MuscleMeat

I Tried (1 bezoeker)

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Maar wat is je vraag en/of plan nu precies?
 
Voor it band: koop een foam roller, leer goed stretchen en train je heupen! Check YouTube. En doe de 90-90 stretch.

Je kunt er lang en veel last van hebben als je er doorheen loopt!
 
Voor it band: koop een foam roller, leer goed stretchen en train je heupen! Check YouTube. En doe de 90-90 stretch.

Je kunt er lang en veel last van hebben als je er doorheen loopt!
Ik ben met deze bezig om het te verhelpen.
Ik weet niet 100% zeker of dit het is maar ik herken mij wel in de symptomen. Heb dit al 6 jaar als het niet langer is. Vaak bij langere afstanden 15+ begint het. Of wanneer ik een poosje niet loop zelfs 2km al. Het is iig wel super vaag

 
Gaat mooi in een x doorgelopen

20200627_191446.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik ben met deze bezig om het te verhelpen.
Ik weet niet 100% zeker of dit het is maar ik herken mij wel in de symptomen. Heb dit al 6 jaar als het niet langer is. Vaak bij langere afstanden 15+ begint het. Of wanneer ik een poosje niet loop zelfs 2km al. Het is iig wel super vaag

Een heftige pijn aan de buitenkant van je knie. Die redelijk snel weg is als je stopt.

Je moet de band zelf niet foam rollen, maar je bil en heupspieren. En qua den hamstring. Zodat die itb ruimte krijgt om te bewegen en niet ‘vast’ zit. Want dan trekt hij aan je aanhechting/schuift over je knie en dat doet pijn.

Daarnaast dus stretchen en heup en bilsspieren trainen.
 
Beginnen weer rond de 90kg.
Nog 3 nachtjes :loopband::lifter:
Screenshot_20200628-132909_VitaDock+.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Van alle trainingsmateriaal wat ik heb gehad is de foam roller het snelste in een hoekje gaan verstoffen, ik vind het helemaal niks.
 
Van alle trainingsmateriaal wat ik heb gehad is de foam roller het snelste in een hoekje gaan verstoffen, ik vind het helemaal niks.
Gebruik hem vaak om mijn rug te kraken:,
 
Van alle trainingsmateriaal wat ik heb gehad is de foam roller het snelste in een hoekje gaan verstoffen, ik vind het helemaal niks.
Ik hoor daar zwaar wisselende berichten over, sommige mensen zweren erbij voor herstel, rehab en prehab en andere mensen vinden het helemaal niets, dat ik gewoon niet kan inschatten: hype of heilzaam.
 
Ik hoor daar zwaar wisselende berichten over, sommige mensen zweren erbij voor herstel, rehab en prehab en andere mensen vinden het helemaal niets, dat ik gewoon niet kan inschatten: hype of heilzaam.
Doet vooral pijn in het begin
 
Van alle trainingsmateriaal wat ik heb gehad is de foam roller het snelste in een hoekje gaan verstoffen, ik vind het helemaal niks.
Het is ook wel een soort martelwerktuig. Toen ik 25 was allemaal niet nodig. Maar nu toch wel prettig om de boel wat los te krijgen.
 
Je gaat met sprongen vooruit sinds je in de HEERE bent!
 
Hij bedoelt het niet figuurlijk, maar letterlijk.
 
Back
Naar boven