Fitness Seller

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kabinet: "Britse complotdenker David Icke komt het land niet in"​


Wat je verder ook van Icke vindt, de mensen die dit toejuichen zijn totaal vergeten wat de essentie is van een goed functionerende democratie.



Ook grondwettelijk is dit niet houdbaar.

 
Laatst bewerkt:
Inderdaad nog meer gelukzoekers ophalen naar dit land. David heeft hier niets te zoeken. Zijn eigen land is gewoon veilig.
 
Inderdaad nog meer gelukzoekers ophalen naar dit land. David heeft hier niets te zoeken. Zijn eigen land is gewoon veilig.

:D Icke, Icke, Icke en de rest kan Sticke
 
  • Like
Waarderingen: Vonk

Kabinet: "Britse complotdenker David Icke komt het land niet in"​


Wat je verder ook van Icke vindt, de mensen die dit toejuichen zijn totaal vergeten wat de essentie is van een goed functionerende democratie.



Ook grondwettelijk is dit niet houdbaar.


"Met het weigeren van de toegang tot 26 Schengenlanden voor een periode van twee jaar, gebeurt veel meer dan het opleggen van een straf aan een enkel individu."

"Wanneer is voor jou het moment gekomen om jouw streep in het zand te trekken en te zeggen:


‘Tot hier en niet verder!”?


 
Toevoeging op mijn post hierboven:

De petitie heeft helemaal niets te maken met de vraag of je het inhoudelijk eens bent met David Icke of niet cq. wat je van hem vindt.
Het gaat er om dat iemand onrechtmatig gecensureerd wordt en een inreisverbod krijgt, op grond van vermeende holocaust-ontkenning en antisemitisme.

Beschuldigingen waar tot nu geen enkel concreet bewijs voor naar voren is gebracht, maar waarin velen dit blijkbaar klakkeloos aannemen en er kritiekloos in mee gaan.
Zo lang dit bewijs er niet daadwerkelijk komt, is er gewoon sprake van smaad en laster.

Wie is de volgende met een onwelgevallige visie, die op grond van stemmingmakerij en valse beschuldigingen wordt uitgesloten?
 
Zelfs al waren de beschuldigingen waar, ik vind dat antisemieten ook in moeten mogen reisen.

Als ze allemaal maar wel binnen 90 dagen weer terug naar huis gaan.
 
"Met het weigeren van de toegang tot 26 Schengenlanden voor een periode van twee jaar, gebeurt veel meer dan het opleggen van een straf aan een enkel individu."

"Wanneer is voor jou het moment gekomen om jouw streep in het zand te trekken en te zeggen:


‘Tot hier en niet verder!”?


En haat imam's mogen wel :o
 
Het gaat er om dat iemand onrechtmatig gecensureerd wordt en een inreisverbod krijgt, op grond van vermeende holocaust-ontkenning en antisemitisme.
Wat zijn mogelijke redenen om iemand rechtmatig te censureren of een inreisverbod op te leggen?
 
Wat zijn mogelijke redenen om iemand rechtmatig te censureren of een inreisverbod op te leggen?

Bijvoorbeeld een strafblad met daarin concrete veroordelingen van zéér zware misdrijven en/of aantoonbare schending/schade van/aan mensen(rechten)
 
Wat zijn mogelijke redenen om iemand rechtmatig te censureren of een inreisverbod op te leggen?
Concrete geweldsdreigingen.

Bijvoorbeeld een strafblad met daarin concrete veroordelingen van zéér zware misdrijven en/of aantoonbare schending/schade van/aan mensen(rechten)
Indien de straf is uitgezeten moet dat in principe ook geen probleem meer zijn toch?
 
De vaste reactie is dan dat je er niets van snapt, we binnenkort allemaal een chip geïmplanteerd krijgen, we niets meer zullen bezitten en moeten knielen voor onze pedofiele heersers die eigenlijk reptielen zijn.
Beide reacties balanceren in achterlijkheid.
 
De vaste reactie is dan dat je er niets van snapt, we binnenkort allemaal een chip geïmplanteerd krijgen, we niets meer zullen bezitten en moeten knielen voor onze pedofiele heersers die eigenlijk reptielen zijn.

Als iemand's repliek is: "Ik betaal al alles met m’n telefoon, vet handig. Ik heb niks te verbergen"
Dan snap je inderdaad niet veel van het fenomeen CBDC, dat klopt.

De rest van de "vaste reactie" is speculatief en over de top en wil ik dan ook graag buiten beschouwing laten. :)
 
Ik sta er eigenlijk vrij neutraal in en vraag me af in welke mate en op welke vlakken het echt een achteruitgang zou zijn voor mij. Tot nu toe heb ik daar geen concreet antwoord op kunnen vinden.
 
Back
Naar boven