Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Ik ben denk ik geen fijnproever, maar ik proef ook een flink verschil tussen het vlees van de slager/Musclemeat en dat wat ik bij de AH koop. (En dan niet ten gunste van de AH zeg maar...)

Iedereen denkt vaak goed te kunnen proeven. Helemaal als het over wat duurdere producten gaat, zoals dure wijn vs goedkopere wijn.
Blijkbaar is schaad het je imago als je geen verschil proeft.
Altijd leuk, om zo'n wijsneus die pretendeert van goede dure wijn te houden eens in de maling te nemen en hem er van een paar de prijsklasse te laten raden.
 
Mooi topic. "Fuck onderzoek. Hier, een youtube filmpje" :)
je komt altijd met bronnen aanzetten om iemand te overtuigen. Maar die bronnen zijn ook niet zaligmakend. Voor elke studie die je noemt is er ook weer een andere studie die t tegendeel bewijst.
Maar goed, uit ervaring weet ik dat t geen zin heeft om met jou te discussiëren, en begin ik er ook niet meer aan.
Geloof wat je wilt geloven....
Oh nee, wat je kunt aantonen met studies ;)
 
Voor elke studie die je noemt is er ook weer een andere studie die t tegendeel bewijst.

Waar haal je die onzin vandaan? Waarom hebben we dan p-waarden en meta-analyses?
 
Waar haal je die onzin vandaan? Waarom hebben we dan p-waarden en meta-analyses?
Manmanman, mensen die niet in complotten 'geloven' zijn wat mij betreft gewoon ontzettend intellectueel lui.
 
vrij klinisch maatschappelijke visie van deze professor, die soms voorbij gaat aan de politieke procedures, maar hij heeft wel ergens een punt.
 
Laatst bewerkt:
Vanaf een minuutje of 6 maar eens ff aanhoren dan
 
Nou in Rusland hebben ze nu al een vaccin, lekker joh
Ik ben benieuwd of dat echt goed gaat werken zonder risico's. Anderzijds geloof ik ook niet dat ze bluffen en miljoenen mensenlevens op het spel zetten..
We zijn al snel bevooroordeeld over Russen, maar het is geen achterlijk volk. Voor wat betreft wetenschap dan. :D
Als zij daadwerkelijk als eerste een veilig en werkend vaccin hebben krijgen ze van mij alle hulde.
 
Screenshot_20200811-112309_NUnl.jpg
 
Nee, allemaal bullshit. Je kan elke dag dood gaan aan wat anders ziekte, ongeluk, verkeerde keuzes!
 
Back
Naar boven