MuscleMeat

controlled labs wb en gm probleem

Bezoekers in dit topic

sic

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2007
Berichten
868
Waardering
15
Lengte
1m84
Massa
92kg
zonet de sups green magnitude en white blood genomen aangezien ik met purple wrath en glycergrow heel goede ervaringen had,kort gezegd een supertraining gehad,zelden zo'n pomp gevoeld !

Wat ik nadien merkte dat mijn bloeddruk torenhoog stond,begon ook te bloeden uit mijn neus toen ik snoot,geen toeval want heb dit al jaren niet meer gehad !

Omdat ik redelijk wat preworkout's gehad heb met tegenvallende resultaten was ik wat sceptisch en heb wel meteen 1,5 scoops white blood en 1 green magnitude genomen terwijl de eerste keren 0.5 scoops word aangeraden,maar dit had ik zeker niet verwacht van een preworkout...

Zou ik dit product nog kunnen gebruiken maar dan de aanbevolen dosis van 0.5 eerst ?
Of zijn er nog mensen bekend die absoluut niet tegen deze producten kunnen ?
Zou zonde zijn want het is zeker een goed product
 
Zou zeggen probeer het eens uit..uit je neus bloeden lijkt me wel wat raar!
 
Je bedoeld waarschijnlijk white flood ipv white blood want wb zijn capsules. Ik gebruik wf nu ook al een tijdje , in het begin vrij heftig spul maar van neusbloedingen nooit last gehad.
 
Je bedoeld waarschijnlijk white flood ipv white blood want wb zijn capsules. Ik gebruik wf nu ook al een tijdje , in het begin vrij heftig spul maar van neusbloedingen nooit last gehad.

juist foutje,zal wel aan de hoge dosering liggen van de eerste keer,nu had ik dat wel niet verwacht van wat NO en crea,straks eens een halve shep nemen
 
Back
Naar boven