MuscleMeat

cool

da kan helemaal nie... die is helemaal niet uit!!!!

*kuch*esocentric*kuch*

Er gaat toch niets boven een bioskoopje Matrix hoor... En dan nog het liefst met de juiste persoon naast je, zodat je de helft van de film mist :p In 1 woord: geweldig!

Originally posted by TrainingFreak
Cool man ik heb : The Matrix Reloaded!!!
jah... cool :rolleyes:

nee ff serieus ik vond het een keigave film :D maarre... mag je het hier hebben over dit soort stuff? in dat geval, wie heeft een ftp servertje en wilt me een accountje aanmaken. ik heb 1,5 mbit adsl maar moet alles met kazaa doen. :D :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de dvd kwaliteit :D echt beterzz

ik ga vanavond kijken met wat lekkerzz zoals een bak kwark :P

ik kreeg hem net op dvd in mijn handen gedrukt gekregen

jij bent cool zeg :D
ik had em ook al maar die was brakke kwaliteit... ben op zoek naar een betere

vette film btw :thumb:

Originally posted by FraGGo
jij bent cool zeg :D
ik had em ook al maar die was brakke kwaliteit... ben op zoek naar een betere

vette film btw :thumb:

iemand op bb.com forum beweert dat hij zelfs matrix revolutions heeft gezien...via zijn vriend die op de film maatschappij werkt.

Da's pas geluk hebben!

Ik had laatst ook de matrix reloaded geleend van iemand, een illegale kopie,
De film zelf was opgenomen met een videocamera in de bioscoop, en de ondertiteling was alleen in het turks, russich en nog 2 talen die voor mij totaal onbekend zijn,
Ik heb er dus maar 5 minuten van gezien, want dit was nix,
PS dat stukje dat een vrouw met een motor ergens door de ruiten springt is dat een voorstukje ?

gr rob

ik heb hem met me vriendin in de bios gezien vond hem wel mooi gemaakt op zich,,, ze wou hem liever zien dan ik maja :)

Originally posted by rob12345
Ik had laatst ook de matrix reloaded geleend van iemand, een illegale kopie,
De film zelf was opgenomen met een videocamera in de bioscoop, en de ondertiteling was alleen in het turks, russich en nog 2 talen die voor mij totaal onbekend zijn,
Ik heb er dus maar 5 minuten van gezien, want dit was nix,
PS dat stukje dat een vrouw met een motor ergens door de ruiten springt is dat een voorstukje ?

gr rob

das het begin

Originally posted by capricik

iemand op bb.com forum beweert dat hij zelfs matrix revolutions heeft gezien...via zijn vriend die op de film maatschappij werkt.

Da's pas geluk hebben!

Sorry maar daar geloof ik dus helemaal nx van! Wie beweerde dat dan wiens vriend die op de film maatschappij werkt?!

Ik heb nu de film afgezien
hij is echt helemaal te gek

ik kan niet w8en op het vervolg :D :D

Terug
Naar boven