MuscleMeat

Cool filmpje Jon Anderson

Bezoekers in dit topic

Mooie dingen die hij daar doet, en wat een beest ook :D
 
Die stones en pushpresses zijn echt super om aar te kijken .
Hij heeft ook echt een streeffysiek . Damn ! Sterke dikke benen , brute schouders en zware triceps voor al dat presswerk.
 
wat een ****ing beest!!
 
strakken beer
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een monster.. die beginscene is gruwelijk.
 
Ik zie hem niet vaak meer op tv, met zijn rauwe stem :P
 
tof filmpje. Wel opvallend om te zien bij de axle press, is dat ie ook de axle niet op z'n schouders laat rusten, maar een stukje erboven.
 
tof filmpje. Wel opvallend om te zien bij de axle press, is dat ie ook de axle niet op z'n schouders laat rusten, maar een stukje erboven.

Dat valt me vaker op. Dat doen er wel meer. Scheelt denk ik veel met ademhalen. Kun je nagaan wat een kracht :D
 
Epic lack of shoulder flexibility zal er ook wel 'iets' mee te maken hebben.
 
snap ook niet dat ze bij die clean and press, zo halfslachtig "cleanen", ze zouden er toch veel meer kunnen uithalen?
 
snap ook niet dat ze met die axl press, zo halfslachtig "cleanen", ze zouden er toch veel meer kunnen uithalen?

Cleanen gaat niet zo makkelijk met voorhandse grip met een thickbar.
 
snap ook niet dat ze bij die clean and press, zo halfslachtig "cleanen", ze zouden er toch veel meer kunnen uithalen?

Nee, want een apollon's axle draait niet rond zoals een oly barbell, dat is gewoon één lang stug stuk metaal. Bij zware gewichten lukt een gewone clean dus niet meer.
 
Nou, ik heb kolkyaev(spelling) en murumets allebei squatcleans zien maken met een axle.. dus het kan wel.
 
Koklyaev is een van de beste zwaar gewicht gewichtheffers in de wereld. Het is dat hij wat "problemen" heeft met de gewichthef bond van Rusland anders had ie waarschijnlijk naar de olympische spelen gegaan.

Murumets heeft ook een jarenlange gewicht hef achter grond.

Niet zo vreemd dus dat deze jongens zo goed kunnen cleanen. Maar dit is zeker geen standaard! Het is gewoon absolute top...er word weer is veels te makkelijk over gedacht.
 
Er wordt idd nogal licht gedacht over het cleanen... Dat is lang niet zo makkelijk als het lijkt met een axle..

@ironsport: Toch zullen ze bij de axle een andere techniek weer moeten hanteren dan bij een oly-barbell ivm het niet draaien en de dikte.. (zoals Locust ook al zei)

Wel weer een übervet filmpje.
 
Back
Naar boven