XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin (1 bezoeker)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 541585

Foute modellen of niet, er is wel degelijk een aanzienlijke afwijking, die niet te verklaren is door bijvoorbeeld een voorafgaande ondersterfte. Die oversterfte van 850 is hier nog niet in meegenomen
Yup. logisch ook met al die corona en uitgesteld en afgestelde zorg op andere gebieden. Wordt nog lastig het effect van de uitgestelde zorg te gaan berekenen, indirecte covid doden...
 
Yup. logisch ook met al die corona en uitgesteld en afgestelde zorg op andere gebieden. Wordt nog lastig het effect van de uitgestelde zorg te gaan berekenen, indirecte covid doden...

Die moet je dus weer van de geredde levensjaren van de maatregelen aftrekken, waarvan de echte stand pas na vele jaren is op te maken.

Indirecte obesitas doden lijkt me meer van toepassing.
 
Bnr podcast met Marianne Zwagerman is ook altijd wel goed te beluisteren.
 
4e wende waar we ons nu in bevinden uitgelegd.

 
Maar mensen met vaccinatie worden ook ziek!!!!1!!!1!!!
Screenshot_20211125-092239_Instagram.jpg
 
Ik ben toch wel benieuwd naar de langetermijneffecten van experimentele parachutes. De parachute-industrie verdient er goed aan en ik ben wel vaker gevallen en ik leef nog.
 
Ik ben toch wel benieuwd naar de langetermijneffecten van experimentele parachutes. De parachute-industrie verdient er goed aan en ik ben wel vaker gevallen en ik leef nog.
Welke sukkel gaat nou springen met experimentele parachutes. Laat staan je kinderen een vliegtuig uitgooien met experimentele parachutes.

Goede vergelijking verder ;).
 
Ik ben toch wel benieuwd naar de langetermijneffecten van experimentele parachutes. De parachute-industrie verdient er goed aan en ik ben wel vaker gevallen en ik leef nog.
Je kan ook gewoon met beide benen op de grond blijven staan.
 
Welke sukkel gaat nou springen met experimentele parachutes. Laat staan je kinderen een vliegtuig uitgooien met experimentele parachutes.

Goede vergelijking verder ;).

Prima vergelijking als je zo bang voor Covid bent dat het oplopen er van gelijk staat aan zonder parachute van een grote hoogte springen. :roflol:
 
Nee voor een beetje vent is een paraplu dan zat.
 
Als ik mij vandaag laat vaccineren is het dan verstandig om mij 2 dagen later te laten testen? 😐
 
Back
Naar boven