XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin (1 bezoeker)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Ik laat me vaccineren, naar aanleiding van advies van deskundigen. Daarbij kan het me geen reet schelen wat de overheid wil. Mij kun je dus niet dwingen. Ik maak die keuze zelf. En het advies is nu (nog steeds) voor vaccinatie.
Vaccineren tegen iets wat uitpakt als een verkoudheid ?
(varianten van nu, veroorzaken dat) Als je niet in een groep zit waar het medisch noodzakelijk is, zou ik er nog eens 2x over nadenken. Verder Vaccineert NL nog niet eens met de 1e omicron variant, laat staan de tweede die uitgeleverd wordt eind sept./begin okt in Duitsland) Mijn buren hebben op hun medische achtergrond gewoon de 'oude' Moderna gekregen. Lijkt wel alsof ze die eerst op moeten maken. Die werden door afname/leveringsafspraken nog door farmaceutische industrie geleverd. BionTech-Pfizer heeft al een 2e vaccin, die is aangepast aan de huidige omicronvariant.
Als men daar nu(okt) ook mee gaat vaccineren, kan ik het nog gedeeltelijk begrijpen.


harpep Voor je een petitie gaat ondertekenen, is het wel van belang dat je weet wat die wet überhaupt inhoud, en wat de mogelijke gevolgens ervan zijn in huidige situatie. Als je een gedachte van iemand in dit geval wilt becommentariëren, lijkt het me wel dat je de wet dan ook aan degene uitlegt. (zeker als je ook wilt dat een forum-lid hier ook ondertekend)
 
Laatst bewerkt:
harpep Voor je een petitie gaat ondertekenen, is het wel van belang dat je weet wat die wet überhaupt inhoud, en wat de mogelijke gevolgens ervan zijn in huidige situatie. Als je een gedachte van iemand in dit geval wilt becommentariëren, lijkt het me wel dat je de wet dan ook aan degene uitlegt. (zeker als je ook wilt dat een forum-lid hier ook ondertekend)

Ik zie dit nu pas, maar om daar nog even op terug te komen:
Dit wordt allemaal uitgelegd in de link naar de petitie die ik stuurde.
Vanuit daar wordt ook nog weer door-gelinkt naar een artikel bij de nos wat over het wetsvoorstel gaat.
Voordat iemand überhaupt een petitie tekent is het zijn of haar eigen verantwoordelijkheid om zich eerst in te lezen en te laten informeren.

Waar het in deze kwestie om ging, was dat de persoon in kwestie dat alles bij voorbaat al niet wilde doen.
En dat alleen maar om één reden, het betreft een petitie geïnitieerd door Fvd en niet omdat hij zich hier inhoudelijk in had verdiept had.

Zoals hij zelf al toe gaf: "Het gaat me inderdaad niet om de petitie, maar om de motieven van de verantwoordelijke partij."
 
Als iemand het eens is met een petitie, maakt de initiatiefnemer eigenlijk niet uit. Als je wat tegen FvD zou hebben, maar wel eens bent met deze petitie, zou ik gewoon tekenen.
ook al komt het van de SGP af...
 
Als iemand het eens is met een petitie, maakt de initiatiefnemer eigenlijk niet uit. Als je wat tegen FvD zou hebben, maar wel eens bent met deze petitie, zou ik gewoon tekenen.
ook al komt het van de SGP af...

Eensch, dat was dus precies ook mijn punt.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eigenwijsheid is dan ook geen eigenschap waar je oorlogen mee wint. Tekenen van petities in het huidige systeem, denk ik ook niet. Maar ook ik teken, tegen beter weten in, maar een mens mag hopen, toch?
 
Kreeg vandaag een mailtje dat ik op m’n (nieuw) werk binnen twee weken m’n vierde prik mag halen :o
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Kreeg vandaag een mailtje dat ik op m’n (nieuw) werk binnen twee weken m’n vierde prik mag halen :o
Jij bent niet vies toch van hier en daar een prikje :D
 
Jij bent niet vies toch van hier en daar een prikje :D
Na een jaar nu toch wel een beetje lol. Zal nu wel weer pip hebben.

Al wil ik het eigenlijk niet meer nemen maar vermoed dat het verplicht is omdat ik in een ziekenhuis werk. Ben er ook pas een week :o
 
Na een jaar nu toch wel een beetje lol. Zal nu wel weer pip hebben.

Al wil ik het eigenlijk niet meer nemen maar vermoed dat het verplicht is omdat ik in een ziekenhuis werk. Ben er ook pas een week :o
Je wil het eigenlijk niet maar omdat het verplicht is doe je het toch :roflol:
Volgende stap 10% salaris afdragen aan injectie 5. Je wilt het eigenlijk niet maar doet het toch maar.
 
Je wil het eigenlijk niet maar omdat het verplicht is doe je het toch :roflol:
Volgende stap 10% salaris afdragen aan injectie 5. Je wilt het eigenlijk niet maar doet het toch maar.

Conform eIDAS heb je straks een mooie wallet, met daarin jouw medische status, want dat is handig, met daarin jouw financiële gegevens, want dat is handig, met daarin jouw Co² punten, want dat is handig, met daarin jouw slimme meter, want dat is handig, met daarin jouw geografische gedrag, want dat is handig, met daarin jouw aankopen, want dat is handig, met daarin jouw negatieve rente van de ECB, want dat is handig.

Zo handig allemaal, je wilt het eigenlijk niet, maar je hebt geen keus.
 
Conform eIDAS heb je straks een mooie wallet, met daarin jouw medische status, want dat is handig, met daarin jouw financiële gegevens, want dat is handig, met daarin jouw Co² punten, want dat is handig, met daarin jouw slimme meter, want dat is handig, met daarin jouw geografische gedrag, want dat is handig, met daarin jouw aankopen, want dat is handig, met daarin jouw negatieve rente van de ECB, want dat is handig.

Zo handig allemaal, je wilt het eigenlijk niet, maar je hebt geen keus.
Jij moet meer Nos kijken
 
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Conform eIDAS heb je straks een mooie wallet, met daarin jouw medische status, want dat is handig, met daarin jouw financiële gegevens, want dat is handig, met daarin jouw Co² punten, want dat is handig, met daarin jouw slimme meter, want dat is handig, met daarin jouw geografische gedrag, want dat is handig, met daarin jouw aankopen, want dat is handig, met daarin jouw negatieve rente van de ECB, want dat is handig.

Zo handig allemaal, je wilt het eigenlijk niet, maar je hebt geen keus.
Das wel super handig allemaal!
 
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Stof tot nadenken..


Langzaam maar zeker begint het tij te keren, het is alleen wel nodig die lange adem.

Dit stuk vond ik ook weer tekenend en bijdragend aan het afbrokkelen van het destijds ingezette narratief. Alles moet onder het tapijt geschoven worden, overal en in toenemende mate.

 
Langzaam maar zeker begint het tij te keren, het is alleen wel nodig die lange adem.

Dit stuk vond ik ook weer tekenend en bijdragend aan het afbrokkelen van het destijds ingezette narratief. Alles moet onder het tapijt geschoven worden, overal en in toenemende mate.

Wat vind jij ervan dat verruit het merendeel van jou mede-rotsblok bewoners hierin zonder ook maar enigzins kritischt te zijn in meegegaan?
 
Wat vind jij ervan dat verruit het merendeel van jou mede-rotsblok bewoners hierin zonder ook maar enigzins kritischt te zijn in meegegaan?

Ik vind het eerder een logisch gegeven geworden en zou raar opkijken als er ineens kritische noot zou verschijnen uit die hoek, want democratie, vrijheid van informatie etc. Nee dat zit er voorlopig echt niet in.
 
Ik vind het eerder een logisch gegeven geworden en zou raar opkijken als er ineens kritische noot zou verschijnen uit die hoek, want democratie, vrijheid van informatie etc. Nee dat zit er voorlopig echt niet in.
Mja, voor dat verkoudheidje had ik mijn 'nuchtere medelanders' qua bewustzijn hoger ingeschat. Achteraf had ik idd beter kunnen weten.
 
Mja, voor dat verkoudheidje had ik mijn 'nuchtere medelanders' qua bewustzijn hoger ingeschat. Achteraf had ik idd beter kunnen weten.
Is het niet deels door een nuchtere kijk (schaadt het niet, dan baadt het niet) dat de massa het wel goed vond.
 
Mja, voor dat verkoudheidje had ik mijn 'nuchtere medelanders' qua bewustzijn hoger ingeschat. Achteraf had ik idd beter kunnen weten.

Als het als een verkoudheidje was behandeld dan was er weinig aan de hand, anders dan dat we waarschijnlijk enkel de risicogroepen een bepaalde bescherming hadden getracht te geven.

Maar ja als. Als ik een meisje was dan was ik nu ook loaded met een dozijn aan Onlyfans accounts.
 
Back
Naar boven