XXL Nutrition

I Tried

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Training zit er weer op. Vandaag keen extra cardio zit immers alweer onder de 90kg Steks :)
Morgen laatste dag weekend dus daar ga ik van profiteren.

Pec was reverse dus voor rug.

Goal 1 is in zicht :)

Screenshot_20200811-140925_Strong.jpg
Screenshot_20200811-140944_Strong.jpg


Horloge van Ali
20200811_133438.jpg
 
Natuurlijk weer veel mensen in de gymma

Voor het eerst low bar squat gedaan. Filmpje volgt nog bestand to groot. Inb4 komt door jou dikzak.

Leg ex 100 was wel lekker pr

Screenshot_20200812-093112_Strong.jpg
Screenshot_20200812-093125_Strong.jpg
 
waarom kan je geen grotere video bestanden uploaden?

Eerste x low bar squat 60kg :(

Mijn eerste video :D

 
Wel goeie sessie gehad samen met iemand getraind. Morgen alleen even rondje fietsen.

Screenshot_20200813-161830_Strong.jpg
Screenshot_20200813-161840_Strong.jpg
 
Ipv buiten ff binnen gefietst ivm het weer/veiligheid.

Morgen dus naar een andere gym. Ze hebben daar ook een hack squat wat mij wel leuk lijkt om te doen plus wat andere machines. :)

20200814_184341.jpg
 
#teamblessuregevoelig ik begon iets te enthousiast bij de hack squat en het schiet in mijn ja niet hamsting ook geen lies maar onderaan de bil binnenkant been. Zelfde heb ik bij walking lunges wanneer ik te diep ga zonder goeie warming up. Maar goed eerste soort van training zit erop. Ik was een beetje een klein kind die een ballenbak ziet heb niet echt getraind maar beetje machines uitgeprobeerd.
Zoveel beter materiaal tenminste dat vind ik want deze oefeningen liggen mij wel. Ga ik dan toch nog gainz maken :rolleyes:

20200815_100715.jpg


IMG-20200815-WA0000.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Beetje lastig om te loggen want ik weet de benaming van sommige apparaten niet :o
Maar heb even snel een rug sessie gedaan want ik moet zo weg op visite. Ouders zijn 35 jaar getrouwd

Gewicht zakt mooi en ik denk dat ik nog een week gewoon op gevoel eet en dan probeer te tracken zodat ik wel blijf afvallen.


Lijk op een peer kreeg ik vanochtend te horen. Ik noem geen namen maar het drinkt graag wijn.
20200816_083342.jpg
 
Vanochtend benen getraind ook weer gelogd. Leuk om nieuwe oefeningen te doen.
Complimentje ontvangen over mijn benen :D Happy me
Gewicht is ook steady onder de 90 nu dus dit gaat de goede kant op :flexbiceps:
Ook spreek ik niet meer af met bepaalde mensen voor de aankomende tijd want het enige wat mij dat brengt is alcohol en drugs.
Niet dat het hun schuld is ik doe het zelf maar goed. Ik heb er geen zin in om aan de water te gaan terwijl hun lekker gezellig doen dat brengt mij niets ja gezeur dat ik ALWEER GEZOND DOE!
Scheelt dat ik in de ploegen werk dus sowieso niet altijd in het weekend vrij ben. Extra cardio doe ik nu nog niet alleen als ik weekend heb pak ik de racefiets om ogv een uurtje te fietsen als het goed weer is.

seated leg curl is aan one leg standing hamsting ding

Screenshot_20200817-104942_Strong.jpg
Screenshot_20200817-104953_Strong.jpg
 
zou de oefeningen wel anders in delen.
hack squat eerst dan deadliften.
3. leg curl
4. leg ext
5. calf raises.

zie maar eem
 
zou de oefeningen wel anders in delen.
hack squat eerst dan deadliften.
3. leg curl
4. leg ext
5. calf raises.

zie maar eem
Heb ik expres niet gedaan ivm blessuregevoelig helemaal met de hack squat. Als ik dan te snel te diep ga schiet het er gelijk in zelfde heb ik bij walking lunges.
Dus ik heb eerst rustig trap bar gedaan plus hamsting warmup.

Dus ja kiek volgende keer wel eem ja. Was ook mijn eerste leg day in die nieuwe gym dus mooi rustig aangedaan met de oefeningen.
Die eerste keer kuiten is gewoon bonus omdat die naast die hamstring curl stond :)
 
Back
Naar boven