MuscleMeat

Peiling Coronavaccin (2 bezoekers)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Dacht altijd dat die groep juist geen vaccin wil om niet minder vruchtbaar te worden. Verhalen van een zeer regelmatige cyclus naar een onregelmatige na het vaccin zijn er in elk geval voldoende.
 

Begin nu toch echt te twijfelen aan de geloofwaardigheid van die gasten
2 prikken plus 1 booster voor delta.
En dan daarop 3 prikken voor de omikron variant.

6 prikjes. Wie weigert is een wappie :roflol:
 
Niet 3 in totaal?

Maakt het nog uit of je vorige prikjes na 6 maanden verlopen zijn?
 
Niet 3 in totaal?

Maakt het nog uit of je vorige prikjes na 6 maanden verlopen zijn?
Hij heeft het volgens mij over een nieuw vaccin voor de omikron variant. Dus 3 nieuwe prikjes.

Kga ff researchen of het klopt.
 
Niet 3 in totaal?

Maakt het nog uit of je vorige prikjes na 6 maanden verlopen zijn?
Gaat hierom inderdaad. Drie in totaal van het oorspronkelijke vaccin.
 
Gaat hierom inderdaad. Drie in totaal van het oorspronkelijke vaccin.
Dat blijkt achteraf waarschijnlijk idd het geval.
FGFa6dDXwAkXJw2.jpeg


Vreemd omdat ze het laatst over een aangepast/nieuw vaccin voor de omikron variant hadden die in 3 maanden ready kon zijn.
 
Zou ik ook roepen als ik nog een nieuwe woning erbij wil ofzo
 
Jammer ik lustte er al wel 6!

Vreemd omdat ze het laatst over een aangepast/nieuw vaccin voor de omikron variant hadden die in 3 maanden ready kon zijn.
Ach die komt ook wel weer. Zitten we op 9 prikjes in een jaar. Of dat ze wanneer ze dat nodig vinden de periodieke prikjes gewoon over laten gaan op de nieuwste variant.
 
Achteraf? Ik heb nooit iets anders gelezen.
"Our vaccine for the omicron variant should be a 3 dose vaccine."
Dat is anders dan "our vaccine should protect against the omicron variant after 3 doses."

Wat hij nu zegt is dat hij een vaccin heeft/ontwikkelt voor de omikron variant. Belachelijk slechte beheersing van de Engelse taal voor iemand op zo'n positie, vooral als hij dus niet bedoelt wat hij zegt.
 
Laatst bewerkt:
"Our vaccine for the omicron variant should be a 3 dose vaccine."
Dat is anders dan "our vaccine should protect against the omicron variant after 3 doses."

Wat hij nu zegt is dat hij een vaccin heeft/ontwikkelt voor de omikron variant. Belachelijk slechte beheersing van de Engelse taal voor iemand op zo'n positie, vooral als hij dus niet bedoelt wat hij zegt.
Belachelijk dat je zo iemand afrekent op de beheersing van een vreemde taal.
 
Belachelijk dat je zo iemand afrekent op de beheersing van een vreemde taal.
Het mag want hij is Duits.

Lekker duidelijk met al die tegenstrijdige berichten.
FGEd9ZjXIAI55RR.jpeg
 
Na vaccinatie propaganda over kinderen, zwangere vrouwen waren gisteren de allochtonen aan de beurt en zaten er er allochtone huisartsen bij Op1 de ongevaccineerden weer het vaccin aan te prijzen. Koopmans was er ook weer eens bij.

Benieuwd welke groep vandaag aan de beurt is, en wanneer krijgen ze iemand als gast die akelige bijwerkingen aan het vaccin heeft overgehouden.
 
Back
Naar boven