XXL Nutrition

I Tried (2 bezoekers)

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Dikke IN! :D
 
Maar even serieus,

Je bent van plan om nu consequent te gaan benchen?
 
1 keer per week is wel de bedoeling. :)

En 4x5 is het streven? Ik zou dan wat lager inzetten. Starten op 4x5x50 en dan elke sessie verhogen met 2,5. Ik zou overigens minimaal twee x per week benchen, doe je hem voordat je benen oid gaat doen, of na je squat. Al eens gewerkt met een bekend schema?
 
En 4x5 is het streven? Ik zou dan wat lager inzetten. Starten op 4x5x50 en dan elke sessie verhogen met 2,5. Ik zou overigens minimaal twee x per week benchen, doe je hem voordat je benen oid gaat doen, of na je squat. Al eens gewerkt met een bekend schema?
Nee nog nooit via een schema getraind.
Zal de bench dan wel twee keer doen:).
 
Hoe vaak in de week wil je gaan trainen? Ik adviseer Full-Body te trainen (of eventueel LB/UB) en in ieder geval elke spiergroep 2x p/w te pakken. Een aparte dag voor borst lijkt mij niet echt nodig, niet negatief bedoeld.
Succes! :thumbs:
 
Hoe vaak in de week wil je gaan trainen? Ik adviseer Full-Body te trainen (of eventueel LB/UB) en in ieder geval elke spiergroep 2x p/w te pakken. Een aparte dag voor borst lijkt mij niet echt nodig, niet negatief bedoeld.
Succes! :thumbs:
Nog geen idee hoevaak. Ligt er ook aan hoe ik mij voel ivm ploegendienst. Full-body zie ik niet echt zitten om eerlijk te zijn. Ik verdeel het liever. Ook omdat ik er weer bij ga lopen en ik nogal blessuregevoelig ben :( Camelus zou zeggen pussy.
 
Alliteratie in de titel en ook cardiodoelen, ik waag het erop: in!
 
Back
Naar boven