XXL Nutrition

I Tried

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Het lijkt mij geen zak aan om aan een stang of kabel te trekken/duwen en geen vooruitgang te boeken. Snap dat hele ' ik doe het alleen voor de lol' niet.
Omdat het gewoon een smoesje is die die luilakken gebruiken.

Ik doe het gewoon om ''gezond'' te blijven ook zo'n leuke. Flikker toch op man. Elke man wilt gespierd/ripped zijn. Wie gelooft deze onzin nog.

En zeker als je praat over single mannen die geen aandacht krijgen van vrouwen, omdat ze fucking lelijk zijn en denken dat ze daarmee kunnen compenseren.
 
Omdat het gewoon een smoesje is die die luilakken gebruiken.

Ik doe het gewoon om ''gezond'' te blijven ook zo'n leuke. Flikker toch op man. Elke man wilt gespierd/ripped zijn. Wie gelooft deze onzin nog.

En zeker als je praat over single mannen die geen aandacht krijgen van vrouwen, omdat ze fucking lelijk zijn en denken dat ze daarmee kunnen compenseren.

Elke keer als ik een reactie van jou lees denk ik: waar doe ik al die moeite toch voor :p gewoon pinnen die handel.
 
Nou ja op dat punt begin ik nu een beetje te komen:p. Heeft even geduurd haha..

Mijn alcoholprobleem hielp ook niet echt mee dan kan je trainen wat je wilt maar daarmee boek je geen gains en dat is nu dus veranderd en dat vond ik best al die tijd

In dat geval zou ik gaan werken met een vast schema, heb je dat al eens geprobeerd?
 
mocht je het nog niet weten, een eenvoudige 531 of GZCL zijn schema's met weinig oefeningen die je naar wens kan aanpassen, maar dan heb je een kapstok om het aan op te hangen.
 
mocht je het nog niet weten, een eenvoudige 531 of GZCL zijn schema's met weinig oefeningen die je naar wens kan aanpassen, maar dan heb je een kapstok om het aan op te hangen.
Laat die jongen nu lekker voetballen!
 
Zaterdag weer nieuwe training.


Screenshot_20201022-183806_Strong.jpg
 
Monday chestday toch? Training ging lekker. Volgende keer 3 setjes van 65kg proberen. Gewicht/voeding was even zoek dus weer even wat serieuzer bezig zijn. Foto van de gym 😎.

Om de dag trainen gaat goed veel meer rust en regelmaat.
Screenshot_20201026-095742_Strong.jpg
20201026_073346.jpg
 
28/10
Crosstrainert 30 min niffo 25 of 24
Traplopen standje hillr is in zicht 10 min

Normaal is de gym pas om 08:30 open maar de vrouw die daar werkt sport zelf altijd voordat ze moet beginnen dus vaak doordeweeks om 07:00 open.
Ik fiets daar heen met mijn goeie gedrag wat denk je? Indeed ze was vrij haha toch maar even kijken of ik dr nummer mag voor in de toekomst.
Training ging mooi weer paar overwinningen te pakken :D. Oortjes voor de 2e x kapot dus ik heb nu voor het eerst over ears gekochtt

120 squat net niet diep genoeg gdv next time Its mine! Zaterdag photoshoot doen in de gym ook zin in.

Kon het niet laten en heb ook alvast een maand abo bij de Basic genomen. Om voor een jaar af te sluiten is mij net iets te link ivm corona.


Screenshot_20201029-114013_Strong.jpg

Angle is key
20201029_112659.jpg
 
Back
Naar boven