MuscleMeat

Corona virus gyms.

Bezoekers in dit topic

Gast 1737

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
1.113
Waardering
2.991
Lengte
1m65
De verlenging zat er aan te komen.. tot 3 mei... Wat denken jullie zouden de gyms gewoon hun deuren terug openen ?
Ik denk dat ze nog niet gaan openen
 
Bij de titel dacht ik aan gyms voor mensen die het al hebben gehad en dus veilig kunnen sporten.
 
Je zit maar te jammeren op insta dat mensen thuis moeten blijven en nu vraag je wanneer de gyms weer open gaan. Alleen maar eigen belang he.
 
TamTam mag bij mij trainen. Ben je single? 😏
 
In mei gaat alles weer open.
 
Alles met een school in de naam gaat na de meivakantie weer open.
 
Half Nederland failliet is te overzien maar de kindertjes mogen natuurlijk geen achterstand oplopen.

Hey, absoluut niet mijn keuze :) Zweden maakt wat mij betreft een rationelere keuze tot nu toe.
 
Zweden?

1587134825157.png


Affirmative action cocksuckers!
 
Half Nederland failliet is te overzien maar de kindertjes mogen natuurlijk geen achterstand oplopen.
Over die eventuele achterstand moeten we ons niet druk maken. Wat is een paar maanden nu op 15 tot 20 school/studiejaren.

Wel moet er een oplossing komen voor mensen mer kinderen als je verwacht dat ze (weer moeten gaan) werken. Dat hoeft niet te betekenen dat scholen en opvang weer open moeten, het kan ook zijn dat ze minder mogen gaan werken. Dat probeert mijn werkgever en dat bevalt, al beginnen collega’s zonder kinderen nu wel langzaam aan te klagen dat zij geen doorbetaald verlof krijgen.
 
Back
Naar boven