AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin (1 bezoeker)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Ik heb werkelijk in de laatste maanden mensen met een mondkapje gezien wat op 1 hand te tellen is. Gevaccineerden ben ik er vast duizenden van tegen gekomen.
Ik zie dagelijks meer mensen met mondkapjes dan op 2 handen te tellen is.
 
Interessanter is wat de kans op overlijden door COVID is met vaccinatie en wat de kans is op overlijden zonder vaccinatie.
Bij een vaccinatiegraad van zeg 80% en de absolute sterfte is 50/50 verdeeld tussen wel/niet gevaccineerd, heb je dus ongevaccineerd alsnog een 4x hogere kans op overlijden :shrug:
 
Interessanter is wat de kans op overlijden door COVID is met vaccinatie en wat de kans is op overlijden zonder vaccinatie.
Bij een vaccinatiegraad van zeg 80% en de absolute sterfte is 50/50 verdeeld tussen wel/niet gevaccineerd, heb je dus ongevaccineerd alsnog een 4x hogere kans op overlijden :shrug:
De kans op overlijden na vaccinatie is 100% ;)
 
Interessanter is wat de kans op overlijden door COVID is met vaccinatie en wat de kans is op overlijden zonder vaccinatie.
Bij een vaccinatiegraad van zeg 80% en de absolute sterfte is 50/50 verdeeld tussen wel/niet gevaccineerd, heb je dus ongevaccineerd alsnog een 4x hogere kans op overlijden :shrug:
Vaccinatie verlaagt in elk geval nog steeds de sterftekans:
It’s still true that vaccinated groups are at a lower risk of dying from a COVID-19 infection than the unvaccinated when the data is adjusted for age. An analysis released by the CDC last week underscores the protection that additional booster shots offer against severe illness and death as immunity wanes.
 
En lang niet alle ongevaccineerden gaan dood. :grinny:
 
 
De kans op overlijden na vaccinatie is 100% ;)
1669743243683.png
 
Vanuit een ande topic maar hoort zeker hier.



En comment van vaccin sceptische site.

Die rare klonters blijven wel erg vreemd

 
Laatst bewerkt:
Vanuit een ande topic maar hoort zeker hier.



En comment van vaccin sceptische site.

Die rare klonters blijven wel erg vreemd

Ik zag ergens langskomen dat die rare witte slierten volgens een hoogleraar pathologie gewone postmortem stolsels waren.

Het blijft jammer dat informatie over het vaccin en eventuele risico's zo een gevoelig onderwerp blijft met partijdige informatie. Al kan ik dat ook mis hebben, want ik volg het niet heel erg.
 
Ik zag ergens langskomen dat die rare witte slierten volgens een hoogleraar pathologie gewone postmortem stolsels waren.

Het blijft jammer dat informatie over het vaccin en eventuele risico's zo een gevoelig onderwerp blijft met partijdige informatie. Al kan ik dat ook mis hebben, want ik volg het niet heel erg.
Ja, ik heb daarover ook al eens mijn gedachten geuit.

De meerderheid is te bevooroordeeld om nog te veranderen van standpunt.
 
Het blijft jammer dat informatie over het vaccin en eventuele risico's zo een gevoelig onderwerp blijft met partijdige informatie. Al kan ik dat ook mis hebben, want ik volg het niet heel erg.
Dit is niet alleen jammer maar ook een kwalijke zaak, ook bezien vanuit het perspectief dat er meer negatieve bijwerkingen zijn dan we hadden gedacht/gehoopt.

Factoren zoals o.a. gezichtsverlies en andere (financiële) belangen lijken hier de oorzaak te zijn van die gevoeligheid en de krampachtige pogingen om discussie en andere geluiden/informatie in de kiem te smoren.

Bepaalde ongemakkelijke feiten m.b.t. het vaccin (die toch geleidelijk aan boven komen drijven) wakkeren het wantrouwen van mensen alleen maar meer aan en ook wordt de vaccinatiebereidheid daardoor in het algemeen ondermijnd.
 
Back
Naar boven