Fitness Seller

Peiling Coronavaccin (1 bezoeker)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Ga hem toch nemen. Heb laats met iemand gesproken en geeft mij weten te overtuigen




20210611_003746.jpg
 
Ga hem toch nemen. Heb laats met iemand gesproken en geeft mij weten te overtuigen




Bekijk bijlage 529881
Haha, ik ook, sta nu ik de rij voor mijn prikje.
Wel raar dat je een afspraak moet maken en dat er dan 200 man in de rij staan.
 
Je bent niet verplicht om bij dezelfde werkgever te blijven werken.
Nee klopt, maar net als dat je niet verplicht bent om bij dezelfde werkgever te blijven werken, ben je ook niet verplicht om op vakantie te gaan, naar een festival te gaan, naar de bioscoop, zwembad, restaurant te gaan of gebruik te maken van het OV. Als iedere werkgever/ondernemer eist dat je kan aantonen dat je gevaccineerd bent in hoeverre is er dan nog sprake van een vrije keus (terwijl de overheid stelt dat ze het niet willen verplichten)? Dan heb je toch te maken met een indirecte vaccinatieplicht?

Ik ben benieuwd of we dit soort berichten binnenkort ook in Nederland mogen verwachten, of het bij een individuele casus blijft, en of/in hoeverre de overheid er zich mee gaat bemoeien.
 
Wel lastig om dan maar ergens anders te gaan werken als alle ziekenhuizen/zorg partijen ongevaccineerden gaan ontslaan. Maar ook lastig om ongevaccineerd oude/zieke/zwakke mensen te moeten verzorgen. Hoewel die met wellicht enkele uitzonderingen gevaccineerd zijn dus het niet zo erg uit moet maken?

Anders starten ze lekker hun eigen ziekenhuis.

Ga hem toch nemen. Heb laats met iemand gesproken en geeft mij weten te overtuigen
Wat was er doorslaggevend voor jou?
 
Juist, maar dan beweeg je al gauw richting indirecte vaccinatieplicht.
Zouden ze overal moeten hebben juist. Als je geen vaccin voor de griep of corona neemt moet je buiten de samenleving worden geplaatst. Ook onder de 18, ouders die hun baby's niet laten inenten afnemen en elders plaatsen.
Beetje apart dat je zelf mag bepalen dat je een potentieel gevaar mag zijn voor de samenleving.
 
Zouden ze overal moeten hebben juist. Als je geen vaccin voor de griep of corona neemt moet je buiten de samenleving worden geplaatst. Ook onder de 18, ouders die hun baby's niet laten inenten afnemen en elders plaatsen.
Beetje apart dat je zelf mag bepalen dat je een potentieel gevaar mag zijn voor de samenleving.

:roflol:
 
Is het niet Zemmer?
 
Back
Naar boven