Fitness Seller

Peiling Coronavaccin (1 bezoeker)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.229
Waardering
65.267
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Zou jij je laten vaccineren als ze met een (verplicht?) vaccin tegen Corona afkomen?

Uitslag poll 23-10-2022

Screenshot_20221023-195605_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee tenzij ik dan nog maanden of jaren niet naar de gym zou mogen.

Maar dat zal wel meevallen aangezien die tzt sowieso open gaan.

De rest van de maatregelen zijn jammer maar zou ik nog jaren zonder kunnen.
 
Hoe ik er nu over denk niet nee.
 
Ik ben al voor veel ellende gevaccineerd, en begrijp niet waarom er regio's (lees: de bible belt) zijn waar ze kinderen niet vaccineren met alle gevolgen van dien. Als ik met die vaccinatie veilig op een normale manier verder kan leven twijfel ik er niet aan dat te doen. Wel ben ik van mening dat we onze maatschappij anders moeten gaan inrichten. Nu blijkt maar weer hoe slecht de volksgezondheid en het milieu waren/zijn. Dus niet alleen symptoom bestrijding met vaccineren maar ook de ware kern van dit soort problemen aanpakken.
 
Neen, hoe sneller we het allemaal gehad hebben des te liever.
 
Ja, verder ben ik van mening dat als je het niet doet dat je ook wel een beetje op de blaren mag zitten als je daardoor ziek wordt en andere aansteekt.
 
Ja, verder ben ik van mening dat als je het niet doet dat je ook wel een beetje op de blaren mag zitten als je daardoor ziek wordt en andere aansteekt.
Dat je dan niet geholpen wordt?

Beetje het niveau jij rookt dus als je kk krijgt gaan wij jou niet behandelen niet,?
 
Back
Naar boven