Fitness Seller

I Tried

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

In today's news. Four fugitives are on the run.
 
Makkelijke Eric, ijsblokje, een schreeuwende DJ en kleine dré?
 
Lekker bezig. Je wordt nog eens serieus fit en snel enzo.

wat is je streeftijd op de 5km?
 
Lekker bezig. Je wordt nog eens serieus fit en snel enzo.

wat is je streeftijd op de 5km?
Tijd boeit mij niet meer zo heel veel. Wou altijd een sub20 lopen. 21:30 is mijn pr tot nu toe. Alleen ik heb altijd wel wat dat is mijn probleem:(
 
Oké het was geen hardlopen maar fuck it 75km in de pocket. Al was het geen hardlopen 13Km wandelen is erger dan rennen al zeg ik het zelf. Ja hardlopen is wel lastiger om te doen maar als je allebei kan nja

20200430_201858.jpg


20200430_201913.jpg
 
Als wandelen ook meetelt dan zit ik in totaal over de 100km :roflol:.
Ja ik ook wel dit is de eerste keer dat ik wandelen via de app bijhoud. Het ging er meer om om 75km aan te tikken omdat rennen er niet meer in. :(

En dit was nog behoorlijk afzien anders
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ja ik ook wel dit is de eerste keer dat ik wandelen via de app bijhoud. Het ging er meer om om 75km aan te tikken omdat rennen er niet meer in. :(

En dit was nog behoorlijk afzien anders
Het is vooral mentaal afzien vind ik, 2u doen over iets dat je in 1h15 kan doen... I miss it so much :sad: .
 
Goals voor april?

Ik plan 4 a 5 runs in maar dat zullen gewoon normale runs zijn 5ks ofzo. Misschien eentje daarvan proberen onder de 25min.

Fiets
Eerste 100k solo rit (80k pr)
500k april (259k pr)

Als iemand anders nog iets leuks weet? Ja een helm kopen. :p

Ik hou er niet van om bvb snelheid records te doen op de openbare weg ivm veiligheid.
 
Het is vooral mentaal afzien vind ik, 2u doen over iets dat je in 1h15 kan doen... I miss it so much :sad: .
Dat is het 100% haha. Mijn voeten doen ook zeer :p ga dit ook niet snel nog een keer doen.
 
Lees al even op de achtergrond mee maar meld me nu officieel aan :wave:

IN!
 
Met die afstand en snelheid moet je toch een stuk meer kcal verbruikt hebben dan 550!
Dát is een lekker tempo :). Zeker met zoveel wind... Mooi ritje!
 
Met die afstand en snelheid moet je toch een stuk meer kcal verbruikt hebben dan 550!
Dát is een lekker tempo :). Zeker met zoveel wind... Mooi ritje!
Ja ik weet bij god niet hoe hij daar bij komt. Koop ooit nog wel een goeie teller of horloge.
 
Met die afstand en snelheid moet je toch een stuk meer kcal verbruikt hebben dan 550!
Dát is een lekker tempo :). Zeker met zoveel wind... Mooi ritje!
Altijd weer een verrassing wat Strava er van maakt. Meestal wel logisch maar soms ook helemaal niet.

Ik vind deze niet eens zo gek laag. Ik heb zelf net 58km gefietst met 30,1 km/u en ik had volgens strava 570kcal gebruikt. In bijna twee uur. Als je lang in lagere hartslagzones fietst dan telt hij niet zoveel kcal.en ik fiets met gps, cadans en snelheids meter + hartslag

Als je zonder hartslagmeter fietst dan zal hij nog slechter voorspelen hoe het zit.

Uiteindelijk maakt het ook niet uit. Hoe fitter je wordt hoe minder kcal je gaat gebruiken helaas ....
 
Altijd weer een verrassing wat Strava er van maakt. Meestal wel logisch maar soms ook helemaal niet.

Ik vind deze niet eens zo gek laag. Ik heb zelf net 58km gefietst met 30,1 km/u en ik had volgens strava 570kcal gebruikt. In bijna twee uur. Als je lang in lagere hartslagzones fietst dan telt hij niet zoveel kcal.en ik fiets met gps, cadans en snelheids meter + hartslag

Als je zonder hartslagmeter fietst dan zal hij nog slechter voorspelen hoe het zit.

Uiteindelijk maakt het ook niet uit. Hoe fitter je wordt hoe minder kcal je gaat gebruiken helaas ....

Moet je mij niet vertellen, ik verbruik nog belachelijk weinig kcal nu :roflol:.
TIjd dat de gym weer open gaat en er gebulkt kan worden :eating:!
 
Back
Naar boven