MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic


Je mocht geen kwaad woord over Bill Gates zeggen in 2020.
 
Mijn god wat een bron weer. 🤣
De bronnen zijn goed gecheckt en al eerder naar buiten gebracht door bijvoorbeeld het artsencollectief. Cees van den Bos is niet echt een pannenkoek. De Groene Amsterdammer heeft hier ook al aandacht aan besteedt en ook de NPO.
Maar nee de overheid is er voor de mensen, dat zien we in Groningen of de situatie met de toeslagenaffaire.
Duitsland komt in ieder geval naar buiten dat er serieuze aantallen mensen zijn met bijwerkingen.
 
Vroeger zeiden we dat het maar een griepje was, maakten zij er een dodelijk virus van. En uiteindelijk blijkt het toch dat het een griepje is
 

Edward Dowd.

Verhaal klopt gewoon niet. Antivax bullshit.

Natuurlijk inb4 mainstream media.
 
En goh, relatief minder vaak gevaccineerd.

Oh dat zal vast zo zijn, dit is in ieder geval veel meer aannemelijk causaal gezien.

Ligt oorzakelijk meer op het vlak van "minder geïnformeerd zijn" en daarnaast ook vaak onwil op ideologisch/religieuze gronden.
 
Edward Dowd.

Verhaal klopt gewoon niet. Antivax bullshit.

Natuurlijk inb4 mainstream media.

Op het laatst weet je gewoon niet meer wie je wel of niet moet geloven.
Grootschalig objectief en onafhankelijk onderzoek is gewoon keihard nodig in deze kwestie.

Een ding staat voor mij in ieder geval als een paal boven water: Een "Reuters fact-check" is daar absoluut geen voorbeeld van.
 
Op het laatst weet je gewoon niet meer wie je wel of niet moet geloven.
Grootschalig objectief en onafhankelijk onderzoek is gewoon keihard nodig in deze kwestie.

Een ding staat voor mij in ieder geval als een paal boven water: Een "Reuters fact-check" is daar absoluut geen voorbeeld van.
De getallen van die Dowd kloppen gewoon niet. Of je Reuters nu wel of niet gelooft.
 
Edward Dowd.

Verhaal klopt gewoon niet. Antivax bullshit.

Natuurlijk inb4 mainstream media.
Dat lijkt niet te gaan over de berichten van Vonk die je citeerd?
 
Oh dat zal vast zo zijn, dit is in ieder geval veel meer aannemelijk causaal gezien.

Ligt oorzakelijk meer op het vlak van "minder geïnformeerd zijn" en daarnaast ook vaak onwil op ideologisch/religieuze gronden.
Klopt. Religie is de tyfus. En laag opgeleid. Dus sowieso minder gezond gemiddeld genomen.
 
Edward Dowd.

Verhaal klopt gewoon niet. Antivax bullshit.

Natuurlijk inb4 mainstream media.
Je kan ook een onderzoek uitvoeren naar wat de schade was geweest als er geen vaccins waren ontwikkeld en er geen beperkingen waren opgelegd.

Al die cijfers zeggen eigenlijk niets over wat er wellicht anders had moeten worden aangepakt.
 
De getallen van die Dowd kloppen gewoon niet. Of je Reuters nu wel of niet gelooft.

Zou heel goed kunnen, ik mis informatie en deskundigheid om dit goed te kunnen beoordelen.

Probleem ligt hem meer in het volgende:
Ook al zouden de cijfers van Dowd wél onomstotelijk kloppen, dan nog zou bijvoorbeeld een Reuters dit proberen te "debunken".

Ik merk gewoon dat er in het algemeen -aan alle kanten van het spectrum- te veel belangen zijn anders, dan het dienen cq. achterhalen van de objectieve waarheid/werkelijkheid.

Bij het vaccinatieschade verhaal geldt dit bij uitstek, wat natuurlijk vanuit risico op verlies van status, geld, macht en kans op juridische vervolging, heel begrijpelijk is..
 
Zou heel goed kunnen, ik mis informatie en deskundigheid om dit goed te kunnen beoordelen.

Probleem ligt hem meer in het volgende:
Ook al zouden de cijfers van Dowd wél onomstotelijk kloppen, dan nog zou bijvoorbeeld een Reuters dit proberen te "debunken".

Ik merk gewoon dat er in het algemeen -aan alle kanten van het spectrum- te veel belangen zijn anders, dan het dienen cq. achterhalen van de objectieve waarheid/werkelijkheid.

Bij het vaccinatieschade verhaal geldt dit bij uitstek, wat natuurlijk vanuit risico op verlies van status, geld, macht en kans op juridische vervolging, heel begrijpelijk is..
Feit is dat er altijd schade is. Vandaar al die risico analyses. Dat er ‘enorm’ veel schade is door vaccins us onzin.

Maar we zijn inmiddels een paar jaar verder en de vaccinaties hebben gewerkt om de grootste golven te dempen, flink aantal doden te beperken en nu is Corona endemisch. Prima.

Zijn dingen fout gegaan? Zeker. Was een lockdown nodig? Misschien. Was een avondklok nodig? Ik vind van niet. Is dat allemaal vreselijk en zijn we nu in een dictatuur beland? Voorlopig niet.

Per saldo zijn er veel mensen niet dood gegaan door dat vaccin. Daar is data genoeg over. Je hoeft het niet te geloven. Maar wie in jouw omgeving is dood gegaan door het vaccin en hoeveel ken jij er die dood zijn gegaan if blijvende schade hebben door Corona zelf?

Als het zo enorm was hadden we toch allemaal die mensen gekend?
 
Back
Naar boven