs oefeningen?


ps. Dit is een schema gericht op thuisoefeningen met zo weinig mogelijk professionele apparatuur.

In huis, of weldra in huis : dumbbells, barbell, pull-up bar, en aan het uitkijken voor een 'roeimachine'. :eek:



Groeten, en bedankt !
 

Bijlagen

  • Workoutschedule-1.0.0.xls
    133,5 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
Post je schema gewoon in de topic ;p
 
Hey,

Allereerst mijn doelstellingen :

- Balans vinden tussen relatief lichte cardio, mass gaining en explosiviteit.
(Rekening houdende dat ik een absolute beginner ben en de laatste jaren echt geen reet gedaan heb)

- De core zoveel mogelijk bijwerken voor een stabiel geheel, ook belangrijk naar mijn nieuwe sport toe.

- Mass gaining vergt uiteraard veel tijd, maar doel is toch wel om binnen hier en jaar er duidelijk fitter uit te zien, en graag ook een deftige toename in omvang.


Mijn idee/vragen over dit schema :

- Een paar reps (chinups) zijn heel laag, maar ik vrees een beetje dat ik gewoon op dit moment voldoende kracht mis om het deftig uit te voeren, dus liever een beetje lager en opbouwen.

- Veel coordinatie/balance drills, puur om de spieren een beter geheel te laten vormen.

- Schrik dat het teveel gaat zijn om wekelijks vol te houden?

- Schrik dat ik de verkeerde oefeningen gekozen heb?

- Misschien wat overdreven in de Abs oefeningen?


ps. Dit is een schema gericht op thuisoefeningen met zo weinig mogelijk professionele apparatuur.

In huis, of weldra in huis : dumbbells, barbell, pull-up bar, en aan het uitkijken voor een 'roeimachine'. :eek:



Groeten, en bedankt !

Verdiep je eens in de voeding en trainings schema's uit de stickies en ik zou de reps andersom doen voor massa.
10 reps 8 reps en 6 reps eventueel een 4x 6 reps erachter.
 
Bedankt voor de tip. Ivm voedingsschema : ben ik volop aan het 'bestuderen' :). Thanks !
 
Back
Naar boven