MuscleMeat

Controle Trainingsschema

Bezoekers in dit topic

Borstkas

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2011
Berichten
1.955
Waardering
550
Lengte
1m88
Massa
96kg
Gedurende deze bulk wil ik de focus leggen op mijn armen en bovenkant borst welke achterlopen.

Ben benieuwd naar de meningen van ander mbt tot de opstelling in vergelijking met de rust om supercompensatie/hypertrofie mogelijk te maken.

Note: on cycle

Borst Triceps (2 oefeningen triceps)
Rug Biceps (2 oefeningen biceps)
Benen
Schouders / Bovenkant borst (2 oefeningen borst)
Armen
rust

Oefeningen variëren meestal elke week. Compounds worden altijd uitgevoerd.
Meeste sets: 4x8-10 met goede TUT
 
Kun je dan niet beter borst en rug samen en een aparte dag voor armen ? :dunno:
 
Kun je dan niet beter borst en rug samen en een aparte dag voor armen ? :dunno:

Vandaar dit topic, ben zelf niet zo goed in out of the box denken op het gebied van trainingsschemas :')

Bedoel je zoiets dan:

Borst Rug
Armen
Benen
Rust
Schouders borst
Armen
Rust
 
Vandaar dit topic, ben zelf niet zo goed in out of the box denken op het gebied van trainingsschemas :')

Bedoel je zoiets dan:

Borst Rug
Armen
Benen
Rust
Schouders borst
Armen
Rust

Of zoiets misschien

Borst/rug
Benen
Armen (biceps of triceps)
Rust
Schouders/borst
Benen
Armen (biceps of triceps)
Rust

Dan heb je ook meteen wat meer benen :D geen idee of 2 arm days overkill zou zijn of niet ? Misschien kan 3XL er eens naar kijken
 
Misschien is PPL met vnl incline chest oefeningen en hoog volume op de bi- en triceps wat?
 
Misschien is PPL met vnl incline chest oefeningen en hoog volume op de bi- en triceps wat?

Zat er al aan te denken ppl te gaan volgen inderdaad. Waarom hoog volume op biceps en triceps?
 
Zat er al aan te denken ppl te gaan volgen inderdaad. Waarom hoog volume op biceps en triceps?
''Gedurende deze bulk wil ik de focus leggen op mijn armen en bovenkant borst welke achterlopen.''

Setje hier en daar meer voor armen, dat bedoel ik ivm jouw zinnetje hierboven.
 
''Gedurende deze bulk wil ik de focus leggen op mijn armen en bovenkant borst welke achterlopen.''

Setje hier en daar meer voor armen, dat bedoel ik ivm jouw zinnetje hierboven.

Ooh ja.. natuurlijk haha.. misschien met het aantal herhalingen ook wat gaan spelen. Zit nu altijd tussen op 4 sets van 8-10. Misschien naar 3 sets op 15-12-10 proberen
 
Idd eens wat anders proberen. Zelf heb ik er laatst gewoon een set bij gepropt. 3x 12-16 naar 4x. Kleine aanpassing maar hoop zo toch met die ene extra set alles er nog uit te halen wat er in zit en zo een extra stimulans mee te geven. Of het zo precies werkt.. Voor mijn gevoel doet het goed.
 
Back
Naar boven