Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

En wat is dan nu zo gek aan deze opmerking?
De meeste mensen eten tegenwoordig kant en klare zooi uit de supermarkt. En verse groente en fruit is voor de meesten ook geen prioriteit.
Dus zeer wrs hebben de meesten ook een tekort aan vitamines en mineralen.

Deze man heeft echt wel sterke punten in zijn betoog.
Daarom snap ik jou niet Galen
Volgens mij heb je wel enig niveau, maar gewoon je nuchter verstand gebruiken en niet alles willen ophangen aan of iemand wel of niet gepubliceerd heeft, en hoeveel iemand wel niet gepubliceerd heeft, dat lukt je helaas niet.
Volg maar gewoon de mainstream media en geloof maar lekker alles wat ze je willen laten geloven.
Want ja, dat is wetenschappelijk gepubliceerd ;)
Ik geloof juist niet alles, maar jij gelooft de eerste de beste gek op internet.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
En wat is dan nu zo gek aan deze opmerking?
De meeste mensen eten tegenwoordig kant en klare zooi uit de supermarkt. En verse groente en fruit is voor de meesten ook geen prioriteit.
Dus zeer wrs hebben de meesten ook een tekort aan vitamines en mineralen.

Deze man heeft echt wel sterke punten in zijn betoog.
Daarom snap ik jou niet Galen
Volgens mij heb je wel enig niveau, maar gewoon je nuchter verstand gebruiken en niet alles willen ophangen aan of iemand wel of niet gepubliceerd heeft, en hoeveel iemand wel niet gepubliceerd heeft, dat lukt je helaas niet.
Volg maar gewoon de mainstream media en geloof maar lekker alles wat ze je willen laten geloven.
Want ja, dat is wetenschappelijk gepubliceerd ;)
Ik ken eerlijk gezegd vrij weinig families die kant en klaar eten. Bij de meeste wordt gewoon gekookt en zit er groente bij de vlees en aardappelen en wordt er bij elk kind een banaan, appel of sinaasappel in de broodtrommel gedaan. Dat is in ieder geval het stereotype beeld dat ik van Nederlanders heb
 
Zij zijn woke want ze hebben hun research gedaan op YouTube en diverse internetwebsites van andere woke mensen.
Je moet er ook niet mee in discussie gaan, dan krijg je inderdaad dat argument. Ik ben wel vaker met wat gekkies in mijn omgeving in discussie gegaan, maar dan val je soms om van verbazing. Ik had eens een discussie dat Alex Jones geen goede bron was en de NOS/andere MSM bron beter was. Ik gaf toen als argument terug dat Alex Jones vaak liegt en hiervoor zelfs veroordeeld is. Toen kwam als tegenargument dat de NOS gekleurd is, waarop ik antwoordde dat Alex Jones helemaal gekleurd is. De NOS zijn tenminste nog meerdere journalisten en niet één gek die zijn troep wilt verkopen. Gekleurder kan toch niet? Maar toen was ik een MSM D66 stemmend schaap...

Gewoon laten gaan, die mensen luisteren toch niet, want al jouw argumenten worden met dezelfde logica steeds onderuit gehaald.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
En wat is er mis met kant en klare zooi uit de supermarkt? Zo veel wijkt dat kwa micronutrienten nou ook weer niet af van de meal preps die iedereen hier eet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken eerlijk gezegd vrij weinig families die kant en klaar eten. Bij de meeste wordt gewoon gekookt en zit er groente bij de vlees en aardappelen en wordt er bij elk kind een banaan, appel of sinaasappel in de broodtrommel gedaan. Dat is in ieder geval het stereotype beeld dat ik van Nederlanders heb
Deze tijden zijn al lang weg :roflol:
 
Je moet er ook niet mee in discussie gaan, dan krijg je inderdaad dat argument. Ik ben wel vaker met wat gekkies in mijn omgeving in discussie gegaan, maar dan val je soms om van verbazing. Ik had eens een discussie dat Alex Jones geen goede bron was en de NOS/andere MSM bron beter was. Ik gaf toen als argument terug dat Alex Jones vaak liegt en hiervoor zelfs veroordeeld is. Toen kwam als tegenargument dat de NOS gekleurd is, waarop ik antwoordde dat Alex Jones helemaal gekleurd is. De NOS zijn tenminste nog meerdere journalisten en niet één gek die zijn troep wilt verkopen. Gekleurder kan toch niet? Maar toen was ik een MSM D66 stemmend schaap...

Gewoon laten gaan, die mensen luisteren toch niet, want al jouw argumenten worden met dezelfde logica steeds onderuit gehaald.
Daarom zijn alle rechtse dom en linkse slim
 
En wat is er mis met kant en klare zooi uit de supermarkt? Zo veel wijkt dat kwa micronutrienten nou ook weer niet af van de meal preps die iedereen hier eet.
Nouja je kan ook verder kijken en dan kom je alle E’s en gekke stoffen tegen in verwerkte producten. Haast geen een processed voedsel bevat geen palm olie bijvoorbeeld en ik vraag me af of dit nou daadwerkelijk allemaal nodig is in je eten:
image.jpg
 
Welke gekke stoffen precies? En hoe beïnvloedt dit de inname van micronutrienten?
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Nouja je kan ook verder kijken en dan kom je alle E’s en gekke stoffen tegen in verwerkte producten. Haast geen een processed voedsel bevat geen palm olie bijvoorbeeld en ik vraag me af of dit nou daadwerkelijk allemaal nodig is in je eten: Bekijk bijlage 490672
Alleen maar extra toevoegingen. ;)

En je voorbeeld bevat geen palmolie.
 
Welke gekke stoffen precies? En hoe beïnvloedt dit de inname van micronutrienten?
Ik zeg niet dat het dat beïnvloedt. Ik zeg alleen dat er veel onnodige stoffen aan je eten toegevoegd worden. Terwijl als je alles zelf kookt met verse groente en vlees etc. Dan heb je geen tot veel minder van die toevoegingen, lijkt mij gewoon gezonder.
 
Alleen maar extra toevoegingen. ;)

En je voorbeeld bevat geen palmolie.
Haha nee deze bevat geen palmolie maar dit was het eerste wat ik zag toen ik de koelkast open deed. Maar was maar een voorbeeld. Als je bij een jager verse herten worst haalt zit er hert in en kruiden that’s it. Hier zitten 20 dingen in die er niet in hoeven maar wordt wel gedaan. Betekent niet perse dat die stoffen slecht zijn, maar of ze nodig en gezond zijn is de vraag
 
Haha nee deze bevat geen palmolie maar dit was het eerste wat ik zag toen ik de koelkast open deed. Maar was maar een voorbeeld. Als je bij een jager verse herten worst haalt zit er hert in en kruiden that’s it. Hier zitten 20 dingen in die er niet in hoeven maar wordt wel gedaan. Betekent niet perse dat die stoffen slecht zijn, maar of ze nodig en gezond zijn is de vraag
Ik mag hopen dat er ook wat pekelzout inzit en dan heb je alleen nog wat natriumascorbaat (niet echt nodig, maar absoluut niet schadelijk), suiker, rijpingsculturen (nodig voor droge worst) en rook op de verpakking staan die je laat zien, dat heeft elke slager toch wel nodig om een droge wosrt te maken.
 
Back
Naar boven