XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin (1 bezoeker)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Dat was ook zo'n heerlijke flop. Wel een mondkapje op als je in beweging bent, maar niet als je in een kleine, slecht geventileerde ruimte op je stoel zit een uur lang. Ook nog ff een paar keer goed niezen en kuchen.

Of in de lesauto met raam dicht. Schijnveiligheid.
 
Er hangen nog steeds plastic schermen in supermarkten, die de ventilatie verslechteren, he.
 

Boer Burger Beweging = BBB = Build Back Better = WEF = satanische babybloeddrinkende illuminazie in tunnels met Soros en Gates en Schwab en de Jonge en Rutte en Kaag. Do the meth.
 
Wat valt onder de noemer ernstige schade? En hoe verhoudt die schade zich tov het verschil in schade bij het doorlopen van een infectie tussen een vergelijkbaar gevaccineerd en ongevaccineerd persoon?
Hoeveel jonge gezonde mensen lopen ernstig risico bij een coronabesmetting?
Dat je ouderen en risicogroepen gaat vaccineren is kiezen uit twee kwaden.
Vaccinatie voorkomt geen longcovid.

Ik loop al ruim anderhalf jaar te kutten met mijn gezondheid door die prik.
Loop ondertussen met een wandelstok of rollator.
Nog steeds invaliderend.
 
Er hangen nog steeds plastic schermen in supermarkten, die de ventilatie verslechteren, he.

In veel winkels zit personeel nog achter achterlijke schermen. Bij tankstations achter het glas.

Wat ik ook frappant vind zijn alle mensen die de mondkapjes heel terecht vonden, tegelijk vinden dat elke dode er een teveel is maar het nu niet meer dragen. Er gaan nog steeds mensen dood aan Covid, dus volgens hun theorie moeten ze dan toch met mondkapje op blijven rondlopen, je doet het toch voor een ander? Waarom nu opeens niet meer?
 
Dat is tegen de Marokkaanse roofmijt.

Dat was altijd na een bepaalde tijd, 21:00.
Sinds Cojona is dat glas de hele dag naar beneden. Leuk werken achter een raampje.
 
Apfel, heb je nou die taart met het gezicht van die gast al bezorgd gekregen?
 
1679331628175.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven